Podwodne Twierdze - Solucja Spyro 2 Ripto's Rage! Spyro Reignited Trilogy poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2018
Podwodne Twierdze to poziom w Spyro 2 Ripto's Rage o niezwykłej specyfice. Praktycznie cały poziom dzieje się pod wodą. Poniższy opis ułatwi ci przejście tego poziomu.
- Co jest potrzebne by osiągnąć 100%?
- Opis Przejścia
- Zadanie 1: Ratunek koników morskich
- Zadanie 2 i 3: Przejażdżka na płaszczce
Co jest potrzebne by osiągnąć 100%?
Osiągnięcie na 100% poziomu Podwodne Twierdze, wymaga osiągnięcia wskazanych celów
- Zebranie 400 kryształów
- Zebranie 3 kul
Opis Przejścia
Po rozpoczęciu poziomu porozmawiaj z konikiem morskim stojącym nieopodal. Poprosi cię on o ponowne zalanie całego obszaru wodą. Rusz dalej na wprost i zlikwiduj znajdującego się nieopodal ludka oraz dwa raki. Póki w pomieszczeniu nie ma wody do tego celu możesz używać ognia. Po walce zbierz kryształy i aktywuj przycisk. W ten sposób całe pomieszczenie wypełni się wodą.
Umożliwi ci to przepłynięcie do kolejnej komory. Tunel poprowadzi się bowiem, do czegoś na kształt konina, którego szczyt znajduje się na suchym lądzie. Zachowujesz się tutaj analogicznie jak w pierwszej komorze. Likwidujesz wszystkich przeciwników i uruchamiasz przycisk.
Woda podniesie się na tyle, że będziesz w stanie dostać się na półkę z dwoma kryształami. Dzięki nie wskoczysz wyżej na platformę, na której znajdziesz studnię.
Wskocz do niej. Pozwoli ci ona przepłynąć do kolejnej komory. Gdy dotrzesz do jamy, będziesz musiał zapłacić 100 kryształów za wynajęcie łodzi. Przepłynięcie następnego kanału w inny sposób, będzie na tym etapie niemożliwe. Znajdują się w nim bowiem stalowe rekiny. Możesz je pokonać tylko za pomocą turboognia. Dodatkowo zabijają one od razu. Nie ważne jaki masz stan zdrowia.
Po przepłynięciu przez kanał znajdziesz się w ostatniej komorze. Zlikwiduj wszystkich przeciwników i aktywuj przycisk. W ten sposób cała przestrzeń zostanie zalana.
Przez niewielką lukę przepłyń do lokacji startowej. Tam porozmawiaj z konikiem morskim, by móc zakończyć poziom. W tym momencie, będzie też aktywna brama turboognia. Możesz z niej skorzystać do zlikwidowania stalowych rekinów. Nie tylko w tunelu, ale także w niewielkiej komorze odchodzącej od jamy z drugim przyciskiem. W ten sposób możesz zebrać kryształy, które się tam znajdują. Dodatkowo możesz wypłynąć na otwartą przestrzeń za pomocą otwory w suficie pierwszej lokacji. Znajdziesz tam resztę kryształów oraz wszystkie trzy kule.
Zadanie 1: Ratunek koników morskich
Poziom trudności: 2 gwiazdki
To zadnie obierzesz od konika morskiego znajdującego się nieopodal podwodnych wież. Poprosi cię on o uratowanie jego dzieci zamkniętych w sześciu wieżach. Ważna jest ich kolejność. Ich lokalizacja to kolejno:
- Dwie pierwsze znajdują się tuż przy zleceniodawcy zadania
- Kolejne dwie znajdziesz na terenie pierwszej lokalizacji jaką zwiedzałeś
- Wieża z numerem 5 znajduje się na terenie drugiej lokacji
- Ostatnia wieża znajduje się w tej samej lokalizacji co ostatni przycisk
Musisz jednak uważać na przeszkody, które znajdziesz w wieżach. Mogą to być raki lub pola eklektyczne.
Zadanie 2 i 3: Przejażdżka na płaszczce
Poziom trudności: 2 i 3 gwiazdki
Zadania te są analogiczne do siebie. Zmienia się tylko poziomem trudności.
Nieopodal wież znajduje się duży płaski obszar, na którym znajdziesz trenera. Poprosi cię on o pomoc w wytrenowaniu płaszczki. Jeśli się zgodzisz będziesz musiał przepłynąć na płaszcze przez obręcze, które rozstawiać będzie trener.