Szczęście | Sid Meier's Civilization II poradnik Sid Meier's Civilization II
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Niestety obywatele naszego państwa nie zawsze będą zadowoleni z panującej wokół sytuacji i czasem może im przyjść do głów myśl o buncie. Przekładając to na realia gry - pewna początkowa ilość obywateli (zależna od wybranego poziomu trudności) zawsze jest zadowolona. Natomiast wszyscy nadliczbowi są już niezadowoleni. W mieście w którym jest więcej nieszczęśliwych niż zadowolonych ludzi wybucha bunt.
Zmieniać nastawienie obywateli możemy w różnoraki sposób. Budując budynki zmieniające określoną ilość niezadowolonych obywateli w zadowolonych - Świątynię, Koloseum i Katedrę, cuda świata odpowiedzialne za szczęście, lub przeznaczając części dochodu na luksusy. Inwestując w szczęście swoich mieszkańców należy uważać, aby nie tracić przy tym zbyt dużo pieniędzy. Przykładowo, gdy uda nam się wybudować cud Teatr Szekspira, który zamienia w mieście wszystkich niezadowolonych w zadowolonych, należy sprzedać wszystkie pozostałe budynki spełniające tą samą funkcję, aby nie płacić za ich utrzymanie. Z ustawianiem dochodu produkującego towary luksusowe trzeba bardzo uważać. Nawet 10% stanowi o dużych stratach w rozwoju technologii i przypływie gotówki, więc zalecam ustawianie luksusów jedynie gdy nie ma innych możliwości i jak najmniejszych wartości.
Zostało jeszcze 52% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie