Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Morning After | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Mapa

Noc w schowku, nie należy do najprzyjemniejszych. Szczególnie, gdy dookoła lata banda strażników, którzy próbują dopaść się za wszelką cenę.

1 - The Morning After | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry

1. Szafka woźnego - Quest: The Morning After (Zadanie główne).

2. Winda - Quest: The Morning After.

3. Supervisor (NPC) - Quest: The Morning After.

4. Serwerownia - Quest: The Morning After.

5. Telestrian Tech Worker (NPC) - Quest: The Morning After.

6. Matrix Emergency Power Junction 1 - Quest: The Morning After.

7. Serwer - Quest: The Morning After.

8. Sala konferencyjna - Quest: The Morning After.

9. Telestrian Security Guard (NPC) - Quest: The Morning After.

10. Matrix Emergency Power Junction 2 - Quest: The Morning After.

11. Drzwi do pomieszczeń biurowych - Quest: The Morning After.

12. Telestrian Worker (NPC) - Quest: The Morning After.

13. Komputer pracownika - Quest: The Morning After.

14. Matrix Emergency Power Junction 3 - Quest: The Morning After.

15. Telestrian Guard (NPC) - Quest: The Morning After.

16. Główna winda - Quest: The Morning After.

Questy

The Morning After

Zadanie główne.

Gdybyś faktycznie musiał to sprzątnąć... - The Morning After | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Gdybyś faktycznie musiał to sprzątnąć...

Cel: 1. Plant the Commlink Chips to Get to Eric Silverstar's Office. 2. Don't Blow Your Cover.

(Podłóż Commlink Chips, by dostać się do biura Erica Silverstar'a. 2. Nie daj się zdemaskować)

Po skończonym dialogu, podejdź do szafki [1] i otwórz ją. Drobne przyciemnienie i jesteś woźnym. A przynajmniej masz na sobie jego strój. Przejdź przez drzwi i skorzystaj z windy [2], by przenieść się do drugiej części lokacji.

Wysłuchaj rozmowy z Supervisor [3], a następnie wejdź do Sali konferencyjnej [8], umiejscowionej po lewej stronie. Porozmawiaj z Telestrian Security Guard [9]. Jeśli posiadasz Charisma 4 lub Charisma 2, możesz go od razu przekonać do opuszczenia pomieszczenia. W przeciwnym wypadku, musisz doprowadzić dialog do końca. Tak czy siak, strażnik po chwili wyjdzie, a Ty będziesz mógł się zająć instalacją czipu. Podejdź do panelu [10] znajdującego się na ścianie i kliknij na oznaczenie.

Kolejny panel bezpieczeństwa, znajdziesz w serwerowni [4]. Jednak musisz się najpierw pozbyć Telestrian Tech Worker'a [5]. Porozmawiaj z nim. Wykorzystaj atrybut Charisma lub skorzystaj ze zwykłych opcji dialogowych, by wygonić go na zewnątrz. Zainstaluj kolejny czip na panelu [6]. Przed wyjściem z pomieszczenia, podejdź do serwera [7] i wyjmij z niego Matrix LAN Parts.

Ostatni panel, znajdziesz w pomieszczeniu biurowym, znajdującym się na końcu korytarza [11]. Porozmawiaj z Telestrian Worker [12] i przekonaj go, że możesz mu pomóc. Następnie użyj Matrix LAN Parts na jego komputerze [13] i ponownie z nim porozmawiaj. Gdy opuści pomieszczenie, zainstaluj ostatni czip na panelu [14], po czym wróć się do głównej windy [16]. Porozmawiaj z Telestrian Guard [15] i pokaż mu części z panelów, by przejść na następny poziom.

Nagroda: 6 KP.