Pustynia Szkieletów - Solucja Spyro 2 Ripto's Rage! Spyro Reignited Trilogy poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2018
Pustynia Szkieletów, to poziom w Spyro 2 Ripto's Rage. Przynależy on do drugiego świata domowego - Jesiennych Równin. Z racji lokalizacji portalu, będzie to prawdopodobnie pierwszy poziom z tego świata, z którym przyjdzie ci się zmierzyć. Poniższy rozdział zawiera dokładny opis przejścia tego poziomu
- Co jest potrzebne by osiągnąć 100%?
- Opis przejścia
- Zadanie 1: Kości
- Zadania 2 i 3: Polowanie na jaszczury
Co jest potrzebne by osiągnąć 100%?
Zdobycie 100% na tym etapie wymaga spełnienia następujących wymagań:
- Zdobycie 400 kryształów
- Zdobycie 3 kul
Opis przejścia
Poziom zaczynasz od niewielkiej platformy, na której znajdziesz jaskiniowca. Porozmawiaj z nim. Poprosi cię on o pomoc w przejściu na drugą stronę mapy. Zanim jednak zaczniesz kierować się we właściwą stronę, skieruj się w stronę ślepego zaułka. Znajdziesz tam latającego kota oraz jaskiniowca. Możesz ich zlikwidować za pomocą kul wulkanicznych lub dać im spokój i zebrać kryształy które znajdują się obok nich.
Następnie skieruj się we właściwym kierunku. Wykorzystaj leżący obok jaskiniowca kamień, by zestrzelić nim kota. W tym momencie możesz obejść skałę przy której stał jaskiniowiec. Zlikwiduj latającego tam diabełka i zbierz kryształy. Potem udaj się z powrotem na główną ścieżkę.
Pokonaj wszystkich znajdujących się tam przeciwników i udaj się do jaskini. Przejdź ją, pokonując pojawiających się w niej przeciwników, a wyjdziesz w kolejnej lokacji. Tutaj ponownie spotkasz koty i diabełka. Zlikwiduj ich za pomocą wulkanicznych kul.
Znajdziesz tutaj bramę odporności, która będzie wymagana do wykonania jednego z zadań. Jeśli udasz się dalej na wprost trafisz na kamienne schody. Na ich szczycie znajdziesz jaskiniowca z którym rozmawiałeś na początku. Podziękuje ci ona za pomoc i aktywuje portal kończący poziom. Na tej samej platformie znajdziesz także schody prowadzące na półkę skalną, na której znajdziesz kryształy.
Zadanie 1: Kości
Poziom trudności: 4 gwiazdki
Nieopodal lokacji kończącej ten etap znajdziesz jaskiniowca. Poprosi cię on o odnalezienie kości przyjaciela, które zostały rozkradzione. Kości tych jest osiem. Znajdziesz je w następujący miejscach:
- Na ostatniej z kości tworzących ścieżkę na skałę znajdującą się w centralnej części drugiej lokacji
- Na półce skalnej stojącej w centralnej części lokacji, w której zaczynasz zadanie. W celu dostania się tam musisz wykorzystać elementy szkieletu wystające z law. Umożliwią one przeskok na półki skalne, które cię tam doprowadzą
- Dwie znajdziesz w jaskini na lewo od wejścia do drugiej lokacji. Dotarcie do niej wymaga aktywnej tarczy, ponieważ musisz przejść przez lawę. Dodatkowo w jaskini tej znajdziesz pokaźną liczbę kryształów.
- Na szczycie wejścia do jaskini łączącej obie lokacje. Traf go kamieniem wulkanicznym a kość spadnie na dół.
- W jaskini łączącej obie lokacje. Wejdź po schodach przylegających po drogi. Za pomącą kamieni rozbij barykadę i przeskocz na sąsiednią półkę.
- Jaskini również znajduj się brama odporności. Wejdź w nią, a następnie skocz na stopień obok. Znajdziesz tutaj kolejną kość
- Od jaskini obchodzi boczna odnoga. Kość znajduje się na samym końcu. Aby się tam dostać musisz zlikwidować najpierw kota.
Zadania 2 i 3: Polowanie na jaszczury
Poziom trudności: 3 i 5 gwiazdek
Oba te zadania się do siebie analogiczne. Zmienia się tylko poziom trudności.
Wykorzystując platformy w pierwszej lokacji, dotrzesz do jaskiniowca, który poprosi cię o ochronę swojej wioski, przed atakami ze strony jaszczurów. Jeśli się zgodzisz to otworzy on most do wioski.
Będziesz musiał je likwidować jak tylko się wyklują. Jeśli bowiem dotrą do mieszkańca to go zjedzą, a ty będziesz musiał zaczynać zadanie od początku. Szczególnie trudna jest końcowa sekwencja drugiego polowania. W jednym czasie wykluwają się bowiem trzy oddalone od siebie jaszczurki. Najdłuższą drogę do ofiary przebyć musi jaszczurka, która znajduje się na lewo od kanionu. Dlatego ją zostaw na koniec.