07: Blackmail | Thief 2 The Metal Age poradnik Thief 2: The Metal Age
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Zadania:
1). Włamać się do sypialni szeryfa.
2). Pokazać mu nagranie.
3). Zdobyć przynajmniej 1100 łupu.
4). Po zakończeniu wszystkich zadań opuścić willę.
5). Jak zwykle nie wolno nikogo zabić.
Misję zaczynamy przed silnie chronioną willa szeryfa Truarta. Na początek przechodzimy przez płot po lewej i z budynku zabieramy kielich ze stolika na dole oraz strzałę z liną ze skrzyni na górze. Możemy ewentualnie ogłuszyć budzącego się wieśniaka, aby nie zaalarmował okolicznych straży. Wracamy następnie do miejsca startu i przez okno przeskakujemy do kolejnego budynku. Postępujemy tutaj tak samo jak w poprzednim przypadku. Mieszkanie opuszczamy przez drugie okno. Czeka nas kolejne przejście przez mur, a za nim kolejny domek. Przed wejściem do willi całkiem nieźle się obłowimy! Po ogłuszeniu spacerującego przed budynkiem strażnika gasimy pobliskim przełącznikiem światła. Teraz będziemy mogli przez bramę przedostać się koło patrolującego okolicę łucznika do czwartego z kolei domku. Frontowe wejście jest zabite deską, więc trzeba zajść od tyłu. Na piętrze ogłuszamy wieśniaka i po zabraniu świecznika zaglądamy za krzaki koło budynku. Znajdziemy właśnie tajne przejście na tyły willi. Idąc między skałami przechodzimy niewielkim wyłomem i zaraz za nim wspinamy się po skałach do rodzinnego cmentarza rodziny Truart - sekret #1. Po zebraniu wartościowych rzeczy wychodzimy z cmentarza i podążając dalej ścieżką wskakujemy do niewielkiego strumyka. Przepływając nim w lewo wynurzamy się tam, gdzie jest w miarę ciemno. Po ogłuszeniu patrolującego okolicę strażnika zabieramy jego klucz.
Podchodzimy teraz pod tyły willi i otwieramy drzwi po lewej. Uważając na patrole ogłuszamy kolejno wieśniaków. Facet ma przy sobie niebieski klucz - należy go zabrać. Po ogłuszeniu straży i zabraniu od jednego z nich metalowego trybu zbieramy spokojnie cenne talerze oraz puchar znad zlewu. Przechodzimy następnie do jadalni, gdzie po ogłuszeniu strażnika oraz zebraniu ze stołu oraz znad kominka kilku kosztowności, gasimy palący się w nim ogień. Po przesunięciu przełącznika w środku (wcześniej zabieramy ognistą strzałę) wpadniemy do niewielkiego pomieszczenia z żywym trupem - sekret #2. Kiedy zabierzemy mu sakiewkę oraz leżącą na ziemi kolejną ognistą strzałę, używamy jej na umarlaku, przez co będziemy mieć go już definitywnie z głowy. Jeszcze pozostała jedna skrytka, mianowicie po przełączeniu znajdującego się na ścianie czerwonego przycisku i pokonaniu dwóch wielkich pająków, zabieramy leżącą obok ciała jednego z nich gazową strzałę i po otworzeniu przejścia wychodzimy po drabinie na górę do piwnicy. Kierując się na lewo wrócimy w końcu po schodach do kuchni. Stojąc przy zlewie kierujemy się do niewielkiego korytarza z chodnikiem pośrodku. Minąwszy z lewej strony domowy ogródek przechodzimy przez podwójne drzwi (otwieramy je wytrychem) do sali balowej, gdzie po ogłuszeniu cywila zabieramy ze stołu wartościowe talerze. Wracamy do korytarza i idąc nim aż do metalowych drzwi po lewo mijamy kolejno pokoje służących oraz jadalnie. Wkładamy do mechanizmu znaleziony wcześniej tryb, dzięki czemu staną one przed nami otworem. Jednak na razie jeszcze ich nie przechodzimy, tylko po zebraniu kosztowności z sypialni strażników (idąc korytarzem prosto, skręcamy na rozwidleniu na lewo) przechodzimy w niewielki korytarz za metalowymi drzwiami. Znajdujące się tutaj dwoje drewnianych otwieramy niebieskim kluczem. W jednym pomieszczeniu ogłuszamy cywila, a w drugim po poruszeniu niepalącej się pochodni otworzymy sekret #3 - małą skrytkę z diamentem w podłodze. Teraz wracamy do metalowych drzwi i podążamy zaciemnionym korytarzem aż do oświetlonych schodów.
Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie