Technologia | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa poradnik The Settlers 7: Droga do Królestwa
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Technologia
Drzewko technologii pozwala odblokować kilka dodatków, które mogą mieć kluczowe znaczenie dla zabawy - poniżej przedstawiamy wszystkie z nich.
- Musztra - wymaga: 3 mnichów, opis: Wojska regenerują się 5x szybciej i potrzebują 2x mniej czasu do ponownej mobilizacji, +5 punktów prestiżu
- Forsowny marsz - wymaga: 3 mnichów, opis: Oddziały maszerują 2x szybciej, +5 punktów prestiżu
- Balistyka - wymaga: 4 mnichów, 1 brat, opis: Ostrzał prowadzony przez muszkieterów, armaty i fortyfikacje powoduje zadawanie obrażeń większych o 33%
- Geologia - wymaga: 3 mnichów, opis: Kamieniarze pracują 60% szybciej, górnicy pracują 40% szybciej
- Zdobienie - wymaga: 3 mnichów, opis: +10 punktów prestiżu
- Wywiad - wymaga: 4 mnichów, 1 brat, opis: Wojska i gospodarka przeciwnika mogą być źródłem ważnych informacji
- Leśniczówka - wymaga: 3 mnichów, opis: Przyspiesza działanie drwali, leśniczówek i tartaku (0 55%), las wyrasta szybciej o 60%
- Hodowla zwierząt - wymaga: 3 mnichów, opis: Przyspiesza pracę świniopasów, hodowców koni i pasterzy (o 45%)
- Strach na wróble - wymaga: 4 mnichów, 1 brata, opis: Przyspiesza pracę rolników i młynarzy, skraca czas do żniw
- Wzmocnienie - wymaga: 4 mnichów, 2 braci, opis: Fortyfikacje wytrzymują o 50% więcej uszkodzeń
- Słownik - wymaga: 5 mnichów, 2 braci, 1 ojca, opis: Zmniejsza o 1/3 liczbę duchownych potrzebnych do badań
- Architektura - wymaga: 5 mnichów, 2 braci, 1 ojca, opis: Przyspiesza pracę budowniczych (2x) i zmniejsza koszty budynków nadających się rozbudowy
- Praca na akord - wymaga: 4 mnichów, 2 braci, opis: Wszystkie budowle w obejściach rezydencji i dworków pracują 2x szybciej
- Inżynier - wymaga: 5 mnichów, 2 braci, 1 ojca, opis: Narzędzia nie są potrzebne
- Higiena - wymaga: 5 mnichów, 2 braci, 1 ojca, opis: Więcej przestrzeni mieszkalnej (+2 w rezydencjach, +4 w dworkach)
- Zarybianie - wymaga: 4 mnichów, 2 braci, opis: Odnawia zapas ryb w łowiskach, skraca czas złapania ryby (o 44%)
- Ulepszona receptura - wymaga: 5 mnichów, 2 braci, 1 ojca, opis: Dwie monety za piwo w karczmie.
- Szarża - wymaga: 5 mnichów, 2 braci, 1 ojca, opis: Jednostki walczące bronią białą zadają więcej obrażeń (pikinierzy: +40%, rycerze: +50 %)
- Punkt zwycięstwa - wymaga: 9 mnichów, 7 braci, 5 ojców, opis: Daje punkt zwycięstwa