Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

01: Running Interference | Thief 2 The Metal Age poradnik Thief 2: The Metal Age

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Zadania:

1). Kiedy będziemy gotowi aby Basso mógł wejść do willi dajemy mu znak gwizdkiem.

2). Musimy pomóc Basso i jego ukochanej Jenivere uciec z willi - trzeba w tym celu oczyścić dla nich drogę.

3). Należy zdobyć przynajmniej 600 łupu, z tego 200 w kamieniach szlachetnych.

4). Jako że gramy na poziomie Expert, nie można nikogo zabić.

5). Ale za to można bez problemu użyć pałki - do ukończenia misji potrzeba ogłuszyć co najmniej 8 osób.

6). Zadanie bonusowe: znajdź ślubne pierścionki dla Basso i Jenivere.

1 - 01: Running Interference | Thief 2 The Metal Age - Thief 2: The Metal Age - poradnik do gry

 

Nasz przyjaciel Basso poprosił aby pomóc mu w wyciągnięciu z willi Lady Rumford swojej narzeczonej, Jenevere - droga jaką w tym celu przebędzie oznaczona jest na mapie czerwoną linią. Jako że przyjaciołom w potrzebie się nie odmawia, tym bardziej iż będą nam za pomoc coś winni (a w naszym fachu jest to bardzo przydatne), zgadzamy się ofiarować swoje usługi. Zaczynamy przed willą, przy zamkniętej bramie wejściowej. Basso stoi ukryty w ciemności czekając na nasz znak - zawołamy go dopiero po oczyszczeniu drogi. Tak więc kierując się w prawo idziemy wzdłuż ściany do otwartego wejścia. W środku na stoliku w rogu znajdziemy trochę pieniędzy. W drugim pomieszczeniu w cieniu przy drzwiach natkniemy się na klucz otwierający pobliskie drzwi. Te po prawej prowadzą do schodów na pierwsze piętro. My natomiast wchodzimy najpierw w te po lewej. Ciemnym korytarzem przechodzimy powoli aż do rozwidlenia. Niechaj nikogo nie interesuje rozdzielnia elektryczne po lewej, ponieważ nic tam nie ma. Po prawej natomiast, za zamkniętymi drzwiami stoi para strażników. Musimy zgasić wodną strzałą pochodnie w okienku - nie będą oni w stanie zauważyć, kiedy przemkniemy do drewnianych drzwi zaraz za oknem. Tutaj gasimy jeszcze lampkę i zabieramy za skrzyń przydatne przedmioty. Można także ogłuszyć strażników, jednak nie jest to konieczne. Wchodzimy do pomieszczenia tuż obok - to zbrojownia. Kiedy zbierzemy z półki flary oraz bombę oślepiającą, na klęczkach szukamy pod nią przełącznika. Kiedy go uruchomimy otworzy się sekret #1. Półka w ścianie zawiera całkiem sporo ciekawych przedmiotów. Przez komnatę z piecem hutniczym wrócimy z powrotem do korytarza. Pozostało jeszcze tylko ogłuszyć stojącego do nas tyłem strażnika i po ukryciu zwłok w pomieszczeniu z maszynami na parę wodną wracamy do pierwszego pomieszczenia, tego z dwojgiem drzwi.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie