Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sekiro Shadows Die Twice - poradnik do gry

Sekiro Shadows Die Twice - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sowa (Ojciec) | Boss w Sekiro Shadows Die Twice Sekiro Shadows Die Twice poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 12 kwietnia 2019

Na tej stronie poradnika do gry Sekiro: Shadows Die Twice znajduje się opis walki z Sową (Ojcem) - Owl (Father). Do pojedynku tego może dojść podczas ponownej wizyty w Posiadłości rodu Hirata. Nasz opis przejścia podpowiada jak dotrzeć do legowiska bossa oraz jak wygrać długi i skomplikowany pojedynek z nim.

Jak odblokować pojedynek z Sową?

Lokalizacja: Posiadłość rodu Hirata (Hirata Estate) - Sowa (Ojciec) | Boss w Sekiro Shadows Die Twice - Sekiro Shadows Die Twice - poradnik do gry

Lokalizacja: Posiadłość rodu Hirata (Hirata Estate)

Nagrody: Wspomnienie, Aromatyczny kwiat (Aromatic Flower) - to przedmiot questowy wymagany do odblokowania zakończenia Oczyszczenie.

Sowa przebywa w tym samym miejscu, w którym w trakcie pierwszej wizyty w Posiadłości rodu Hirata walczyłeś z Panią Motyl. Jest to więc ukryta podziemna świątynia. Po zabiciu (po raz drugi) bossa Juzou the Drunkard musisz wejść do budynku. Kieruj się na wprost i po dotarciu do schodów zejdź do świątyni. Walka rozpocznie się po krótkim monologu ze strony bossa.

Pierwsza faza pojedynku

Pojedynek z Sową (Ojcem) to trudniejsza odmiana bitwy z Wielkim Shinobi Sową (Great Shinobi - Owl), którą musiałeś stoczyć na dachu Zamku w Ashinie - Sowa (Ojciec) | Boss w Sekiro Shadows Die Twice - Sekiro Shadows Die Twice - poradnik do gry

Pojedynek z Sową (Ojcem) to trudniejsza odmiana bitwy z Wielkim Shinobi Sową (Great Shinobi - Owl), którą musiałeś stoczyć na dachu Zamku w Ashinie. Ojciec głównego bohatera dysponuje w tej walce kilkoma nowymi umiejętnościami i rzadziej wykonuje ataki pozwalające na łatwe zadawanie mu obrażeń. Spodziewaj się długiej i wymagającej walki. Do pojedynku tego dobrze jest zresztą jak najlepiej przygotować się. Upewnij się, że masz pełny zapas lekarstw i innych środków jednorazowego użytku (przydać mogą się m.in. dwa odmiany cukru zwiększające zadawane obrażenia i zmniejszające te otrzymywane).

Najczęściej odmianą ataków Sowy nadal są zamachnięcia mieczem. Boss aktywnie reaguje na twoje poczynania i zamiast wykonania serii ataków może poprzestać na jednym lub dwóch po to żeby na szybko zmienić taktykę walki i skorzystać z jakiejś innej umiejętności. Ataki te możesz odbijać lub możesz w odpowiednim momencie odskakiwać. Ten drugi wariant jest obowiązkowy po tym jak boss odpali uderzenie mieczem sygnalizowane przez czerwony symbol.

Boss w dalszym ciagu polega również na shurikenach, przy czym w tej walce może je wyrzucać nawet gdy nie ma w planach wykonania dalekiego skoku - Sowa (Ojciec) | Boss w Sekiro Shadows Die Twice - Sekiro Shadows Die Twice - poradnik do gry

Boss w dalszym ciagu polega również na shurikenach, przy czym w tej walce może je wyrzucać nawet gdy nie ma w planach wykonania dalekiego skoku. Najłatwiej jest biegać na boki, gdyż idealnie zatrzymanie shurikena wymaga dużego refleksu.

Jeśli widzisz, że Sowa oprócz wyrzucenia shurekinów planuje doskoczyć do bohatera, to bądź gotowy do wykorzystania okazji do zaatakowania go po nieudanym skoku.

Pierwszą nowością w tej walce jest niemożliwe do zablokowania potężne pchnięcie - Sowa (Ojciec) | Boss w Sekiro Shadows Die Twice - Sekiro Shadows Die Twice - poradnik do gry

Pierwszą nowością w tej walce jest niemożliwe do zablokowania potężne pchnięcie. Zaskoczyć może Cię zasięg tego ataku - boss jest w stanie dosięgnąć bohatera nawet jeśli dzieli was połowa długości areny. Nie próbuj kontry Mikiri, bo jest to bardzo ryzykowne. Zamiast tego odskocz na bok i ponownie skorzystaj z okazji do zadania bossowi obrażeń, szczególnie że zatrzymanie się po nietrafionym pchnięciu i obrócenie się w stronę bohatera zajmie mu trochę czasu.

Druga nowość to rozrzucanie przez bossa petard - Sowa (Ojciec) | Boss w Sekiro Shadows Die Twice - Sekiro Shadows Die Twice - poradnik do gry

Druga nowość to rozrzucanie przez bossa petard. Działają one identycznie jak petardy Shinobi, które sam masz na wyposażeniu. Mogą one sparaliżować chwilowo bohatera i wystawić go na poważniejsze ataki ze strony bossa. Odskakuj gdy tylko zauważysz, że przeciwnik przygotowuje się do ich rozrzucenia.

Pojedynek z Sową możesz rozgrywać na dwa główne sposoby - Sowa (Ojciec) | Boss w Sekiro Shadows Die Twice - Sekiro Shadows Die Twice - poradnik do gry

Pojedynek z Sową możesz rozgrywać na dwa główne sposoby:

  1. Dążyć do osłabiania postury bossa. To ryzykowna, ale szybsza metoda. Musisz starać się pozostawać blisko bossa, poprawnie parować lub blokować jego ciosy, a także wyprowadzać 1-2 własne ataki gdy tylko nadarzy się ku temu okazja.
  2. Dążyć do pozbawiania bossa punktów zdrowia. To czasochłonna technika (cały pojedynek może trwać nawet kilkanaście minut), ale nie wymaga ona dużych umiejętności. Zakłada ona odpalanie Dobycia śmiertelności (Mortal Draw) lub innej potężnej umiejętności sztuki walki. Na taki ruch decyduj się przede wszystkim jak boss nie trafi ze skokiem połączonym z uderzeniem w ziemię lub z wykonaniem silnego pchnięcia.

Druga faza pojedynku

Po awansowanie do drugiej fazy bitwy boss zyskuje dwie nowe umiejętności związane z pojawieniem się na arenie prawdziwej sowy - Sowa (Ojciec) | Boss w Sekiro Shadows Die Twice - Sekiro Shadows Die Twice - poradnik do gry

Po awansowanie do drugiej fazy bitwy boss zyskuje dwie nowe umiejętności związane z pojawieniem się na arenie prawdziwej sowy.

Pierwsza nowa umiejętność ma charakter typowo ofensywny. Boss może nasłać czerwoną sowę na bohatera. Musisz w odpowiednim momencie odskoczyć w bok żeby nie trafiła ona w sterowaną postać.

Druga nowa umiejętność dotyczy teleportowania się bossa w inne miejsce na arenie - Sowa (Ojciec) | Boss w Sekiro Shadows Die Twice - Sekiro Shadows Die Twice - poradnik do gry

Druga nowa umiejętność dotyczy teleportowania się bossa w inne miejsce na arenie. Sowa zazwyczaj aktywuje teleportację po tym jak podejmiesz próbę zaatakowania go po jednym z jego nieudanych ataków. Nie próbuj lokalizować bossa, tylko rozpocznij sprint. Dopiero gdy usłyszysz, że boss na nowo pojawił się w świątyni odwróć się żeby go szybko zlokalizować (i żeby opcjonalnie ponownie zablokować na nim kamerę).

Możesz walczyć tak samo jak w pierwszej fazie walki, przy czym z racji na zdolność teleportacji więcej twoich ataków zakończy się niestety niepowodzeniem. Nie zrażaj się i pamiętaj o tym żeby rozpocząć bieg i nie dać się zaskoczyć bossowi po tym jak zakończy teleportację. Jeśli potrzebujesz chwili wytchnienia np. do zażycia lekarstw czy cukrów to przebiegnij na drugi koniec świątyni i schowaj się za jednym ze słupów.