Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki (1) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa poradnik The Settlers 7: Droga do Królestwa

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Budynki

The Settlers 7 to przede wszystkim rozmaite ciągi produkcyjne, dzięki którym wytwarzamy co raz lepsze towary. Poniżej prezentujemy wszystkie budynki, ich produkty oraz wymagania. Dokładne zależności można sprawdzić również z poziomu gry.

Nazwa: Gospodarstwo - Budynki (1) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Nazwa: Gospodarstwo

Wymaga: 3 deski

Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie

Gospodarstwo zajmuje więcej miejsca niż inne budowle i wymaga przestrzeni oraz w przypadkach niektórych obejść żyznej ziemi. W gospodarstwie są następujące obejścia:

  • Spichlerz - wymaga: żyzna ziemia | daje: ziarno
  • Świniarnia - wymaga: 2 x ziarno, 2 x woda | daje: 1 x mięso
  • Owczarnia - wymaga: 2 x woda | daje: 1 x wełna
  • Stajnia - wymaga: 3 x ziarno, 2 x woda | daje: 1 x koń
  • Młyn - wymaga: 1 x ziarno | daje: 1 x mąka
Nazwa: Leśna chata - Budynki (1) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Nazwa: Leśna chata

Wymaga: 3 deski

Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie

Leśna chata to jeden z podstawowych budynków. Obejścia w leśnej chacie to:

  • Drwal - wymaga: drzew | daje: 1 x drewno
  • Tartak - wymaga: 1 x drewno | daje: 1 x deska
  • Myśliwy - wymaga: lasu i zwierzyny | daje: 1 x mięso
  • Leśniczy - wymaga: żyznej ziemi | daje: drzewa
  • Rybak - wymaga: wody i ryb | daje: 1 x ryba
Nazwa: Górska chata - Budynki (1) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Nazwa: Górska chata

Wymaga: 2 deski, 1 kamień

Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie

Górska chata to przemysłowa część królestwa. W obejściach znajdziemy:

  • Kamieniołom - wymaga: złoża kamieni | daje: 1 x kamień
  • Kopalnia węgla - wymaga: złoża węgla | daje: 1 x węgiel
  • Kopalnia złota - wymaga: złoża złota | daje: 1 x złoto
  • Kopalnia rudy - wymaga: złoża rudy | daje: 1 x ruda
  • Huta - wymaga: 1 x węgiel, 1 x ruda | daje: 1 x żelazo
  • Smolarnia - wymaga: 3 x drewno | daje: 1 x węgiel
Nazwa: Rezydencja - Budynki (1) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Nazwa: Rezydencja

Wymaga: 2 deski, 1 kamień

Daje: 4 ludzi

Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie

Rezydencja daje nowych osadników i pracowników oraz oferuje wiele warsztatów. Obejścia to:

  • Piekarnia - wymaga: 1 x mąka | daje: 1 x chleb
  • Browar - wymaga: 1 x nasiona, 1 x wodę | daje: 1 x piwo
  • Papiernia - wymaga: 1 drewno, 2 x wody | daje: 1 x papier
  • Ślusarz - wymaga: 1 x drewno, 1 x żelazo | daje: 1 x narzędzia
  • Tkalnia - wymaga: 1 x wełna | daje: 1 x tkanina
  • Kołodziej - wymaga: 1 x żelazo, 1 x drewno | daje: 1 x koło
Nazwa: Dworek - Budynki (1) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Nazwa: Dworek

Wymaga: 3 deski, 2 osoby, jedzenia (normalne lub wyszukane)

Daje: 5 ludzi

Obejścia wymagają: 1 osobę, 1 narzędzie

Dworki wymagają jedzenia i bez niego nie funkcjonują. Oferują obejścia, w których przetwarza się dobra na dalsze towary:

  • Krawiec - wymaga: 1 x tkanina | daje: 1 x ubranie
  • Introligator - wymaga: 1 x papier | daje: 1 x książka
  • Mennica - wymaga: 1 x węgiel, 1 x złoto | daje: 1 x moneta
  • Kuźnia - wymaga: 1 x drewno, 1 x żelazo | daje: 1 x uzbrojenie
  • Złotnik - wymaga: 1 x żelazo, 1 x złoto | daje: 1 x biżuteria
  • Masarnia - wymaga: 1 x mięso | daje: 1 x kiełbasa