The Digital World - Matrix (2) | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Mapa
Część druga wyprawy cybernetyczną otchłań. Tym razem z mniejszą ilością portali.

1. Wejście do Matrixa - Quest: The Digital World Cz. 3 (Zadanie główne).
2. Portal I - Prowadzi do zachodniej platformy.
3. Portal II - Prowadzi do północnej platformy.
4. Medical Board 1 - Quest: The Digital World Cz. 3.
5. Portal III - Prowadzi do wschodniej platformy.
6. Portal IV - Prowadzi do zachodniej platformy.
7. Medical Board 2 - Quest: The Digital World Cz. 3.
Czerwone kropki - Przeciwnicy.
Questy
The Digital World Cz. 3
Zadanie główne.

Cel: Discover the Identity of the Ripper.
(Odkryj tożsamość Ripper'a)
Niestety nie będzie Ci dane długo cieszyć się normalnym światem, bo po chwili zostaniesz z powrotem podpięty do sieci.
Gdy znajdziesz się w nowej lokacji, przejdź przez najbliższy Portal I [2]. Po drugiej stronie czekają na Ciebie White IC i White Sparky IC. Skup się najpierw na tym drugim, a gdy tylko się z nimi rozprawisz, aktywuj Medical Board 1 [4]. Sprawdź wszystkie wpisy, a następnie przejdź przez Portal III [5], znajdujący się po lewej stronie platformy.
W kolejnej części systemu, trafisz na Black IC - dosyć niebezpieczny program, o dużym potencjale ofensywnym. Pojawia się często, gdy system zmienia swój status na zaalarmowany. Do tego wspomagany jest przez White IC. Jeden Killer Lvl 2 program i zwykły atak, powinny załatwić Black IC. Gdy już oczyścić lokację, podejdź do ostatniego rdzenia - Medical Board 2 [7] - i aktywuj go. Następnie sprawdź dwa widoczne wpisy i odejdź od rdzenia.
Nagroda: Brak.

Cel: Jack out of the LAN.
(Wyjdź z sieci)
Posiadasz już wszystkie wymagane informację, więc czas opuścić świat wirtualny. Przejdź przez Portal IV [6] i II [3], a następnie aktywuj wejście do Matrixa [1].
Nagroda: 6 KP.