Rozdział I - Hunterspoint Alley | The Darkness poradnik The Darkness
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Hunterspoint Alley
Idziemy na drugą stronę Whitefish Pool (broń i macki chowamy). Przechodzimy przez tylne drzwi i rozmawiamy z Mattym Forehandem. Dowiadujemy się, gdzie znajdziemy poszukiwanego przez nas Dutch Oven Harry'ego oraz jakie jest hasło ("Hit me").
Wdrapujemy się na śmietnik i zeskakujemy z niego na plac. Chowamy broń i macki. Schodzimy po schodach. W okienku w drzwiach pojawi się Dimitri Mihailov i zapyta o hasło. Mówimy mu to, co chce usłyszeć i wchodzimy do środka.
Żeby skontaktować się z Ovenem, musimy dotrzeć najpierw do niejakiego Roacha. Znajdziemy go w pomieszczeniu po lewej. Porozmawiajmy z nim. Ten powie, że musi się skonsultować. Kiedy zauważymy, że rozmowa przybiera zły obrót, wyciągamy shotguna i załatwiamy cwaniaka.
Szybko eliminujemy źródła światła i odwracamy się w kierunku drzwi. Po chwili zaczną przez nie wbiegać przeciwnicy. Po ich pokonaniu włączamy interkom, by połączyć się z Ovenem. Następnie możemy już powrócić na zewnątrz (po drodze załatwiając niedobitków).
Na podwórku strzelamy do mężczyzny na schodach ewakuacyjnych. Kiedy teren będzie już czysty, wspinamy się na nie, aż dojdziemy do niewielkiego przejścia w ścianie, przez które uda nam się przecisnąć kucając.
Wewnątrz dostrzeżemy dwójkę rozmawiających ze sobą bandytów. Załatwiamy ich (można wspomóc się Darklingami). Kiedy już się nieco uspokoi, wychodzimy na korytarz.
Kierujemy się na prowadzące do góry schody. Eliminujemy zagradzającego nam drogę przeciwnika. Teraz nie pozostanie nam nic innego, jak wspinanie się na górę, niszczenie świateł i zabijanie napotkanych wrogów. W ten sposób dotrzemy na dach, gdzie spotkamy Harry'ego Ovena. W pewnym momencie mężczyzna zleci na dół. Nie zeskakujmy jeszcze, tylko poczekajmy, aż przejedzie w dole pociąg. Dopiero wtedy podążmy za Harrym.
Kiedy zjemy jego serce, uzyskamy możliwość przywoływania Gunnerów. Skorzystajmy z niej niezwłocznie i wycofajmy się. Wyposażony w karabin Darkling zatrzyma pociąg, a tym samym uratuje nam życie. Pozostaje jedynie wejść do tunelu po przeciwnej stronie i iść przed siebie, aż dojdziemy na peron.