Return to the Docks | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Mapa
Powrót do enigmatycznych doków. Tym razem bardziej enigmatycznych niż ostatnio.
1. Scrawny Guard (NPC) - Quest: Return to the Docks (Zadanie główne).
2. NTSB Warehouse Key (Przedmiot) - Quest: Return to the Docks.
3. Wejście do magazynu - Quest: Return to the Docks.
Czerwone kropki - Przeciwnicy.
Quest
Return to the Docks
Zadanie główne.
Cel: 1. Break into the NTSB Warehouse. 2. Keep Shannon Alive.
(1. Włam się do magazynu NTSB. 2. Utrzymaj Shannon przy życiu)
Witaj z powrotem w dokach. Tym razem odwiedzasz je nocą, a wejścia nie strzeże już Lofwyr, a bardziej podejrzane persony.
Zacznij od podejścia do byłej bramy, a zainicjujesz rozmowę ze Scrawny Guard [1]. Jeśli wybierzesz pierwszą lub drugą opcję, doprowadzisz do natychmiastowej walki ze strażnikiem. Jednak w wypadku posiadania umiejętności Etiquette: Shadworunner lub Etiquette: Corporate, możesz namówić chłopaka, by opuścił miejsce bez walki.
Niestety tu kończy się pokojowa droga. Gdy tylko przejdziesz przez bramę i zbliżysz się do wejścia do magazynu, pojawi się 4 Shadowrunnerów, którzy zaatakują Cię z miejsca.
Walka nie należy do najłatwiejszych, zważywszy, że walczysz z kolegami po fachu. Jeśli jednak dobrze ją rozegrać, powinno pójść całkiem gładko. Zacznij od ustawienia swoich postaci za osłonami. Przy czym dobrą metodą, jest rozdzielenie ich na dwie grupy. Jedną ustaw za skrzyniami przed wejściem, a drugą wyślij do skrzyń znajdujących się za helikopterem. W ten sposób wrogowie rozejdą się w różne strony, a Ty będziesz miał szersze pole do ataku.
Zajmij się na początku najsłabszymi z Shadowrunnerów, czyli tymi, którzy nie wyglądają jak chodzące skały, a bardziej przypominają ludzi z sylwetki. Z dobrym zespołem, możesz zdjąć tę dwójkę w pierwszej turze. Następnie skup się na pozostałych olbrzymach.
Shadowrunner Troll, ma całkiem pokaźną pulę życia. Przydadzą się odpowiednie debuffy, jak np. Weaken Armor, Mind Wipe, czy też Blindness. Jeśli możesz, postaraj się do niego zbliżyć i oddać kilka strzałów ze strzelby. W połączeniu z magią, powinno wystarczyć.
Pozostaje jeszcze Shadowrunner Ork, który najprawdopodobniej biega między Twoim zespołem, a lądowiskiem dla helikopterów. Na szczęście posiada strzelbę, więc nie powinien stanowić zagrożenia, dopóki przesadnie się nie zbliży. Jest jednak Szamanem, więc uważaj na przyzywane duchy. Zajmij się nim, a następnie podnieś NTSB Warehouse Key [2], który wypadł z jednego z przeciwników. Otwórz drzwi prowadzące do hangaru i wejdź do środka.
Nagroda: 4 KP.