Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Darkness - poradnik do gry

The Darkness - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) poradnik The Darkness

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Tureckie Łaźnie (Turkish Baths)

1 - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry
Dochodzimy do zabarykadowanego korytarza - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry

Dochodzimy do zabarykadowanego korytarza. Wykorzystujemy czarną dziurę, by utorować sobie drogę. Chwilę później dochodzimy do zamurowanego przejścia. Rozwalamy je demonicznym ramieniem albo przywołując Kamikadze z pobliskiego portalu.

2 - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry
W większym pomieszczeniu natkniemy się na czterech napastników - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry

W większym pomieszczeniu natkniemy się na czterech napastników. Rozprawiamy się z nimi z odległości, wykorzystując czarne dziury.

Idziemy dalej, gasząc po drodze światła i nie wyłączając Ciemności. Zabijamy napotkanych po drodze wrogów i wspinamy się po schodach. Dotrzemy do większego pomieszczenia z biegnącymi wokół niego galeriami.

3 - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry
Przechodzimy przez przerzuconą nad wyrwą w podłodze deskę - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry

Przechodzimy przez przerzuconą nad wyrwą w podłodze deskę. Wchodzimy do korytarza i przywołujemy LightKillera. Ostrożnie zaglądamy do sąsiedniej sali. Kiedy dojrzymy przeciwników, wycofujemy się strzelając i posyłając w ich stronę czarną dziurę. Po chwili będziemy mogli spokojnie wejść do środka.

4 - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry
Nieco dalej czekać na nas będzie kolejny przeciwnik - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry

Nieco dalej czekać na nas będzie kolejny przeciwnik. Pokonujemy go i zbliżamy się do zamkniętych drzwi. Pamiętajmy o tym, by mieć w tym momencie w pełni naładowaną Ciemność.

Otwieramy je i od razu przyzywamy czarną dziurę, w ten sposób pozbywając się przebywających w środku przeciwników. Wchodzimy i zabieramy walizkę. Mamy już to, po co przyszliśmy, możemy więc wracać.

Cofamy się tą samą drogą, którą przyszliśmy. Kiedy dotrzemy w pobliże pomieszczenia z galeriami i znajdziemy się w niewielkim korytarzu z portalem, przywołujemy Gunnera i wysyłamy go naprzód. Następnie wychylamy się z przejścia. Nad przeszklonym dachem dostrzeżemy helikopter.

5 - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry
Posyłamy w jego kierunku czarną dziurę i wycofujemy się do korytarza - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry

Posyłamy w jego kierunku czarną dziurę i wycofujemy się do korytarza. Jeżeli śmigłowiec nie odleci, ponawiamy manewr. Następnie zajmujemy się przebywającymi w pomieszczeniu przeciwnikami. Na koniec spoglądamy na dół i rzucamy czarną dziurę w kierunku ognia. W ten sposób oczyścimy sobie dalszą drogę.

Schodzimy na dół zabijając napotkanych przeciwników. W pewnym momencie korytarz zagrodzi nam policjant z kuloodporną tarczą. Czarna dziura załatwi sprawę. Podobnie następujemy z kolejnymi dwoma policjantami. Pozostaje przedrzeć się korytarzami do drabiny i wrócić na opuszczoną stację.

Stacja Ratusz (City Hall)

6 - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry
Idziemy wzdłuż korytarza - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry

Idziemy wzdłuż korytarza. W pewnym momencie Emerson otworzy nam drzwi i wpuści do środka. Przechodzimy obok łazienek i szykujemy się na większą konfrontację. Przed wejściem do większego pomieszczenia przywołujemy Gunnera.

7 - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry
Wysyłamy go do środka, jednocześnie czarnymi dziurami gasząc reflektory - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry

Wysyłamy go do środka, jednocześnie czarnymi dziurami gasząc reflektory. Dopiero gdy zapadnie zmrok, możemy zacząć działać na poważnie. Brygadę antyterrorystyczną pokonamy na zmianę przywołując Darklingi (Gunnerzy, Kamikadze) i czarne dziury. Starajmy się przy tym zbytnio nie osłonić, ponieważ w momencie, kiedy stracimy tarczę Ciemności, możemy łatwo zginąć.

8 - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry
Po ciężkiej przeprawie pozostaje przejść przez drzwi znajdujące się za rusztowaniem - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry

Po ciężkiej przeprawie pozostaje przejść przez drzwi znajdujące się za rusztowaniem. Przy portalu przywołujemy Kamikadze i wysyłamy go przed siebie. Przy kolejnym czynność ponawiamy. Po raz trzeci posługujemy się Darklingiem i bezpiecznie docieramy do zrujnowanego peronu.

9 - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry
Czeka nas ostatnia większa przeprawa w tej lokacji - Rozdział III - Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall) - The Darkness - poradnik do gry

Czeka nas ostatnia większa przeprawa w tej lokacji. Najpierw przywołujemy Gunnera i posyłamy go przed siebie, a następnie, kryjąc się za załomem tunelu, ostrzeliwujemy się ze stojącymi przy barykadzie przeciwnikami. Czarne dziury nie sięgają niestety tak daleko, więc dobrze jest najpierw przetrzebić nieco szeregi przeciwnika pomagając sobie ogniem zaporowym Darklinga (jeżeli Gunner zginie, zawsze możemy ponownie go przywołać), a dopiero później podejść bliżej i wykończyć niedobitki czarną dziurą. Stąd bezpiecznie wracamy na stację Fulton Street.