Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Beneath the Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Mapa

Część Bractwa, która znana jest tylko dla wtajemniczonych. Teraz też i dla Ciebie.

 

1 - Beneath the Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry

1. Dormitorium - Quest: Find Shane (Zadanie poboczne).

2. Ukryta winda - Quest: Beneath the Brotherhood (Zadanie główne).

3. Biurko - Quest: Beneath the Brotherhood.

4. Magazyn - Znajdziesz tu Advanced Medkit.

5. Brotherhood Guard (NPC) - Quest: Beneath the Brotherhood.

6. Główna Sala - Quest: Beneath the Brotherhood.

7. UB Holding Cell Key (Przedmiot) - Quest: Beneath the Brotherhood.

8. Jessica Watts (NPC) - Quest: Beneath the Brotherhood.

9. Cela - Quest: Beneath the Brotherhood.

10. Jackpoint - Quest: Beneath the Brotherhood.

11. Wyjście z lokacji - Quest: Beneath the Brotherhood.

Czerwone kropki - Przeciwnicy.

Questy

Beneath the Brotherhood

Zadanie główne.

Gdyby dało się ich jakoś ominąć - Beneath the Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Gdyby dało się ich jakoś ominąć

Cel: Find Jessica Watts.

(Znajdź Jessice Watts)

W zależności, czy w poprzedniej lokacji wybrałeś frontowe wejście, czy też ukryte drzwi, zaczniesz w odmiennych punktach startowych. Jedyna różnica, to kilka pierwszych pomieszczeń i dodatkowe starcie w przypadku głównego wejścia.

Jeśli zjechałeś centralną windą, wylądujesz w głównym holu. Przejdź przez drzwi znajdujące się po drugiej stronie. W przypadku agresywnego wejścia w poprzedniej lokacji, zostaniesz zaatakowany przez 3 Brotherhood Guards od razu po wyjściu z windy. W przeciwnym razie, gdy znajdziesz się w drugim pomieszczeniu, podejdź do jednego z Brotherhood Guard [5] i zainicjuj rozmowę. Której opcji byś nie wybrał i tak doprowadzi to do walki. Rozpraw się z 2 Brotherhood Guards i ruszaj dalej. Przed przejściem do kolejnej sali, zwróć uwagę na dwa pomieszczenia znajdujące się po prawej. W pierwszym z nich [4], znajdziesz Advanced Medkit, a w drugim - 2 Cavalier Frag Grenade.

W przypadku tylnego przejścia, zaczniesz w ukrytej windzie [2]. Idź cały czas przed siebie, aż trafisz do niewielkiego biura. Kliknij na biurko [3], a zyskasz Record of Payments. Następnie przejdź do kolejnego pomieszczenia.

Gdy znajdziesz się w głównej sali, zostaniesz natychmiast zaatakowany przez 2 Brotherhood Folowers. Poślij ich na drugą stronę, a następnie podnieś UB Holding Cell Key [7], który wypadł z jednego z nich. Podejdź do celi [9], znajdującej się po prawej stronie i otwórz ją, używając do tego znalezionego klucza.

Nagroda: 6 KP.

Jedna z ciekawszych walk w grze - Beneath the Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Jedna z ciekawszych walk w grze

Cel: 1. Defend Marie-Louise. 2. Use Marie-Louise to Hack the Door to Escape.

(1. Chroń Marie-Louise. 2. Wykorzystaj Marie-Louise, by zhakować i otworzyć drzwi wyjściowe)

Gdy tylko skończysz rozmowę, zacznie się prawdziwa zabawa. Masz dwa cele: Chronić Marie-Louise przed atakami i, kontrolując ją, włamać się do Matrixa i otworzyć drzwi wyjściowe.

Jak już zapewne zauważyłeś, na arenie walki pojawiło się dwóch nowych przeciwników - True Form Worker i True Form Venom. Do tego 2 Bortherhood Followers z katanami. Ci ostatni nie są zbyt mocni, dlatego najlepiej zdjąć ich w pierwszej turze, a następnie skupić się w pełni na dwóch insektach. True Form Worker atakuje z bliska, dlatego warto go spowolnić przy użyciu umiejętności lub zaklęć, a następnie wykończyć na odległość. True Form Venom jest już bardziej irytujący. Strzela kwasem, który zadaje normalne obrażenia oraz obrażenia co turę. Schowaj się za osłonami i zdejmij go z dystansu.

Niestety istnieje pewien dodatkowy problem. Gdy tylko pozbędziesz się jednego z insektów, ten zostanie "wskrzeszony" w formie ducha i będzie kontynuował walkę. W takiej formie jest nietykalnie. Nie działa na nich żaden rodzaj obrażeń. Po kolejnej turze wracają do swojej fizycznej formy. Jak można się ich pozbyć? Nie da się. Przynajmniej nie chwilowo. Musisz przetrwać, aż uda Ci się otworzyć drzwi przy pomocy Marie-Louise. Wykorzystuj czary buffujące jak np. Armor III oraz staraj się spowolnić i odjąć AP insektom. Jeśli masz Deckera w drużynie, warto wysłać go do pomocy w Matrixie. Tu i tak na wiele się nie zda.

Gdy wejdziesz do Matrixa, powitają Cię 2 White IC i White Shield IC. Rozpraw się z nimi i przejdź przez portal. Trafisz w ten sposób do pomieszczenia z rdzeniem kontrolującym drzwi. Niestety chroni go 2 White Sparky IC i 2 White IC. Może to być sporym wyzwaniem, szczególnie jeśli masz tam tylko Marie-Louise. Przyzwij Attack ESP, by wspomógł Cię w walce, a sam schowaj się za osłoną i atakuj programami Killer Lvl 2 oraz Blaster Lvl 2. Pamiętaj też, by leczyć Marie-Louise programem Medic Lvl 2.

Po rozprawieniu się z systemem obronnym, odpal rdzeń Exit Door Controls. Chwile po tym, w systemie pojawi się nie kto inny a sam Baron Samedi. Po skończonej rozmowie, opuść system i przeprowadź cały swój zespół przez drzwi wyjściowe, znajdujące się w lewym rogu pomieszczenia.

Pojawisz się na zewnątrz. Wysłuchaj dosyć ciekawej rozmowy z Baronem Samedi, a następnie opuść lokację, przechodząc przez ogrodzenie, znajdujące się po prawej stronie.

Nagroda: 6 KP.

Find Shane

Zadanie poboczne.

Smutny koniec Shanea - Beneath the Brotherhood | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Smutny koniec Shane'a

Cel: Find Out What Happend to Shane for Cherry Bomb.

(Odkryj co stało się z Shanem)

Jedyne co musisz zrobić w tym zadaniu, to znaleźć ciało Shane'a. Jeśli dostałeś się do lokacji głównym wejściem, znajdziesz je w dormitorium [1] po lewej od wejścia. W przypadku przejścia ukrytym wejściem, ciało będzie leżało w korytarzu prowadzącym do biura. Kliknij na znacznik, a wykonasz pierwszą część zadania.

Nagroda: 2 KP.