Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sword Coast Legends - poradnik do gry

Sword Coast Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Drużyna - jakich sojuszników wybrać? | Porady na dobry początek poradnik Sword Coast Legends

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Drużyna - jakich sojuszników wybrać?

Larethar - Drużyna - jakich sojuszników wybrać? | Porady na dobry początek - Sword Coast Legends - poradnik do gry
Larethar

Drużyna to podstawowy element mechaniki gry Sword Coast Legends. Podczas przygody będziesz spotykać różnych sojuszników, których można przyłączyć do drużyny. Warto więc wiedzieć jaki jest najbardziej optymalny układ przy tworzeniu drużyny.

Łotrzyk (Izhkin, Larethar) - Łotrzyk to nieodzowny element każdej drużyny. Jego zadaniem jest zadawanie maksymalnych obrażeń i szybkie eliminowanie zagrożenia ze strony przeciwników. Jego celem powinny być postacie słabo uzbrojone czyli magowie, łucznicy czy inni łotrzykowie. Nie ma drugiej takiej postaci, która zadaje takie obrażenia pojedynczemu celowi jak łotrzyk. Staraj się go więc uzbroić w najlepszy sprzęt. Jeżeli chodzi o umiejętności, skup się na maksymalnych obrażeniach i walce w ukryciu. Dobry łotrzyk powinien wejść niepostrzeżenie między wrogów, zabić przeciwnika jednym ciosem po czym wyjść zanim inni zorientują się co się właściwie stało. Łotrzyk to oczywiście nie tylko obrażenia ale spryt. Podczas awansu łotrzyka, skup się na wykupieniu umiejętności Search, ponieważ to ta postać powinna szukać wszelakich skarbów, pułapek czy sekretnych przejść.

Hommet - Drużyna - jakich sojuszników wybrać? | Porady na dobry początek - Sword Coast Legends - poradnik do gry
Hommet

Mag (Hommet, Dalanir) - Mag powinien skupić się przede wszystkim na klątwach. Dzięki niemu będziesz mógł wyłączyć z walki część przeciwników poprzez uśpienie, paraliż czy inne efekty kontrolujące. Jako, że mag posiada całą gamę umiejętności, możesz go użyć także jako drugie główne narzędzie do zadawania obrażeń, na przemian z wojownikiem. Maga przede wszystkim ubierz w szaty, które w statystykach posiadają redukcję czasu odnowienia umiejętności. Pomoże to z niekończącym się ładowaniem umiejętności.

Illydia - Drużyna - jakich sojuszników wybrać? | Porady na dobry początek - Sword Coast Legends - poradnik do gry
Illydia

Kleryk (Illydia) - Illydia jest znakomitym klerykiem. Z racji swoich umiejętności rasowych, szybko wyleczy rannego sojusznika. Jej domyślne uzbrojenie (łuk) posiada umiejętność specjalną, która powoduje zwiększenie przywracanych punktów życia rannym sojusznikom. Powinieneś skupić się przede wszystkim na wykupieniu wszystkich umiejętności leczniczych oraz wzmocnień dla drużyny zarówno ofensywnych jak i defensywnych. Kleryk powinien być postacią wspierającą innych sojuszników. Jeżeli chodzi o uzbrojenie, wybieraj takie, przy których widnieje redukcja czasu odnowienia umiejętności oraz przyrost odnawianych punktów życia. Doskonałym elementem rynsztunku jest Mask of Relentless Compassion. Jest to nakrycie głowy, które posiada w swoich statystykach ogromny bonus do odnawianych punktów życia. Niestety można go zdobyć dopiero z zadania pobocznego w trzecim akcie o nazwie Speak No Evil.

Jarhild - Drużyna - jakich sojuszników wybrać? | Porady na dobry początek - Sword Coast Legends - poradnik do gry
Jarhild

Wojownik/Paladyn (Jarhild, Javen) - Wojownikiem powinna być twoja najwytrzymalsza postać. Awansując na kolejne poziomy, staraj się wykorzystywać punkty na statystyki kondycji (CON) oraz siły (STR). Jego uzbrojenie powinno posiadać różnorakie bonusy defensywne i redukcję obrażeń. Umiejętności powinny skupić się na wspieraniu drużyny oraz kontrolowaniu pola walki. W tym celu jednak musisz poświęcić swoje obrażenia co w tym przypadku jest naprawdę świetnym pomysłem. Oczywiście nie wykluczaj go jako postaci zadającej obrażenia. Wojownik potrafi być nie tylko wytrzymały ale także silny, zadając tyle samo obrażeń co mag. Wojownik ma za zadanie skupiać obrażenia wszystkich przeciwników na nim. W tandemie z klerykiem, który stoi daleko od centrum walki, wojownik może ustać nawet najsilniejsze umiejętności przeciwników.