Świątynie w Chmurach - Solucja Spyro 2 Ripto's Rage! Spyro Reignited Trilogy poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2018
Świątynia w Chmurach jest jednym z poziomów w Spyro 2 Ripto's Rage przynależnym do świata Zimowej Tundry. Poziom ten możesz odblokować tylko w momencie, gdy posiadasz 15 kul. Poniżej znajdziesz opis przejścia tego poziomu.
- Co jest potrzebne by osiągnąć 100%?
- Opis przejścia
- Zadanie 1: Uruchomienie dzwonnic
- Zadanie 2: Kryjówka Agenta Zero
Co jest potrzebne by osiągnąć 100%?
Osiągnięcie 100% na poziomie Świątynie w Chmurach, będzie wymagać spełnienia następujących warunków:
- Zebranie 400 kryształów
- Zebranie 3 kul
Opis przejścia
Poziom zaczynasz na niewielkiej platformie. Musisz pokonać znajdującego się tam czarnego maga. Dzięki temu czarodziej odzyska swoją różdżkę i będziesz mógł przejść dalej. Wejdziesz do wnętrz świątyni.
Wewnątrz napotkasz skamieniałe zwierzaki. Po zbliżeniu się do nich, ożywają i atakują. Możesz bez problemu likwidować je za pomocą ognia. Zbieraj kryształy i przeskakuj przez kolejne budowle, aż dotrzesz do teleportu.
Wówczas zostaniesz przeniesiony na wyższe piętro. Tam po przeskoczeniu kilku półek, będziesz musiał po raz kolejny zmierzyć się z czarnym magiem. Ponownie czarodziej po odzyskaniu różdżki otworzy ci przejście.
Za tą brama czeka cię analogiczna sytuacja. Będziesz musiał bowiem przeskoczyć na półkę z kolejnym czarnym magiem. Ponownie jego likwidacja umożliwi ci przejście dalej. W tym momencie od zakończenia etapu dzieli cię ostatnia prosta. W świątyni wystarczy, że skręcisz w lewo i zabijesz ostatniego czarnego maga. Będziesz mógł przekroczyć do ostatniej sali. Wówczas otrzymasz kulę, a portal do domu otworzy się.
Zadanie 1: Uruchomienie dzwonnic
Jeśli w ostatnim dużym budynku, skręcisz w prawo zamiast w lewo, będziesz mógł wykonać zadanie polegające na uruchomieniu dzwonnic. Musisz mieć do tego odblokowaną bramę turbozimna. Będziesz musiał bowiem zamrażać chochliki, w taki sposób by tworzyły one stopnie, które pozwolą ci się dostać do dzwonnicy.
Zadanie 2: Kryjówka Agenta Zero
W momencie, gdy zeskoczysz pod świątynię znajdziesz niewielki ogród. Tam spotkasz Agenta Zero. Aby otrzymać kulę będziesz musiał śledzić go do jego kryjówki. W tym celu podążaj za nim i chowaj się w momencie, gdy się zatrzymuje i zaczyna rozglądać. Nie możesz także zbyt mocno się oddalić. Spowoduje to, że zamknie on drzwi kryjówki i będziesz musiał powtarzać zadanie.