Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

03: Framed | Thief 2 The Metal Age poradnik Thief 2: The Metal Age

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Zadania:

1). Żadna z masek-kamer zainstalowanych w Shoalsgate Station nie może nas zauważyć.

2). Nie można nikogo ogłuszyć ani zabić.

3). Zabrać z gabinetu Lt.Hagena jakiś osobisty przedmiot.

4). Zostawić ów przedmiot w skarbcu na trzecim piętrze.

5). Ukraść pudełko (strongbox) z krypty i zostawić w gabinecie Lt.Hagena.

6). Opuścić Shoalsgate Station.

Zaraz na początku czeka na nas mała niespodzianka - wystarczy wrzucić Scouting Orb za zakończony szpicami płot po lewej - 03: Framed | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Zaraz na początku czeka na nas mała niespodzianka - wystarczy wrzucić Scouting Orb za zakończony szpicami płot po lewej. Po lekkim rozluźnieniu podążamy na wprost od miejsca startu. W budynku z drewnianymi drzwiami, które otwiera się wytrychem za barem, znajdziemy trochę kosztowności, natomiast między płotem a owym barem w śmietniku ukryto dwie wodne strzały. Główne wejście jest obstawione mechanicznymi pułapkami, więc trzeba będzie skorzystać ze studni w budynku (na prawo od miejsca startu). Zaczerpując co chwila powietrza podwodnymi korytarzami dopłyniemy do groty z dwoma pająkami i zbieramy flary leżące na podłodze. Wydaje się z początku, że zabrnęliśmy w ślepe zaułki - nic bardziej mylnego, kiedy ruszymy nieczynny świecznik, na końcu każdego z nich otworzymy sekrety #1 i #2 - tajne wejścia do Shoalsgate Station.

Stojąc przodem do pochodni pomiędzy korytarzami: ten po lewej doprowadzi nas do pomieszczeń obsługi technicznej i dalej na pierwsze piętro, natomiast idąc w prawo dotrzemy do więzienia oraz sali tortur - 03: Framed | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Stojąc przodem do pochodni pomiędzy korytarzami: ten po lewej doprowadzi nas do pomieszczeń obsługi technicznej i dalej na pierwsze piętro, natomiast idąc w prawo dotrzemy do więzienia oraz sali tortur. Po zaliczeniu sekretów udajemy się właśnie do więzienia. Skręcając zaraz za tajnym wejściem w prawo dotrzemy do wspomnianej już sali tortur. Przełączniki otwierają wejście do pobliskich cel. Jednak wchodząc tam należy mieć się na baczności - strzeże ich nieśmiertelny duch, więc lepiej z nim nie zadzierać. Po zebraniu flar z półki wracamy do korytarza i przechodząc kolejne wrota mijamy schody. Z oświetlonego pomieszczenia prowadzi dwoje drzwi: do laboratorium oraz do kostnicy. W tej ostatniej zabieramy nieboszczykowi sakiewkę i wracając do schodów przechodzimy nimi na pierwsze piętro.

Warto, tak dla pewności, pogasić okoliczne pochodnie - 03: Framed | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Warto, tak dla pewności, pogasić okoliczne pochodnie. Będziemy mogli wtedy bez problemu umykać w ciemnościach patrolującym okolice strażnikom. A więc tak: w pomieszczeniu po lewo od wyjścia łucznik pilnuje schodów do sali wpisów. Jemu to zabieramy wiszący u pasa biały klucz. Następnie zaglądamy do pomieszczeń na prawo: pierwsze z kolei to pusta sala przesłuchań, drugie to zamknięta zbrojownia a w trzeciej znajdziemy kilka tarcz. Jako że warto trochę poćwiczyć, dodatkowo trafiamy w środek najdalej położonej tarczy, co zaowocuje otwarciem sekret #3 - tajnego przejścia do zbrojowni. Kiedy zbierzemy wszystkie przedmioty czerwonym przyciskiem otwieramy drzwi. Uważając na patrol przechodzimy w prawo obok pustego składziku do dobrze oświetlonej sali. Ze stołu możemy zabrać trochę chleba, a drewniane drzwi koło stołów prowadzą na dziedziniec. Natomiast windą towarową wyjedziemy na drugie piętro w celu zebrania ze stołów kilku wartościowych świeczników. Po powrocie na dół przechodzimy przez drzwi naprzeciwko (tych którymi się tutaj dostaliśmy) i gasząc kolejne pochodnie przemykamy obok strażnika do pokoi konferencyjnych. Z pierwszego zabieramy leżące na biurku okulary i przechodzimy po cichu obok drugiego, w którym kobieta składa zeznania w sprawie zaginięcia córki. Przez kolejne drzwi dostaniemy się do pomieszczenia z wyłącznikiem alarmu oraz przełącznikiem otwierającym główną bramę. Oba te urządzenia właśnie uruchamiamy. Zabieramy jeszcze kosztowności ze skrytki otwieranej przełącznikiem pod głównym panelem i po zaopatrzeniu się w wodne strzały z maszyny umieszczonej w rogu przechodzimy do korytarzy. Uważając na patrolującą okolice strażniczkę gasimy kolejne pochodnie, przesuwając się w kierunku sali ćwiczeń. Na jej tyłach, po zabraniu strzały z liną, przesuwamy nieczynny świecznik - na górze otworzy się sekret #4. Wspinamy się więc na niewielki balkonik z pomocą nowej strzały i wchodzimy do niewielkiej komnaty. Kolejna dźwignia otworzy sekret #5 - tajne przejście do biura szeryfa Truarta. Po zabraniu kosztowności znad kominka oraz pieniędzy z biurka wyłamujemy wytrychem zamek.

Zostało jeszcze 39% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie