Twórcy Potworów - Solucja Spyro the Dragon Spyro Reignited Trilogy poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2018
Twórcy Potworów są czwartym światem domowym, jaki zwiedzisz w Spyro the Dragon. Zestawienie poziomów z jakimi zetkniesz się w nim jest identyczne jak w przypadku poprzednich tego typu poziomów. Poniższy rozdział dedykowany jest opisowi przejścia tego poziomu.
Co jest potrzebne by osiągnąć 100%?
Zdobycie 100% na etapie Twórcy potworów, wymaga osiągnięcia przez ciebie następujących celów:
- Ocalenie 2 smoków
- Zebranie 300 kryształów
Opis przejścia
Od lokacji startowej w tym poziomie prowadzi jedna droga. Natrafisz na niej na płyty z wodą. Na każdej z nich stoi troll posiadający laskę pod napięciem. Co jakiś czas uderza on nią o ziemię. Powoduje to przepływ ładunku przez wodę, która w tym momencie będzie razić Spyro prądem. Musisz więc atakować w momencie, gdy laska nie dotyka ziemi. Sam troll nie jest trudnym przeciwnikiem, możesz pokonać go szarżą lub ogniem.
Po przejściu przez obie tego typu płyty, wyjdziesz na polankę, na której znajduje się przejście do poziomu Drewnienia osada. Znajdziesz tutaj także pierwszego smoka do uratowania. Zbierz także kryształy znajdujące się w okolicznych skrzyniach.
Na lewo od przejścia do Drewnianej osady znajdziesz drewnianą kładkę. Wskocz na nią, przy okazji ziejąc ogniem. Dzięki temu otworzysz wybuchowe skrzynie znajdujące się na niej. Natychmiast przeskocz na drugi brzeg, tak by nie otrzymać obrażeń od skrzyń. Uważaj jednak na dzika, który patroluje tą niewielką wysepkę. Jeśli zaatakuje cię zbyt blisko krawędzi, to możesz wpaść do wody. Aby go pokonać użyj ognia. O tej wyspy odchodzą dwie drogi.
Idąc na prawo, trafisz na kolejną wysepkę, pilnowaną przez dzika. Znajduje się na niej przejście do etapu Mgliste trzęsawisko oraz kolejne kryształy. Będziesz mógł z niej także przeskoczyć na kolejną wysepkę.
Znajdziesz tam kolejnego smoka do uratowania. Oprócz tego znajdziesz tam również chatkę z dużą ilością skrzyń oraz studnię w której znajduje się przejście do poziomu Dziki szlak. Uważnie sprawdź także obszar za chatą. Znajdziesz tam kolejne kryształu. Uważaj jednak przy tym na dzika, który się tam znajduje.
Następnie wróć do wysepki startowej i udaj się na lewo od kładki. Znajdziesz tam sporą wyspę z drzewem znajdującym się w centralnej części. Jeśli udasz się na prawą stronę drzewa, to znajdziesz przejście do poziomu Korony drzew [1]. Jeśli natomiast udasz się na prawo [2] dotrzesz do czegoś na kształt świątyni. Znajdziesz w niej pokaźną ilość kryształów.
Dostanie się na wyższy poziom świątyni, będzie wiązać się z przejściem, prze kolejne elektryczne płyty. Po dotarciu na miejsce znajdziesz wejście do poziomu Twierdza Metalgłowy. Oprócz tego możesz wykorzystać stopnie znajdujące się obok tego wejścia, aby dostać się na niewielki gzyms. Przejdź na jego róg i skocz na niewielki drewniane platformy. Znajdziesz na nich ostatnie kryształy i klucz do zamkniętej skrzyni, na którą trafiłeś na niższym poziomie świątyni.