Zaklęta Grań - Solucja do Spyro: Year Of The Dragon Spyro Reignited Trilogy poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2018
Zaklęta Grań to kolejny poziom w Spyro: Year of the Dragon przynależny do świta Wieczornego Jeziora. Poniżej znajdziesz opis przejścia
Co jest potrzebne by osiągnąć 100%?
Zaliczenie na 100% etapu Zaklęta Grań wymaga spełnienia następujących warunków.
- Zdobycie 600 kryształów
- Znalezienie 6 jaj
Opis Przejścia
Ze względu na występowanie kilku postaci na tym etapie opis przejścia został podzielony na dwie części.
Spyro
Poziom zaczynasz od niewielkiej polanki. Zlikwiduj znajdującego się tutaj nosoroga i upadaj się w kierunku drabiny. Trafisz tam na opancerzonego nosoroga oraz kusznika. Będą oni powiększani przez kociego maga. W przypadku opancerzonego nosoroga uczyni go to niepokonanym. Dlatego w pierwszej kolejności zlikwiduj koty. W ten sposób dotrzesz na polanę, po której przesuwa się wieża. Będziesz musiał ją ominąć. W innym wypadku spadnie na ciebie i zabierze ci życie.
Następnie dotrzesz do schodów. Będziesz musiał zapłacić bankierowi, by ten je uruchomił. Mimo tego będą one otwierać się i zamykać. Dlatego musisz się pospieszyć. Gdy wejdziesz na górę musisz się spieszyć. Zaszarżuj na opancerzone nosorogi. Jeśli uda im się atak spadniesz do wody i stracisz życie.
Potem przeskocz na kolejną platformę. Zlikwiduj znajdujących się tam wrogów i cofnij się na jej początek. Znajdziesz tam jaskinię. Na jej początku znajdziesz pierwsze jajko. Idąc dalej w głąb, będziesz mógł przeskoczyć także do drugiego. Następnie wróć się na platformę, z której wskoczyłeś do jaskini i idź na wprost. Będziesz musiał unikać wysuwających się platform. Następnie będziesz musiał wykorzystać je jak schody.
Z tego miejsca możesz zeskoczyć do jaskini prowadzącej do portalu. Wejdź do niego. Znajdziesz się wówczas nieopodal wieży. Będziesz mógł zdobyć tam dwa jajka. W tym celu będziesz musiał zasadzić odpowiednie nasiona, tak aby doskoczyć w odpowiednie miejsce. Przy pierwszym wyzwaniu musisz posadzić żółte nasionko dalej od wysokiej krawędzi i czerwone bliżej. Tak samo postąpisz poziom wyżej. Będziesz musiał tam jednak dodatkowo wskoczyć na półkę skalną po dodatkowe nasionko, tak aby doskoczyć na kolejną półkę.
W drugim wyzwaniu najpierw musisz posadzić trzy czerwone nasiona. Dostaniesz się wówczas na kolejną półkę, na której znajdziesz dwa czerwone i jedno żółte nasionko. Weź żółte i cofnij się z nim do miejsca gdzie sadziłeś dwa czerwone obok siebie. Spal te bardziej od ciebie oddalone. W jego miejsce zasadź żółte nasionko. Weź to, które wypadło. I zabierz je dalej. Dzięki temu będziesz miał trzy czerwone nasionka do wykorzystania dalej. Zasadź je w ostatnich wolnych miejscach.
Po zaliczeniu tego zadania wróć przez portal. Będziesz teraz mógł przeskoczyć na platformę z kotami. Zlikwiduj je i udaj się w kierunku stopni, za pomocą których tu dotarłeś. Będziesz musiał teraz pokonać kota rzucającego kamieniami. Gdy tylko jedne rozbiją się o ścianę półki na której stoisz rusz w kierunku kota. Zlikwiduj go i przeskocz dalej.
W ten sposób dotrzesz na dziedziniec zamku. Pokonaj znajdujących się tutaj przeciwników. Udaj się na wprost, by otrzymać jajko. Następnie wróć na dziedziniec i skorzystaj z teleportu stojącego w centrum budynku. W ten sposób doskoczysz do półki, która doprowadzi cię do portalu, dal Sierżanta Lota.
Sierżant Lot
Uwaga: Etap ten posiada błąd. Może się zdarzyć, że się on nie wczyta i gra zawiesi się na niebiskim tle. Niestety w takim przypadku, będziesz musiał zamknąć grę.
W tym zdaniu Sierżant Lot nie ma trudnego zadania. Musisz odeprzeć trzy fale kotów. Do tego celu używaj swojej rakietnicy. Na trzecim podejściu musisz dodatkowo ciągle latać, by nie dotknąć cieczy na podłodze.