The Digital World - Matrix (1) | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Mapa
Pierwsza część obowiązkowej wyprawy do Matrixa. Szczęśliwie w towarzystwie.
1. Wejście do Matrixa - Quest: The Digital World Cz. 2 (Zadanie główne).
2. Portal I - Prowadzi do centralnej platformy.
3. Portal II - Prowadzi do zachodniej platformy.
4. Lone Star Data Store - Quest: The Digital World Cz. 2.
5. Portal III - Prowadzi do południowej platformy.
6. Portal IV - Prowadzi do centralnej platformy.
7. News Net Archive - Quest: The Digital World Cz. 2.
8. Portal V - Prowadzi do wschodniej platformy.
9. Portal VI - Prowadzi do centralnej platformy
10. Autopsy Record - Quest: The Digital World Cz. 2.
Czerwone kropki - Przeciwnicy.
Questy
The Digital World Cz. 2
Zadanie główne.
Cel: Discover the Identity of the Ripper.
(Odkryj tożsamość Rippera)
Przygodę w wirtualnym świecie, rozpoczniesz w wejściu do Matrixa [1]. Idź przed siebie, aż znajdziesz się w Portalu I [2] prowadzącym do środkowej części systemu. Gdy znajdziesz się po drugiej stronie, przejdź w lewo. Pamiętaj, że cały czas poruszasz się w trybie turowym.
Gdy tylko zbliżysz się do pierwszego rdzenia, system zostanie zaalarmowany, a Ty zaatakowany przez systemy obronne: 2 White IC i White Sentry IC. Pozbądź się ich, używając do tego programów i zwykłych ataków. Działają w podobny sposób jak zaklęcia.
Po załatwieniu sprawy z systemem obronnym, podejdź do Lone Star Data Store [4] i aktywuj go. Następnie obróć się i wejdź w Portal III [5], znajdujący się dokładnie naprzeciwko. Ten przeniesie Cię do południowej platformy, gdzie czekają kolejne 2 White IC i White Sentry IC. Rozpraw się z nimi, a następnie aktywuj kolejny rdzeń pamięci - News Net Archive [7].
Nagroda: Brak.
Cel: Jack out of the LAN.
(Wyjdź z sieci)
Jeśli chcesz, możesz przed wyjściem zajrzeć do ostatniego rdzenia, znajdującego się na wschodniej platformie. By się do niego dostać, przejdź przez Portal V [8]. Bronią go tylko 2 White IC, więc nie powinieneś mieć problemu z dostępem. Aktywuj Autopsy Record [10], a następnie wróć się przez Portal VI [9] i II [3] do wejścia do Matrixa [1].
Nagroda: Brak.