Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa poradnik The Settlers 7: Droga do Królestwa

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Misja XI: Powrót dawnego władcy

Misja wymagająca nieco więcej starań niż poprzednio - ziemia jest jałowa, a wrogowie przebiegli - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Misja wymagająca nieco więcej starań niż poprzednio - ziemia jest jałowa, a wrogowie przebiegli.

Punkty zwycięstwa

Specjalne przedst. handlowe (x2) - wyślij ekspedycję do przedstawicielstw handlowych oznaczonych srebrną gwiazdką

  • Wieża wiedźmy - zmierz się z strażnikami
  • Włości miejskie (ma go domyślnie "zielony" przeciwnik)- przejmij kontrolę nad terenem oznaczonym srebrną gwiazdką
  • Bankier - zgromadź co najmniej 25 złota i miej go więcej przeciwników
  • Pałac biskupi - rozbuduj kościół do pałacu biskupiego
  • Cesarz - przejmij kontrolę nad co najmniej 3 włościami i miej ich więcej od przeciwników
  • Król słońce - zdobądź co najmniej 5 poziom prestiżu i miej poziom wyższy od przeciwników
  • Geniusz - odkryj specjalną technologię
  • Kościana katedra - zmierz się ze strażnikami
  • Większość przedst. handlowych - załóż co najmniej 5 przedstawicielstw i miej ich więcej od przeciwników
  • Źródło wszelkiej wiedzy - opracuj co najmniej 3 technologie i miej ich więcej od przeciwników
  • Generalissimus - pokonaj więcej jednostek od swoich przeciwników (minimum 50)
  • Marszałek polny - zgromadź co najmniej 20 żołnierzy i miej ich więcej od przeciwników
  • Metropolia - twoja metropolia liczy co najmniej 25 pracujących osób i jest ich więcej niż u przeciwników

Opis przejścia

Na początku tej misji warto wiedzieć o dwóch rzeczach: 1) jałowa ziemia na początkowych włościach uniemożliwi masową produkcje wielu dóbr, 2) nasz sprzymierzeniec szybko zdobędzie punkt Źródło wszelkiej wiedzy , więc nie powinniśmy zajmować się tą kwestią. Zamiast tego musimy zdobyć gotówkę z handlu i stworzyć silną armię. Przemawiają za tym nowe punkty zwycięstwa: Generalissimus oraz Wieża wiedźmy /Kościana katedra .

1 - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Na początku stosujemy dość nietypową taktykę - sprzedajemy wszystkie zasoby browaru w karczmie i szkolimy tam maksymalną ilość pikinierów - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Na początku stosujemy dość nietypową taktykę - sprzedajemy wszystkie zasoby browaru w karczmie i szkolimy tam maksymalną ilość pikinierów. [1] Wojska wysyłamy na włości z zasobami węgla i dalej na tereny zaraz obok targu. [2]

2 - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
W międzyczasie na pierwszym terenie budujemy 3 kamieniołomy, 4 drwali, 2 tartaki oraz 2 gospodarstwa (oddalone od siebie), a w nich po 1 owczarni (więcej i tak nie będzie funkcjonować na tej ziemi) - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

W międzyczasie na pierwszym terenie budujemy 3 kamieniołomy, 4 drwali, 2 tartaki oraz 2 gospodarstwa (oddalone od siebie), a w nich po 1 owczarni (więcej i tak nie będzie funkcjonować na tej ziemi). [1] Po zdobyciu sąsiedniego terenu (z zasobami węgla) tworzymy tam rezydencje z 3 tkalniami oraz dworek z 2 krawcami. Oprócz tego budujemy oczywiście kopalnię węgla i korzystamy z ryb. [2]

3 - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Na kolejnych włościach, które staną się nasze (koło targu) tworzymy dwa gospodarstwa i w nich po 2 owczarnie (jest tutaj soczysta trawa) - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Na kolejnych włościach, które staną się nasze (koło targu) tworzymy dwa gospodarstwa i w nich po 2 owczarnie (jest tutaj soczysta trawa). [1] Teraz odkrywamy środkowe drzewko prestiżu i budujemy gildię kupców. [2]

4 - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Czekając na wykonanie powyższych poleceń zdobywamy wojskiem (powinno nam zostać 5 żołnierzy) teren z rudą żelaza - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Czekając na wykonanie powyższych poleceń zdobywamy wojskiem (powinno nam zostać 5 żołnierzy) teren z rudą żelaza. [1] Na nim oczywiście stawiamy odpowiednie kopalnie, a na pierwszych włościach huty (są pomiędzy terenami z węglem i rudą). [2]

5 - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Powyższa operacja trochę potrwa - ale zyskamy sprawny mechanizm zarobkowy - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Powyższa operacja trochę potrwa - ale zyskamy sprawny mechanizm zarobkowy. Po stworzeniu gildii kupców najmujemy domokrążców i sprzedajemy ubrania na pobliskim targu. [1] Cały czas dozorujemy budowę pozostałych elementów - musimy szybko uruchomić produkcję broni, a więc założyć kuźnię i jednocześnie myśleć o postawieniu koszar (na pierwszych włościach - są tam huty). [2]

6 - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Gdy mechanizm finansowania ruszy zyskamy sporo gotówki - przejmujemy nią dostępne włości (na jednych budujemy kolejne kamieniołomy) i ewentualnie powiększamy armię w karczmie (tylko gdy jesteśmy zagrożeni - taniej będzie najmować wojsko w koszarach) - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Gdy mechanizm finansowania ruszy zyskamy sporo gotówki - przejmujemy nią dostępne włości (na jednych budujemy kolejne kamieniołomy) i ewentualnie powiększamy armię w karczmie (tylko gdy jesteśmy zagrożeni - taniej będzie najmować wojsko w koszarach). [1] Nadzorujemy działanie owczarni - czasem blokują się one ze względu na mało urodzajne gleby (trzeba wtedy przestawić ich teren pracy). Po przejęciu (przekupstwem) terenu z węglem i złotem otrzymamy dostęp do sprzymierzeńca - możemy poruszać się po jego włościach i pomóc z atakami. [2]

7 - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Sam teren z węglem i złotem najlepiej zostawić pod późniejszą zabudowę - jest tu sporo zielonego terenu, który nada się np - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Sam teren z węglem i złotem najlepiej zostawić pod późniejszą zabudowę - jest tu sporo zielonego terenu, który nada się np. na stajnie (potrzebne do produkcji rycerzy). Na razie czekamy na ukończenie hut, kuźni i koszar - w tym momencie przestawiamy się na produkcję wojska, [1] chociaż nadal utrzymujemy punkty zwycięstwa: Bankier i Metropolia . Po stworzeniu kilku pikinierów i muszkieterów odblokowujemy rozbudowę koszar za punkty prestiżu i zlecamy to zadanie. Jednocześnie na wspomnianych włościach z węglem i złotem tworzymy gospodarstwo i w nim 2 spichlerze oraz stadninę. [2]

8 - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Głównym zadaniem naszego wojska na początek będzie pokonanie strażników w Kościanej katedrze - ich liczba zależy od stanu punktów zwycięstwa - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Głównym zadaniem naszego wojska na początek będzie pokonanie strażników w Kościanej katedrze - ich liczba zależy od stanu punktów zwycięstwa. Sprawdzamy więc ilu wojowników czeka na miejscu i przygotowujemy silniejszą armię. [1] Atakowanie ufortyfikowanych włości wymaga posiadania dużej liczby muszkieterów oraz armat - dlatego też lepiej zostawić je na później. Mimo tego śledzimy mapę główną - nasz sprzymierzeniec czasem może zostać zaatakowany lub spróbować zniszczyć wroga - jeśli mu pomożemy, to wygrana jest pewna. W ten sposób czasem można przełamać opór przeciwników. [2]

9 - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry
Produkcję armii przyspieszamy stworzeniem kolejnej kuźni oraz kołodzieja - Misja XI: Powrót dawnego władcy | Kampania The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Produkcję armii przyspieszamy stworzeniem kolejnej kuźni oraz kołodzieja. Cały czas handlujemy i tak zdobywamy gotówkę. Jednocześnie staramy się rozbudować koszary - żeby szkolić rycerzy, a potem armaty. [1] Mając najsilniejszą armię na mapie jesteśmy w komfortowej sytuacji - ilość punktów zwycięstwa związanych z walką jest ogromna. [2]