The Emerald City Ripper | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Mapa
Ostatni poziom z pierwszą prawdziwą walką z bossem i jedną z trudniejszych w grze.
1. Zasłona - Za nią rozpocznie się walka.
2. Biuro Dr. Holmes'a - Quest: The Emerald City Ripper (Zadanie główne).
3. Biurko - Znajdziesz tu Personafix Chip Wiper.
4. Male Bunraku (NPC) - Możesz przywrócić mu pamięć, używając czipu.
Czerwone kropki - Przeciwnicy.
Questy
The Emerald City Ripper
Zadanie główne.
Cel: 1. Defeat Dr. Holmes. 2. Defeat Pitezel.
(1. Pokonaj Dr. Holmes'a. 2. Pokonaj Pitezel'a)
Nastała ta chwila. Po długich poszukiwaniach, nareszcie będzie Ci dane zmierzyć się z zabójcą Sam'a. Przygotuj się, wzmocnij i przeładuj bronie. Nadchodząca walka, nie będzie należała do najprzyjemniejszych.
Poślij wszystkie swoje postaci za skrzynie, znajdujące się naprzeciw wejścia. Pierwszymi przeciwnikami, będą Hired Mage oraz Surgeon. Niestety, niemal od razu, pojawi się również Pitezel - słodki minion Doktora. Potrafi wyrządzić naprawdę wiele szkód z bliska, jako że jego uderzenia są atakami obszarowymi, dodatkowo uszkadzającymi pancerz. Wykorzystaj umiejętności i przedmioty które posiadasz, by go spowolnić i osłabić. W tym samym czasie, rozkaż jednej z postaci zając się Hired Mage. Zignoruj na razie Surgeon'a. Możliwe, że padnie od ciosu Pitezel'a, któremu zdarza się wpaść w szał.
Jakby sam Troll nie wystarczył, po dwóch turach dołączy również Dr. Holmes. Jest magiem i to całkiem dobrym. Jednak najpierw zajmij się Pitezelem. Użyj na nim Weaken Armor II, Cavalier Concussion Grenade lub innego zaklęcia, które osłabi/wyeliminuje go na przynajmniej dwie tury. Następnie wystaw najcięższy sprzęt, w postaci ładunków wybuchowych, dronów lub mocnych zaklęć ofensywnych jak np. Fireball I. W 2-3 tury, powinieneś się z nim uwinąć. Cały czas kontroluj zdrowie swoich towarzyszy. Ich poziom może spaść drastycznie.
Gdy już upewnisz się, że nic nie zmiecie Cię z bliska, nastanie kolej na Dr. Holmes'a i ew. Hired Mage, jeśli wcześniej się nim nie zająłeś. Ten drugi, posiada kilka irytujących buffów, jednak to Dr. Holmes stanowi rzeczywisty problem. Wyślij jedną z postaci, by zajęła się Hired Mage, a pozostałych postaw przeciwko Doktorowi. Jeśli posiadasz jakiekolwiek zaklęcie, które odejmuje AP, jak np. Lightning Bolt II lub Stunbolt II, użyj go natychmiast. Dzięki temu, będziesz mógł zablokować niektóre z jego zaklęć. Używa głównie Acid Stream, które zadaje obrażenia co rundę, ale również obszarowego zaklęcia z efektem Stun, które odbiera wszystkim 1 AP. Jednak jego słabą stroną, jak u większości magów, jest niski poziom życia.
Przy wykorzystaniu powyższych rad i odrobiny ołowiu, wkrótce powinno być po walce. Gdy tylko ostatni strzał powali Doktora na ziemię i zakończy walkę, podejdź do niego i zainicjuj rozmowę.
Nagroda: 8 KP.
Cel: 1. Locate an Exit. 2. Investigate Holmes' Motives.
(1. Zlokalizuj wyjście. 2. Zbadaj motywy Holmes'a)
Po dosyć zastanawiającej ostatnich słowach Holmes'a, uzyskasz kolejne zadanie. Na początek, sprawdź stół operacyjny, znajdujący się przy bramie z której wyszedł Dr. Holmes. Przeleć przez wszystkie opcję, a otrzymasz znajome nazwisko i 4500 nuyenów. Następnie odejdź od stołu i przejdź przez główną bramę, znajdującą się obok. W drugim pomieszczeniu, trafisz na dwóch Bunraku - Efekty ciężkiej pracy Dr. Holmes'a. Porozmawiaj z Male Bunraku. Na koniec podejdź do biurka i podnieść Personafix Chip Wiper. Masz dwie opcje: Zachować czip lub użyć go na Male Bunraku, by wymazać zaprogramowaną pamięć i przywrócić jego starą osobowość. Podejmij decyzję, po czym przejdź przez ostatnie drzwi, by opuścić to przygnębiające miejsce.
Nagroda: Brak.