Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Darkness - poradnik do gry

The Darkness - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinder's Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side poradnik The Darkness

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Stacja Fulton Street

1 - Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinders Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side - The Darkness - poradnik do gry
Idziemy na koniec peronu, gdzie dostrzegamy blokującą przejście furtkę - Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinders Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side - The Darkness - poradnik do gry

Idziemy na koniec peronu, gdzie dostrzegamy blokującą przejście furtkę. Stoi przy niej Mitch Deval, z którym zamieniamy parę słów. Prosi nas, byśmy rozejrzeli się za jego bratem. Kolejnym naszym rozmówcą jest Vinny Mortarello, którego spotkamy w przejściu między peronami. Zleci nam pozbycie się paru osobników. Po przyjęciu kolejnych zadań udajemy się do Grinder's Lane.

Grinder's Lane

2 - Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinders Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side - The Darkness - poradnik do gry
Czas spełnić prośbę Jimmyego - Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinders Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side - The Darkness - poradnik do gry

Czas spełnić prośbę Jimmy'ego. W tym celu wchodzimy do budynku, przy którym zaparkowana jest żółta taksówka. Za pomocą demonicznego ramienia niszczymy źródła światła.

Przy najbliższym portalu przywołujemy Kamikadze i wysyłamy go w głąb korytarza. W ten sposób pozbędziemy się przeciwników. Przywołujemy kolejnego, odblokowujemy drzwi i wysyłamy go do środka.

3 - Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinders Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side - The Darkness - poradnik do gry
Wchodzimy po eksplozji - Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinders Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side - The Darkness - poradnik do gry

Wchodzimy po eksplozji. Pozbywamy się ewentualnych niedobitków i wchodzimy do kuchni, skąd podnosimy list. Rozbijamy wiszącą na ścianie szafkę i zabieramy z niej ubranie dla Darklinga. Wracamy na stację i tam wsiadamy do metra.

Stacja Canal Street

4 - Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinders Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side - The Darkness - poradnik do gry
Na peronie odnajdujemy Jimmyego the Grapea - Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinders Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side - The Darkness - poradnik do gry

Na peronie odnajdujemy Jimmy'ego the Grape'a. Przekazujemy mu list i zdajemy sprawozda nianie z wydarzeń w Grinder's Lane. Najwyższy czas odwiedzić ciocię Sarah. Idziemy więc na Lower East Side.

Lower East Side

5 - Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinders Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side - The Darkness - poradnik do gry
Zaraz po wyjściu ze stacji kierujemy się w prawo - Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinders Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side - The Darkness - poradnik do gry

Zaraz po wyjściu ze stacji kierujemy się w prawo. Dostrzeżemy kręcącego się po okolicy mężczyznę. To pierwsza z osób, których eliminację zlecił nam Vinny. Zakradamy się do niego od tyłu i zabijamy. Odwracamy się w kierunku domu ze schodkami. Tutaj mieszka Sarah. Wchodzimy na górę i dzwonimy.

6 - Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinders Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side - The Darkness - poradnik do gry
Otworzy nam właścicielka i po krótkiej rozmowie zaprosi do środka - Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinders Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side - The Darkness - poradnik do gry

Otworzy nam właścicielka i po krótkiej rozmowie zaprosi do środka. Wewnątrz rozmawiamy na wszystkie tematy. Dowiadujemy się dzięki temu o miejscu pobytu Eddie'go Shrote'a - prawej ręki Pauliego. Z tymi informacjami opuszczamy dom cioci Sarah.

Przy zejściu na stację metra zauważymy nadjeżdżający samochód. Przygotujmy broń i wystrzelajmy wysiadających z niego bandytów. Jeżeli będziemy wystarczająco szybcy, nie będziemy musieli uciekać się do wykorzystania Ciemności. Na stacji wsiadamy do pociągu.