Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

04: Ambush! | Thief 2 The Metal Age poradnik Thief 2: The Metal Age

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Zadania:

1). Zgubić pościg i wrócić do mieszkania.

2). Nie zabić nikogo.

Wystawił nas informator - 04: Ambush! | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Wystawił nas informator. Niedobrze. Trzeba wrócić do domu i zorientować się w sytuacji. Ale przedtem musimy zgubić ogon. Zaraz po rozpoczęciu gry wbiegamy po schodach i w ukryciu, w rogu po prawej, czekamy na przejście dwóch oficerów. Wtedy częstujemy ich po kolei pałką i chowamy unieszkodliwione ciała w miejscu, gdzie przed chwilą zaczynaliśmy. Pub jest z przodu silnie obstawiony, tak samo jak i wszystkie tylne wyjścia. Jeśli podejdziemy trochę w stronę, w którą podążali oficerowie, natkniemy się na niewielką skrzynkę - można z niej wspiąć się na mur. Po prawej stronie mamy drzwi, przez które po cichu przechodzimy do środka pomieszczenia, uważając na stojących pod murem żołnierzy. Przez niewielkie okienko wydostaniemy się na balkonik z którego zeskakujemy na dół. Dwa korytarze po bokach są obstawione, więc ruszamy tym na wprost od okna. Kierując się na wprost trafimy na plac targowy. Uważając na pilnującego mostek strażnika przechodzimy przy tuż lewej ścianie do pierwszego korytarza między zabudowaniami. Jeszcze jedna uwaga: jeśli kogoś ogłuszymy nie należy wrzucać ciała do wody, ponieważ tym samym odbieramy mu życie i żeby kontynuować, trzeba będzie wczytywać grę.

W budynku przy kanale znajdziemy trochę kosztowności. Jeśli skorzystamy z podziemnych korytarzy doprowadzą nas one do niewielkiego potoku płynącego przez miasto. Jednak nie zajdziemy daleko - co chwilę przejścia blokowane są kratami. Wychodzimy więc na zakręcie, w dobrze oświetlonym miejscu, dlatego należy się mieć na baczności. Wchodzimy następnie miedzy pobliskie budynki, zabierając po drodze jedną z dwóch małych skrzynek. Ustawiamy ją pod najniższym miejscem zadaszenia, tak aby można było się na nie przedostać. Znajdziemy się teraz przy drugim potoku, do którego należy wejść. Brodząc w wodzie trzymamy się lewej ściany tak, aby nie zauważył nas żaden ze stojących na górze strażników. Wspinamy się na wyższy kanał (jeśli podskoczymy to plusk wody zaalarmuje straże!) i podążamy nim do pobliskiej drabiny. Przedostaniemy się za jej pomocą do wnętrza budynku przed którym stoją wartownicy - jednak radzę zostawić ich w spokoju. Zbieramy tylko strzały z pokoju na górze i po powrocie do kanału wchodzimy do potoku po lewo. Wychodzimy zaraz na chodnik i podążając przed siebie przeskakujemy (po zgaszeniu pochodni) na niewielkie schodki. Następnie uważając na patrole skręcamy w prawo i przed mostkiem w lewy korytarz. Zobaczymy stojącego na naszej drodze strażnika - początkowo omijamy go wskakując do wody, następnie zawracamy w jego kierunku. Na końcu drogi natrafimy na podwyższenie z drabiną - będziemy przed domem.

3) - 04: Ambush! | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Nowe zadania:

3). Teren wokół domu jest obstawiony przez ludzi szeryfa. Trzeba znaleźć inne schronienie- w tym celu musimy potajemnie przedostać się do środka i zabrać ukryty w sypialni klucz do bramy prowadzącej do Shalebridge.

4). Musimy udać się do Shalebridge.

Przechodzimy trzymając się prawej ściany na tyły naszego mieszkania. Przy użyciu strzały z liną przedostaniemy się na drabinkę a z niej na ostatnie piętro. Wchodzimy do środka przez otwarte okno. Piętro niżej gasimy pochodnię, po czym otwieramy drewniane drzwi. W środku spaceruje żołnierz - ponawiamy poprzednią czynność: gasimy pochodnię a następnie ogłuszamy strażnika. Pokój obok to sypialnia, w której znajduje się potrzebny klucz. W szafie po poruszeniu jednego z wieszaków otworzy się tajna skrytka z kilkoma przydatnymi przedmiotami oraz poszukiwanym kluczem. Opuszczamy budynek w ten sam sposób, w jaki do niego weszliśmy i na dole skręcając w prawo wracamy z powrotem do potoku. Przemieszczając się w kierunku kraty wchodzimy w niewielki tunel prowadzący do odwiedzonych już wcześniej schodków. Jeśli wszystko poszło po naszej myśli i nie zaalarmowaliśmy okolicznych patroli możemy bez problemu przemknąć za mostek po prawej i idąc przy potoku natrafimy w końcu na obniżony koniec drogi. Schodzimy do wody, gdzie szukamy mniejszego tunelu łączącego dwa kanały. Kiedy przejdziemy nim na drugi koniec, okaże się że znajdujemy się blisko trzech strażników - można zgasić jedną z pochodni i powoli się oddalić. Przy pierwszym zakręcie znajduje się obniżenie na które możemy się wspiąć wykorzystując moment, kiedy ta straszna trójca będzie do nas ustawiona tyłem. Teraz przechodzimy po drugiej stronie placu targowego. Minąwszy stojącego na mostku wartownika podchodzimy uważnie do przejście miedzy budynkami. Jednak dalej się nie przeciśniemy, za dużo tutaj straży. Na szczęście na ścianie w cieniu umieszczona jest drabinka. Przechodzimy po niej na niewielkie zadaszenie i następnie za schodami skręcamy w prawo. Uciszamy patrolującego okolice strażnika i za zakrętem skręcamy w lewo, gdzie wchodzimy do kanałów. Przedostaniemy się nimi na drugą stronę widzianych przed chwilą drewnianych drzwi. Teraz zacznie się prawdziwe piekło.

Zważając na dwuosobowy patrol przemykamy obok drewnianych drzwi. Strażników można dla pewności uciszyć, chociaż może to być bardzo trudne. Podążając przejściem na prawo trafimy do Shalebridge, jednak nie będzie to tak proste jak mogło by się wydawać. Można ogłuszać kolejne patrole - na początku trójkę wartowników, którzy spacerują tuż przed naszym nosem. Potem wyłamujemy zamek w pobliskim budynku i z piętra przechodzimy przez okno na kilka belek, z których można bez problemu zajść stojącego na dole strażnika (Tips: aby nas nie usłyszał należy trzymać przycisk klęczenia podczas zeskoku). Eliminując kolejne dwuosobowe patrole przedostaniemy się w końcu do zamkniętej bramy. Otwieramy ją zabranym z domu kluczem i wchodzimy czym prędzej na Shalebridge. Uff, ależ było gorąco!