Rozdział III - Gun Hill, Stacja Fulton Street | The Darkness poradnik The Darkness
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Gun Hill
Po wyjściu na zewnątrz skręcamy w lewo i idziemy do końca. Docieramy do otwartej bramy i przechodzimy przez nią. Wewnątrz czeka na nas Abe Hunter.
Dostajemy od niego klucz do pobliskiej windy oraz kilka wskazówek. Korzystamy z klucza, wciskamy guzik i czekamy, aż dojedziemy na nasze piętro.
Wychodzimy na korytarz i wchodzimy w pierwsze drzwi po lewej. Shrote zauważy nas i zacznie uciekać. Przechodzimy do pomieszczenia po lewej, zbieramy amunicję i idziemy w głąb mieszkania.
Docieramy do schodów, którymi wchodzimy na górę. Tam nie biegniemy od razu za uciekinierem, lecz rozglądamy się po pomieszczeniu, zbierając broń i amunicję. Dopiero wtedy kontynuujemy pościg.
Shrote w tym czasie zdąży wsiąść do helikoptera. Wchodzimy kilkakrotnie do pomieszczenia - za oknem którego krąży śmigłowiec. Po kilku seriach z karabinu Shrote pośle w naszym kierunku rakietę. Biegiem wycofujemy się do korytarza.
Przechodzimy przez wybitą w ścianie dziurę. W pobliżu dostrzegamy drabinę, z której natychmiast korzystamy.
Na dole wchodzimy na rury klimatyzacji i z nich skaczemy na dach poniżej. Wskakujemy na krawędź tarasu, a z niej na pobliskie klimatyzatory.
Teraz musimy przedostać się na drugą stronę budynku. Wystarczy podążać wzdłuż przewodów klimatyzacyjnych i starać się nie spaść. W kilku miejscach trzeba będzie skoczyć na sąsiednią rurę, ale nie powinno sprawić to większych trudności.
W końcu dotrzemy na niewielką płaską przestrzeń. Niedaleko zauważymy przeszklone pomieszczenie, za którym znajdują się policjanci. Załatwiamy najpierw światła, a następnie przystępujemy do eliminacji stróżów prawa.
Wskakujemy do środka i wchodzimy w boczne drzwi. Korytarze doprowadzą nas do pełnego policjantów biura. Tutaj ponownie najpierw gasimy światła, później przystępujemy do eliminacji przeciwników. Warto też skorzystać z pomocy Darklingów. Kiedy już oczyścimy pomieszczenie, pozostanie nam jedynie pozbierać amunicję i przejść przez drzwi po drugiej stronie biura.
Biegnąc korytarzem dotrzemy do wyjścia na dach. Szybko wychodzimy na zewnątrz i nie dając za wiele czasu śmigłowcowi, zeskakujemy przez dziurę w ogrodzeniu. Po twardym lądowaniu wracamy na stację.
Stacja Fulton Street
W drodze powrotnej dostaniemy wiadomość od Butchera. Znajdujemy najbliższy telefon i dzwonimy do niego. Wysyła nas do Tureckich Łaźni (Turkish Baths). Przejście do nich prowadzi przez nieczynną stację Ratusz (City Hall). Klucz do niej Joyce ukrył w męskiej toalecie.
Udajemy się tam. Otwieramy ubikację z tabliczką "out of order" i zabieramy klucz. Wychodzimy na peron i idziemy do jego końca (tam, gdzie stoi Mitch Duval). Otwieramy furtkę i przechodzimy na drugą stronę. Idąc wzdłuż przejścia docieramy do stacji Ratusz.