After Them! - zadanie główne | The High Road M1 | Sword Coast Legends poradnik Sword Coast Legends
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Drugie zadanie "After Them" polega na eksploracji jaskiń najemników (Mercenaries' Cave). Żeby się tam dostać, przejdź przez kładkę i skręć w prawo. Podczas pobytu w jaskiniach, uważaj na pułapki. Dobrym pomysłem jest ciągłe używanie umiejętności Search. Pomoże to nie tylko w poszukiwaniach przedmiotów i pułapek ale także sekretnych przejść. Twoim pierwszym zadaniem jest znalezienie przywódcy najemników. Od niego też uzyskasz klucz (Copper Key), który pozwoli ci przejść w dalsze zakątki jaskiń. Podczas przemierzania kolejnych korytarzy, spotkasz Hommeta (znajdziesz go przy końcu pierwszego poziomu jaskiń). Możesz go w tym momencie przyłączyć do drużyny poprzez odpowiednie linie dialogowe. Hommet jest czarodziejem, którego możesz zaprosić do drużyny na miejsce innego sprzymierzeńca. Ważnym jest by zostawić ze sobą kleryka (Illydię) ponieważ wspomaga całą grupę umiejętnościami leczącymi. Jeżeli jednak twoja postać takowe posiada, możesz zamienić ją na Hommeta.
W drugim poziomie jaskiń spotkasz złodzieja (Mercenary Thief). W tym momencie możesz przystać na jego propozycję (mianowicie, dzielenie się łupem) lub zabić go i zatrzymać łup dla siebie. Druga opcja jest dużo bardziej opłacalna ze względu na ilość złota skradzionego przez złodzieja. Złodziej będzie przy sobie posiadał także kostur skradziony przywódcy goblinów. Po jego zebraniu, podczas rozmowy z Traxem, pojawi się nowa opcja dialogowa, dzięki której najemnicy zaczną walkę z goblinami.
Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia trzeciego poziomu jaskiń, czekać będzie na ciebie walka z Banagarem. Podczas walki przede wszystkim unikaj bezpośredniego kontaktu z rycerzem Sir Banagarem. Jest on na tyle silny, że powala wszystkich twoich sojuszników jedną umiejętnością. Staraj się także trzymać kleryka z dala od centrum walki, a do bezpośredniego starcia wysyłaj najlepiej uzbrojonego wojownika. Zacznij zabijać obstawę bossa, a dopiero później skup się na walce z Banagarem. Po wystarczającym zmniejszeniu punktów życia przeciwnika, rozpoczniesz rozmowę. Pojawi się opcja schwytania go w celu przesłuchania, jednak twoi sojusznik nie będzie z tego zadowolony i zaprotestuje. Drugą opcją będzie zostawienie go przy życiu (żaden sojusznik tego nie poprze). Ostatnią opcją, a zarazem jedyną, która nie rozjuszy sprzymierzeńców będzie zabicie rycerza. Po jego zabiciu, rozejrzyj się po jaskini. Twoim zadaniem będzie znalezienie dowodów. Oprócz dowodu, znajdziesz tu także kilka przydatnych przedmiotów. Jak tylko będziesz gotowy, wyjdź z jaskini i skorzystaj z mechanizmu pułapki (Goblin contraption) by odblokować drogę karawany. Po wykonanej czynności wróć do Jarhilda by odebrać nagrodę.