Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Coyote's Crusade | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Mapa

Powrót do slumsów i jednej z wielu siedzib handlarzy BTL. Tym razem pod kierownictwem słynnej Yakuzy.

1 - Coyotes Crusade | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry

1. BTL Clocker (NPC) - Quest: Coyote's Crusade (Zadanie główne).

2. Concerned Woman (NPC) - Quest: Coyote's Crusade.

3. Jamal (NPC) - Quest: Coyote's Crusade.

4. Charlie (NPC) - Quest: Coyote's Crusade.

5. Drzwi do siedziby handlarzy BTL - Quest: Coyote's Crusade.

6. Komputer - Quest: Coyote's Crusade.

7. Gino (NPC) - Quest: Coyote's Crusade.

Czerwone kropki - Przeciwnicy.

Quest

Coyote's Crusade

Zadanie główne.

Nawet go nie dziwi, jak się tu dostali - Coyotes Crusade | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Nawet go nie dziwi, jak się tu dostali

Cel: 1. Find and Rescue Gino From the BTL Pushers. 2. Coyote and Paco Must Survive.

(1. Znajdź i uratuj Gino z rąk handlarzy BTL. 2. Coyote i Paco muszą przetrwać)

Ponownie lądujesz w siedzibie handlarzy BTL i ponownie masz kilka opcji na dostanie się do środka. Zacznij do rozmowy z BTL Clocker [1]. Możesz go wypytać o kilka rzeczy i powiedzieć, by Cię wpuścił lub oskarżyć go o krzywdzenie niewinnych i znokautować. Nie ma to większego znaczenia, chodź widok padającego orka bywa przyjemny.

Wejdź do środka i idź do końca korytarza. Możesz porozmawiać z Concerned Woman [2], by zdobyć odrobinę informacji. Następnie przejdź głównym korytarzem, aż do głównych drzwi [5]. W tym momencie masz dwie postaci, przez które możesz uzyskać dostęp:

1. Charlie [4] - gangster stojący przy drzwiach [5]. On decyduje o tym kto wchodzi, a kto nie. Porozmawiaj z nim, a pojawi się kilka opcji dialogowych. Możesz mu zapłacić pełną stawkę, wynoszącą 150 nuyenów lub wykorzystać swoje atrybuty. Jeśli posiadasz Strength 4, masz opcję zastraszenia orka, a z Charisma 5, możesz przekonać go, by wpuścił Cię bez zapłaty. Istnieje również opcja, w której uderzasz Charlie'go w twarz ogłuszając go, chodź to prowadzi do bezpośredniego starcia z jego towarzyszami, znajdującymi się za drzwiami.

2. Jamal [3] - krasnolud znajdujący się w pomieszczeniu obok. Możesz od niego nabyć wejściówki, jeśli uprzednio dowiedziałeś się o nim od Concerden Woman [2]. Jeśli wybierzesz pierwszą lub trzecią opcję dialogową, zaoferuje Ci trzy bilety za 100 nuyenów. Targowanie się nic nie da, a jeśli zastraszysz go drugą opcją, doprowadzisz do walki z nim i całą resztą gangu.

Jeśli wybrałeś pokojową drogę, będziesz mógł bez problemu wejść do środka i przejść do głównej sali. W przypadku agresywnego podejścia, konieczne będzie przebijanie się do wspomnianej sali, powalając po drodze kilku oprychów. Tak czy siak, gdy tylko przejdziesz przez most i trafisz do drugiego budynku, rozpocznie się walka.

Nagroda: Brak.

Staraj się nie trafić w cywilów - Coyotes Crusade | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Staraj się nie trafić w cywilów

Cel: Stop the Chipheads From Attacking You. (Optional) Do Not Let Any Chip-heads Die.

(Powstrzymaj Chipheads od atakowania Twojego zespołu. (Opcjonalne) Nie pozwól żadnym cywilom zginąć)

Starcie to, może być odrobinę problematyczne. Pomijając sporą ilość przeciwników, musisz również uważać na kontrolowanych cywili. Atakują oni co prawda tylko z pięści, ale w połączeniu z resztą gangu, stanowią duży problem.

Twoim głównym celem, powinien być Yakuza Decker, znajdujący się na drugim końcu pomieszczenia. To on kontroluje cywili i, gdy tylko go wyeliminujesz, przestaną Cię na chwile atakować. Nie ma jednak sensu szarżować prosto na niego, bo po drodze czeka cały gang, a kolejni wychodzą z wejścia po prawej stronie. Jeśli posiadasz dobrego strzelca, możesz spróbować zdjąć go ze startowej pozycji, chodź nie będzie to łatwe.

Zacznij od przeniesienia swoich postaci za skrzynie, znajdujące się naprzeciw wejścia. To, chwilowo, najlepsza pozycja do obrony. Gdy tylko się tam znajdą, każ im zdjąć BTL Security, znajdującą się po lewej stronie. Następnie skup się na dwóch nowych przeciwnikach, którzy wybiegną z wejścia po lewej - BTL Bodyguard i Yakuza Shaman. Dwa celne strzały ze strzelby Coyote, powinny posłać Yakuza Shaman'a w zaświaty. Pozostali niech zajmą się BTL Bodyguard.

Gdy tych będziesz miał już z głowy, wyceluj wszystko co masz w Yakuza Mage. Powinien paść w 1-2 turach. Na koniec zajmij się drugim BTL Security. Dopóki chowasz się za skrzyniami, nie powinien stanowić zbyt wielkiego zagrożenia, jako że używa strzelby i to z dosyć daleka.

Pozostaje tylko Yakuza Decker. Skupia się na kontrolowanych cywilach, więc nie zaatakuje Cię bezpośrednio. Zbliż się do niego i wystrzel wszystko co masz. Nie jest zbyt wytrzymały, więc powinien szybko odpaść.

Jeśli chodzi o sprawę kontrolowanych cywili, to znajdzie się na to kilka dobrych metod:

1. Możesz użyć Fichetti Concussion Grenades, które odejmują 1 AP, co skutecznie ich spowolni. Paco ma jeden, a Coyote dwa takie granaty.

2. Wypuścić wabik. Jeśli posiadasz Spirit Summoning, jakikolwiek Fetish lub drona, możesz wysłać jedno z nich odrobinę do przodu, dzięki czemu wszyscy cywile skupią się na wabiku. Atakują pięściami, więc nie zadają dużych obrażeń. W ostateczności, jeśli nie posiadasz żadnego z wymienionych, możesz wysłać jedną postać w roli wabika i leczyć ją apteczkami lub magią.

3. Postarać się zdjąć Yakuza Decker'a na samym początku. Tak jak powyżej, jeśli posiadasz dobrego strzelca z karabinem, możesz w niego wycelować, najlepiej używając przy tym Deadeye Shot. Istnieje również opcja przeniesienia całej drużyny na drugi koniec pomieszczenia, zdjęcia Yakuza Decker'a i z tego miejsca prowadzenie dalszej walki. Najlepiej wykorzystać Smoke Grenade, Smoke Drone'a lub zaklęcie Fog, dla zapewnienia sobie osłony.

Należy jednak wspomnieć, że samo wyeliminowanie Yakuza Decker'a, nie wyłącza z walki cywili, a jedynie ogłusza ich jakiś czas. Żeby kompletnie się ich pozbyć, musisz aktywować panel komputera [6] i wybrać pierwszą opcję lub, jeśli posiadasz Decking 3, drugą. Dopiero wtedy przestaną Cię atakować.

Nagroda: 1 KP.

Tyle zachodu dla śpiącego NPCa - Coyotes Crusade | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Tyle zachodu dla śpiącego NPC'a

Cel: Talk to Gino.

(Porozmawiaj z Gino)

Po uporaniu się z przeciwnikami i ukojeniu cywili, porozmawiaj z Gino [7]. Jeśli chcesz mu pomóc, postaraj się być delikatnym. Wybierz najpierw pierwszą, a potem drugą opcję dialogową.

Nagroda: 2 KP.