Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki (2) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa poradnik The Settlers 7: Droga do Królestwa

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Nazwa: Magazyn - Budynki (2) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Nazwa: Magazyn

Wymaga: 1 deska, 2 osoby

Magazyn odpowiada za składowanie dóbr i transport. Po odblokowaniu dodatków z drzewka prestiżu można go rozbudować.

Nazwa: Karczma - Budynki (2) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Nazwa: Karczma

Wymaga: brak

W karczmie możemy najmować generałów, wojska (pikinierów i muszkieterów) oraz wymieniać podstawowe dobra (piwo na złoto i złoto na narzędzia).

Nazwa: Cech budowniczych - Budynki (2) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Nazwa: Cech budowniczych

Wymaga: 1 deska, 1 osoba

Cech budowniczych zatrudnia pracowników, którzy odpowiadają za konstruowanie kolejnych obiektów. Podczas gry możemy wybudować drugi budynek oraz rozbudować istniejący (wymaga to jednak odblokowania odpowiednich opcji w drzewku prestiżu).

Nazwa: Koszary - Budynki (2) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Nazwa: Koszary

Wymaga: 10 desek, 10 kamieni (+ rozbudowa)

W koszarach możemy szkolić następujące jednostki:

  • Pikinier - wymaga: 1 x uzbrojenie, 1 x moneta, 1 x osoba
  • Muszkieter - wymaga: 1 x uzbrojenie, 1 x moneta, 1 x osobo, 1 x węgiel
  • Rycerz (po pierwszej rozbudowie) - wymaga: 2 x moneta, 1 x wyszukane jadło, 1 x uzbrojenie, 1 x koń, 1 x osoba
  • Armata (po drugiej rozbudowie) - wymaga: 1 x węgiel, 2 uzbrojenie, 2 x koła, 2 x moneta, 1 x wyszukane jadło, 2 x osoba
  • Chorąży (po drugiej rozbudowie) - wymaga: 1 x drewno, 1 x żelazo, 10 x złoto, 1 x osoba
Nazwa: Gildia kupców - Budynki (2) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Nazwa: Gildia kupców

Wymaga: 10 desek, 10 kamieni (+ rozbudowa)

W gildii kupców szkolimy następujących przedstawicieli handlu:

  • Domokrążca - wymaga: 1 x ubranie, 1 x osoba
  • Handlarz (po pierwszej rozbudowie) - wymaga: 1 x ubranie, 1 x biżuteria, 1 x osoba
  • Kupiec (po drugiej rozbudowie) - wymaga: 1 x koń, 2 x koła, 1 x biżuteria, 1 x ubranie, 1 x osoba
Nazwa: Kościół - Budynki (2) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Nazwa: Kościół

Wymaga: 10 desek, 10 kamieni (+ rozbudowa)

W kościele szkolimy trzy typy przedstawicieli kleru:

  • Mnich - wymaga: 1 x piwo, 1 x zwykłe jedzenie, 1 x osoba
  • Brat (po pierwszej rozbudowie) - wymaga: 2 x piwo, 1 x książka, 2 x zwykłe jedzenie, 1 x osoba
  • Ojciec (po drugiej rozbudowie) - wymaga: 3 x piwo, 3 x książka, 1 x biżuteria, 2 x wyszukane jedzenie, 1 x osoba
Nazwa: Studnia - Budynki (2) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Nazwa: Studnia

Wymaga: 4 kamienia

Studnia to nieograniczone źródło wody - dobra wymaganego w wielu obejściach.

Nazwa: Obiekty prestiżowe - Budynki (2) | Podstawy The Settlers 7 Droga do Królestwa - The Settlers 7: Droga do Królestwa - poradnik do gry

Nazwa: Obiekty prestiżowe

Wymaga: 1 żelazo + 1 złota (mały obiekt prestiżowy), 1 kamień + 1 złota (średni obiekt prestiżowy), 3 kamienie (duży obiekt prestiżowy)

Obiekty prestiżowe dają punkty prestiżu.