Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Shadowrun Returns - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Executive Actions - Matrix | Opis przejścia Shadowrun Returns poradnik Shadowrun Returns

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Mapa

Jedna z większych lokacji w sieci. Warto zabrać ze sobą więcej niż jednego Deckera.

1 - Executive Actions - Matrix | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry

1. Wejście do Matrixa - Quest: Executive Action - Matrix (Zadanie główne).

2. Portal I - Quest: Executive Action - Matrix.

3. Portal II - Quest: Executive Action - Matrix.

4. Rdzeń Security Camera 1 - Quest: Executive Action - Matrix.

5. Rdzeń Security Camera 2 - Quest: Executive Action - Matrix.

6. Portal III - Quest: Executive Action - Matrix.

7. Portal IV - Quest: Executive Action - Matrix.

8. Portal V - Quest: Executive Action - Matrix.

9. Portal VI - Quest: Executive Action - Matrix.

10. Rdzeń Data Store - Quest: Executive Action - Matrix.

11. Portal VII - Quest: Executive Action - Matrix.

12. Portal VIII - Quest: Executive Action - Matrix.

13. Rdzeń Personal Comlink Logs - Quest: Executive Action - Matrix.

14. Portal IX - Quest: Executive Action - Matrix.

15. Portal X - Quest: Executive Action - Matrix.

16. Rdzeń Personal Correspondence Archive - Quest: Executive Action - Matrix.

17. Portal XI - Quest: Executive Action - Matrix.

18. Portal XII - Quest: Executive Action - Matrix.

19. Rdzeń Elevator - Quest: Executive Action - Matrix.

Questy

Executive Actions - Matrix

Zadanie główne.

Wejście do Matrixa - Executive Actions - Matrix | Opis przejścia Shadowrun Returns - Shadowrun Returns - poradnik do gry
Wejście do Matrixa

Cel: Regain Controls of the Elevator in the Matrix.

(Odzyskaj kontrole nad windą w Matrixie)

W trakcie tej wizyty, będziesz musiał działać w miarę szybko. W rzeczywistym świecie, będziesz musiał odpierać kolejne fale wrogów. Jedyny sposób na pozbycie się ich, to przejęcie kontroli nad windą. To właśnie zadanie dla Twojego Deckera.

Przejdź przez pierwszy portal [2]. Po drugiej stronie, znajdziesz dwa rdzenie i 2 White IC. Pozbądź się ich i odpal rdzenie - Security Camera 1 i Security Camera 2. Wskocz w kolejny portal [6]. Rozpraw się z White IC i wejdź w lewy portal [8]. Odpal rdzeń Data Store i wróć się na poprzednią platformę. Wejdź w prawy portal [11] i zniszcz 3 White IC, White Sparky IC i White Sentry IC. To dobry moment na przyzwanie ESP. Gdy już oczyścisz platformę, odpal rdzeń Personal Comlink Logs [13], a następnie przejdź przez kolejny portal [14].

To niestety nie ostatnia platforma. Pokonaj wrogie programy w postaci 2 White IC, White Sentry IC oraz Black IC, a następnie odpal rdzeń Personal Correspondence Archive. Po krótkim dialogu, wejdź w następny portal [17], by dostać się na ostatnią platformę. Tu rozpraw się z ostatnią linią obrony - 3 White IC i White Sentry IC. Aktywuj finalny rdzeń kontrolujący windę i wróć się do wyjścia z Matrixa [1].

Nagroda: 14 KP.