Wierzchołki Drzew - Solucja Spyro the Dragon Spyro Reignited Trilogy poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2018
Wierzchołki Drzew to poziom w Spyro the Dragon, przynależny do świata Twórców Potworów. Jest to jeden z najtrudniejszych etapów w całej grze.
Co jest potrzebne by osiągnąć 100%?
Zaliczenie etapu Wierzchołki Drzew na 100% wymaga spełnienia następujących warunków:
- Zebranie 500 kryształów
- Znalezienie 5 smoków
Opis Przejścia
Cały etap składa się z szeregu pomniejszych wysepek. Zaczynasz na jednej z nich. Idź na wprost, pokonując kolejne małpy. W szczególności uważaj na te rzucające bananami. Nie idź za złodziejem. Przeskoczy on bowiem na platformę, na której śpi kolejna małpa. Jak tam wskoczysz, zostaniesz strącony.
Zamiast tego, przeskocz przez okno. Dzięki temu dostaniesz się na dach sąsiedniego budynku. Pokonaj znajdujące się tam mały i przeskocz na kolejną wyspę. Znajdziesz tam pierwszego smoka. Z tej wyspy możesz przeskoczyć w dwa miejsca. Jedną z nich jest wysepka, na którą wskoczył złodziej.
Wylądujesz wówczas po jej przeciwnej stronie, przez co nie spadniesz w przepaść. Tam będziesz musiał zlikwidować znajdujące się tam małpy. Możliwe jest też, że uda ci się też złapać tam złodzieja. Na koniec będziesz mógł uwolnić znajdującego się tam smoka.
Teraz wykorzystując rampę, przeskocz na platformę znajdującą się na wprost. Stamtąd będziesz mógł wrócić na wyspę z pierwszym smokiem, jakiego znalazłeś. Możesz także wykorzystać sprint, by dotrzeć na platformę znajdującą się na wyjściem z poziomu. W tym celu będziesz musiał utrzymać sprint przez budynek, tak byś mógł wykorzystać zewnętrzną platformę, do wyskoku na kolejną rampę.
Po powrocie na wyspę z pierwszym smokiem natomiast możesz udać się w drugie miejsce. Rozpędź się na rampie. Wylądujesz na niewielkiej wysepce. Stamtąd wyskocz na kolejną rampę. Przy wyskoku z tej rampy musisz okrążyć drzewo do którego ona przylega i wylądować rampie, z której skakałeś po uwolnieniu drugiego smoka. Tym razem nie będzie ona służyć do przyspieszania. Umożliwić ma ona dostatnie się na wyskocznie, zbiegającą się z rampą, od której zaczynałeś. W ten sposób dotrzesz na wyspę, na której znajduje się trzeci smok.