Spękane Wzgórza - Solucja Spyro 2 Ripto's Rage! Spyro Reignited Trilogy poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2018
Spękane Wzgórza to poziom w Spyro 2 Ripto's Rage o sporym rozwarstwieniu poziomu trudności. O ile główny trzon poziomu jest wyjątkowo łatwy, o tyle zadania wymagane do otrzymania kul są trudne. Poniżej znajdziesz dokładny opis poziomu.
- Co jest potrzebne by osiągnąć 100%?
- Opis Przejścia
- Zadanie 1: Eskorta Alchemika
- Zadanie 2: Bodzenie Skałołupków
- Zadanie 3: Uwolnienie fauna
Co jest potrzebne by osiągnąć 100%?
Osiągnięcie 100% na poziomie Spękane Wzgórza wymaga spełnienia określonych warunków:
- Zebranie 400 kryształów
- Zebranie 3 kul
Opis Przejścia
Główna linia tego zadania jest wyjątkowo łatwa. Porozmawiaj z faunem stojącym tuż przy miejscu startowym. Dowiesz się jak wygląda sytuacja na poziomie.
Tuż obok znajduje się pierwszy satyr. Możesz za pomocą ognia rozbić otaczającą go skałę. On w zamian rozbije ci część skały otaczającej świątynię. Twoim jedynym zadanie jest podążanie do kolejnych satyrów i uwalnianie ich ze skały. Wszyscy oni znajdują się w górnej części poziomu. Oznacza to że nie musisz stawać do walki ze skałołupkami. Jedynym zagrożeniem jakie spotkasz na swojej drodze, będzie żywa roślinność, którą będziesz mógł likwidować za pomocą ognia.
Po uwolnieniu wszystkich satyrów, możesz udać się do świątynie, gdzie pojawi się portal do domu.
Zadanie 1: Eskorta Alchemika
W momencie, gdy zdecydujesz się wskoczyć do dolnej części poziomu, natrafisz na chatę Alchemika. Poprosi cię on o ochronę przed skałołupkami. Robisz to szarżując na każdego skałołupka, który zamachnie się na Alchemika. Zadanie zakończy się, gdy dotrzesz do jaskini.
Zadanie 2: Bodzenie Skałołupków
Uwaga: Zadanie to będziesz mógł wykonać tylko jeśli nauczyłeś się umiejętności bodzenia.
Alchemik z poprzedniego zadania, uwolni Łowczego. Ten natomiast zaproponuje ci, polowanie na skałołupki. Jeśli się na to zgodzisz, będziesz musiał za pomocą bodzenia wykańczać uśpione skałołupki. Musisz się spieszyć. Jeśli jakiś się obudzi, to zakończysz zadanie.
Zadanie 3: Uwolnienie fauna
Nieopodal miejsca, gdzie znajdziesz ostatniego satyra znajduje się domek. Twoim zadaniem jest uwolnienie, uwięzionego w środku fauna. W tym celu będziesz musiał wykorzystać bramę przyspieszająca. Przebiegnij przez wyznaczoną trasę, a dostaniesz się na polankę z domkiem. Będziesz mógł wówczas zniszczyć drzwi.