Materiały bonusowe - cz. 3 | The Darkness poradnik The Darkness
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Grinder's Lane
#62 - Po otwarciu bramy do rzeźni, zanim wejdziemy przez otwierane przyciskiem drzwi, za pomocą macki wdrapujemy się na znajdujące się nad nimi zadaszenie. Tam dostrzeżemy kartkę z numerem.
#36 - Po spaleniu pieniędzy i przejściu do części biurowej (po prawej od automatów ze słodyczami) skręcamy w prawo i wchodzimy do pustego pomieszczenia. Tuż przy podłodze dostrzeżemy szyb wentylacyjny, za pomocą którego możemy przecisnąć się macką i zdobyć kolejny numer.
#11 - Wychodzimy z wcześniej wspomnianego pomieszczenia i wchodzimy do drugich drzwi po prawej. Powinniśmy wejść do biura, w którym znajduje się biała tablica oraz biurko z komputerem. Za nim znajdziemy poszukiwaną notkę.
#60 - Przy samym zejściu do metra dostrzeżemy biegnące w górze przejście z trzema oknami. Za pomocą macki wspinamy się tam, zbijamy szybę i ze środka zabieramy kolejną kartkę.
#61 - Po tym, kiedy już będziemy mogli udać się do sierocińca, otworzy się brama w pobliżu zejścia do metra. Przechodzimy przez nią i dochodzimy do śmietnika. Za pomocą macki wyciągamy znajdującą się za nim kartkę.
Sierociniec im. Świętej Marii (St. Mary's Orphanage)
#12 - Po wyjściu ze stacji metra idziemy prosto aż do końca. Dojdziemy do budynku z prowadzącą do niego rampą załadunkową. Pod nią znajduje się notka, którą podnosimy za pomocą macki.
#98 - Zanim wejdziemy do sierocińca, zatrzymujemy się przed drzwiami i macką wdrapujemy się na pierwsze piętro. Tam na niewielkich schodkach dostrzeżemy kolejny numer.
#99 - Na pierwszym piętrze wybieramy drzwi znajdujące się po prawej od pozbawionej klosza żarówki. Dotrzemy do spalonego pomieszczenia. Najpierw idziemy przez siebie (w pewnym momencie podłoga się kończy i musimy przejść przez belkę). Następnie skręcamy w prawo i idziemy wzdłuż ściany. Po drugiej stronie rozglądamy się w poszukiwaniu niewielkich, zamkniętych drzwi. Otwieramy je, a w środku czeka na nas poszukiwana kartka.
#100 - Zaraz po wejściu do sierocińca idziemy maksymalnie w lewo. W służącym za salę lekcyjną pomieszczeniu znajdujemy notkę.
Okopy
#14 - W miejscu, gdzie zamontowana jest lornetka, obracamy się o 180 stopni i wysyłamy po ścianie okopów mackę. Na górze docieramy do zrujnowanego budynku, gdzie na podłodze leżeć będzie list.
#13 - Po wyjściu z okopów skręcamy w lewo. Idąc w tym kierunku dostrzeżemy ruiny. Wchodzimy do nich. Na ziemi dostrzegamy klapę. Otwieramy ją celnym strzałem i schodzimy na dół. Znajdziemy tam list oraz nieco amunicji.
#63 - List leży tuż przy Zarazie. Pamiętajmy o tym, by mieć włączoną Ciemność, gdy do niej podchodzimy.
#38 - Po tym, kiedy Darkling wysadzi ścianę bunkra, wychodzimy na zewnątrz, a następnie odwracamy się, by mieć wyrwę tuż przed sobą. Za pomocą macki wspinamy się na górę, następnie skręcamy nieco w lewo i przedostajemy dachem bunkra na drugą stronę. Tuż nad przepaścią dostrzeżemy poszukiwany list.
Wioska
#15 - List leży w prowadzących do wioski kanałach, tuż obok grającego na harmonijce żołnierza.
#66 - Po wyjściu z kanałów obracamy się w prawo i podążamy w tym kierunku. Dostrzeżemy niewielki budynek. Wewnątrz znajdziemy list.
#16 - Spoglądając na drzwi do kościoła (te z namalowanym na nich krzyżem), po lewej stronie dostrzeżemy zrujnowany budynek. Wchodzimy do niego po pobliskich schodach i podnosimy następny list.
#65 - Kiedy podniesiemy list #16, stajemy na schodach i patrzymy przed siebie. Dostrzeżemy w oddali niewielki tunel. Idziemy tam, schylamy się, by przejść na drugą stronę i schodzimy po drabinie. List będzie na dole. (Można w to miejsce dotrzeć również od drugiej strony. W tym celu zeskakujemy do wody i idziemy wzdłuż fosy).
#28 - Po powrocie z pistoletami ciemności i rozmowie z Anthonym schodzimy przez otwartą klapę. W pewnym momencie będziemy musieli kucnąć, żeby kontynuować. Przechodzimy na drugą stronę, a następnie robimy zwrot o 180 stopni. W kącie dostrzeżemy list.
#64 - Ten list znajdziemy w rurze prowadzącej do wioski. Natkniemy się na niego w rozdziale IV.