Zadania poboczne | The High Road M1 | Sword Coast Legends poradnik Sword Coast Legends
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Zadania poboczne
A Fetching Fungus
Porozmawiaj z alchemistką, Aleemą Meddlebrook. Po poznaniu się z nią, zapytaj czy nie potrzebuje pomocy przy szukaniu grzybów - Mushrooms? Maybe I could look for them. Po zakończonej rozmowie, udaj się wraz z towarzyszami do Bone-Strewn Burrow. Grzyby znajdziesz w pierwszym pomieszczeniu. Podczas przeszukiwania omawianego pomieszczenia uważaj na grasujące tam pająki. Po zebraniu grzyba/grzybów, wróć do alchemistki po nagrodę.
Nagroda: 25 punktów doświadczenia i 70 sztuk złota.
The Twin Crest
Będąc w obozowisku, podejdź do krasnoluda Wilfreda Brewbanks'a i porozmawiaj z nim. Twoim zadaniem będzie odszukanie jego zaginionego brata Richarda Brewbanks'a. Znajdziesz go w drugim poziomie Mercenaries Cave. Podczas eksploracji koniecznie uważaj na otaczające go pułapki. Po odnalezieniu Richarda, dowiesz się, że nie ma zamiaru dłużej tolerować swojego starszego brata. Podczas rozmowy możesz przemówić mu do rozsądku za pomocą atrybutów siły (STR) lub charyzmy (CHA). Jeżeli nie posiadasz odpowiedniej ilości tych statystyk, możesz zabić Richarda i zabrać wymagany przedmiot siłą. Niezależnie jednak od wyboru, po zakończonej rozmowie wróć do Wilfreda i opowiedz mu o tym co się stało. Podczas rozmowy z nim możesz skłamać używając odpowiedniego atrybutu bądź wyjawić prawdę.
Niezależnie jednak od wyboru w nagrodę za wykonane zadanie otrzymasz 125 punktów doświadczenia oraz złoto.
Wagon Down
Podczas pobytu w obozowisku, podejdź do Wiliama Ray'a i zapytaj czy możesz mu pomóc. Opowie ci wtedy, że Sarah zaginęła. Na początku nie dowiesz się kim/czym jest Sarah dlatego od razu udaj się do Bone-Strewn Burrow. Na końcu jaskini znajdziesz zabitego przez pająki konia - Sarę. Po wygranej walce z pająkiem olbrzymem, podejdź do truchła Sary i zabierz przedmiot. Wróć z uzdą Sary do Williama Ray'a, a w nagrodę otrzymasz 125 punktów doświadczenia, jedzenie oraz miksturę odnawiającą życie.
A Dog's Life
Podczas pobytu w obozie, podejdź do Jaeny i zapytaj w czym możesz pomóc. Z rozmowy dowiesz się, że martwi się o swojego psa. Dowiesz się także, że pies rzekomo pogryzł Jessupa i żeby rozwiązać ten problem musisz porozmawiać z Tollinem, który ma zamiar zabić psa w trosce o bezpieczeństwo innych uczestników karawany. Po rozmowie z Tollinem możesz pójść zabić psa, lub pomówić z Jessupem. Jeśli użyjesz swojego najlepszego atrybutu, by wyjawił ci prawdę, to dowiesz się że ten chciał zmusić psa do napicia się z nim alkoholu. Jeśli powiemy o tym Tollinowi, to ten zostawi psa w spokoju.
Uwaga!
Jeżeli nie porozmawiasz z Tollinem, zaraz po powrocie z Mercenaries Caves, dowiesz się, że Tollin zabił psa by chronić innych ludzi z obozu. Niezależnie od tego, którą ścieżkę wybierzesz, otrzymasz taką samą nagrodę w postaci 50 punktów doświadczenia.
A Shady Deal
Podczas pobytu w obozowisku, podejdź do Burkins i porozmawiaj z nią. Z rozmowy dowiesz się, że gobliny ukradły jej ładunek i zostaniesz poproszony o pomoc w jego odnalezieniu. Ładunek znajdziesz na 3 piętrze podziemi Mercenaries Caves. Po jego odnalezieniu, wróć do Burkins po swoją nagrodę. Nagrodą tą będzie 100 punktów doświadczenia oraz 200 sztuk złota. Nagrodę natomiast, otrzymasz tylko wtedy kiedy oddasz ładunek.
Wayward Trader
Podczas pobytu w obozowisku, podejdź do Tollina i porozmawiaj z nim. Wyjawi ci on, że spotkał się ze wszystkimi członkami karawany, prócz jednego. Według niego zaginiony kupiec, został porwany przez najemników i do ciebie należy odszukanie go. Martumala, bo tak nazywa się zaginiony kupiec znajdziesz na drugim poziomie Mercenaries Cave. Żeby do niego dotrzeć musisz rozwiązać pewną zagadkę. Na powyższym obrazku widać drzwi oraz tajemnicze mechanizmy. Przed "mechanicznie zamkniętymi drzwiami" są trzy, drewniane kładki z namalowanymi kółkami. W tych miejscach musisz ustawić członków swojej drużyny, by te się otworzyły. Dwie kładki są przed wrotami, a ostatnia, za stołem, który można zniszczyć.
Skorzystaj z dobrodziejstw swojej drużyny i poustawiaj ich na mechanizmach. Skorzystaj z komendy "stop" dla sojuszników by nie opuszczali swojego miejsca. Po otwarciu drzwi, zabij przeciwników, którzy uwięzili Martumala po czym porozmawiaj z nim. Podczas eksploracji drugiego poziomu jaskiń, natkniesz się na list, z którego dowiesz się, że Martumal zdradził swoich sojuszników w zamian za złoto. W tym wypadku możesz mu wybaczyć, co wiąże się z sowitą nagrodą lub zabić na miejscu. Niezależnie od wybranej opcji, wróć do obozowiska i porozmawiaj z Tollinem/Martumalem.
Za wykonane zadanie otrzymasz 100 punktów doświadczenia oraz magiczny kostur.