Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness poradnik The Darkness
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Stacja Ratusz (City Hall)
Na końcu tunelu stoi porzucony wagon. Wewnątrz znajdziemy ubranie dla Darklinga. Wychodzimy z niego i wchodzimy po schodach.
Rozmawiamy z napotkanym włóczęgą (Emerson Darke) i wypytujemy o stację i pobliskie Tureckie Łaźnie. Idąc korytarzem zostaniemy zaatakowani przez dwójkę przeciwników. Załatwiamy ich i ruszamy dalej.
Gdy dotrzemy do portalu, przywołujemy Kamikadze i wysyłamy go w głąb przejścia. W ten sposób wyeliminujemy kolejnych napastników. Przy następnym portalu ponawiamy powyższe czynności.
Za drzwiami natkniemy się na schody. Przy ich końcu ktoś zastawił pułapkę (charakterystyczne sznurki). Spoglądamy w górę i za pomocą demonicznego ramienia dezaktywujemy ją. Idziemy korytarzem aż do kolejnej pułapki (znowu sznurki). W podobny sposób eliminujemy zagrożenie.
Po chwili dotrzemy do zalanego wodą przejścia. Nie wchodzimy do niej! Jak się okazuje, zerwany kabel jest wciąż pod napięciem, co powoduje, że każdego, kto wejdzie do wody, czeka niechybna śmierć. Stajemy na schodkach i wysyłamy mackę, by pełznąc po ścianie dotarła na drugą stronę. Teraz kierujemy ją w ten sposób, by dotarła do miejsca, z którego wychodzi zerwany kabel i przegryzamy go. Droga wolna.
W pewnym momencie dotrzemy do przejścia, w pobliżu którego zerwie się jedna z rur. Tutaj czeka na nas kolejna pułapka. Schodzimy na dół i spoglądamy w kierunku drzwi z wymalowanym na nich pentagramem. Gasimy światło i za pomocą demonicznego ramienia otwieramy kratkę wentylacyjną ponad nimi. Wbiegamy w sznurki, a po uaktywnieniu pułapki wycofujemy się w bezpieczne miejsce.
Wysyłamy mackę, by przedostała się przez kratkę nad drzwiami i odblokowała je z drugiej strony. Wchodzimy do środka. Wewnątrz znajdujemy czczącego szatana szaleńca, brata Mitcha Duvala. Mężczyzna zablokuje przejście, a sam schowa się za kuloodporną tarczą i będzie rzucał w naszym kierunku koktajle Mołotowa.
Podbiegamy do jednej ze znajdujących się po bokach krat i niszczymy wszystkie łańcuchy. Kiedy brama się otworzy, zabijamy przeciwnika. Następnie podstawiamy sobie leżącą nieopodal skrzynkę i po niej wskakujemy na górę.
Zjadamy serce szaleńca, zdobywając w ten sposób wielce przydatną moc generowania czarnej dziury. Wykorzystujemy ją na bramie w głębi, by odblokować przejście.
Idziemy jeszcze kawałek korytarzami (uwaga na przeciwników!). Zeskakujemy na dół i po chwili jesteśmy już przed drabiną prowadzącą do Tureckich Łaźni.