Rozdział III - Stacja Fulton Street, Grinder's Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side poradnik The Darkness
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Stacja Fulton Street
Idziemy na koniec peronu, gdzie dostrzegamy blokującą przejście furtkę. Stoi przy niej Mitch Deval, z którym zamieniamy parę słów. Prosi nas, byśmy rozejrzeli się za jego bratem. Kolejnym naszym rozmówcą jest Vinny Mortarello, którego spotkamy w przejściu między peronami. Zleci nam pozbycie się paru osobników. Po przyjęciu kolejnych zadań udajemy się do Grinder's Lane.
Grinder's Lane
Czas spełnić prośbę Jimmy'ego. W tym celu wchodzimy do budynku, przy którym zaparkowana jest żółta taksówka. Za pomocą demonicznego ramienia niszczymy źródła światła.
Przy najbliższym portalu przywołujemy Kamikadze i wysyłamy go w głąb korytarza. W ten sposób pozbędziemy się przeciwników. Przywołujemy kolejnego, odblokowujemy drzwi i wysyłamy go do środka.
Wchodzimy po eksplozji. Pozbywamy się ewentualnych niedobitków i wchodzimy do kuchni, skąd podnosimy list. Rozbijamy wiszącą na ścianie szafkę i zabieramy z niej ubranie dla Darklinga. Wracamy na stację i tam wsiadamy do metra.
Stacja Canal Street
Na peronie odnajdujemy Jimmy'ego the Grape'a. Przekazujemy mu list i zdajemy sprawozda nianie z wydarzeń w Grinder's Lane. Najwyższy czas odwiedzić ciocię Sarah. Idziemy więc na Lower East Side.
Lower East Side
Zaraz po wyjściu ze stacji kierujemy się w prawo. Dostrzeżemy kręcącego się po okolicy mężczyznę. To pierwsza z osób, których eliminację zlecił nam Vinny. Zakradamy się do niego od tyłu i zabijamy. Odwracamy się w kierunku domu ze schodkami. Tutaj mieszka Sarah. Wchodzimy na górę i dzwonimy.
Otworzy nam właścicielka i po krótkiej rozmowie zaprosi do środka. Wewnątrz rozmawiamy na wszystkie tematy. Dowiadujemy się dzięki temu o miejscu pobytu Eddie'go Shrote'a - prawej ręki Pauliego. Z tymi informacjami opuszczamy dom cioci Sarah.
Przy zejściu na stację metra zauważymy nadjeżdżający samochód. Przygotujmy broń i wystrzelajmy wysiadających z niego bandytów. Jeżeli będziemy wystarczająco szybcy, nie będziemy musieli uciekać się do wykorzystania Ciemności. Na stacji wsiadamy do pociągu.