Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Digital World - Matrix (2) | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Mapa

Część druga wyprawy cybernetyczną otchłań. Tym razem z mniejszą ilością portali.

1 - The Digital World - Matrix (2) | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry

1. Wejście do Matrixa - Quest: The Digital World Cz. 3 (Zadanie główne).

2. Portal I - Prowadzi do zachodniej platformy.

3. Portal II - Prowadzi do północnej platformy.

4. Medical Board 1 - Quest: The Digital World Cz. 3.

5. Portal III - Prowadzi do wschodniej platformy.

6. Portal IV - Prowadzi do zachodniej platformy.

7. Medical Board 2 - Quest: The Digital World Cz. 3.

Czerwone kropki - Przeciwnicy.

Questy

The Digital World Cz. 3

Zadanie główne.

Wejście do drugiej części systemu - The Digital World - Matrix (2) | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Wejście do drugiej części systemu

Cel: Discover the Identity of the Ripper.

(Odkryj tożsamość Ripper'a)

Niestety nie będzie Ci dane długo cieszyć się normalnym światem, bo po chwili zostaniesz z powrotem podpięty do sieci.

Gdy znajdziesz się w nowej lokacji, przejdź przez najbliższy Portal I [2]. Po drugiej stronie czekają na Ciebie White IC i White Sparky IC. Skup się najpierw na tym drugim, a gdy tylko się z nimi rozprawisz, aktywuj Medical Board 1 [4]. Sprawdź wszystkie wpisy, a następnie przejdź przez Portal III [5], znajdujący się po lewej stronie platformy.

W kolejnej części systemu, trafisz na Black IC - dosyć niebezpieczny program, o dużym potencjale ofensywnym. Pojawia się często, gdy system zmienia swój status na zaalarmowany. Do tego wspomagany jest przez White IC. Jeden Killer Lvl 2 program i zwykły atak, powinny załatwić Black IC. Gdy już oczyścić lokację, podejdź do ostatniego rdzenia - Medical Board 2 [7] - i aktywuj go. Następnie sprawdź dwa widoczne wpisy i odejdź od rdzenia.

Nagroda: Brak.

Ostatni z rdzeni czeka na hakerów - The Digital World - Matrix (2) | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Ostatni z rdzeni czeka na hakerów

Cel: Jack out of the LAN.

(Wyjdź z sieci)

Posiadasz już wszystkie wymagane informację, więc czas opuścić świat wirtualny. Przejdź przez Portal IV [6] i II [3], a następnie aktywuj wejście do Matrixa [1].

Nagroda: 6 KP.