Shichimen Warrior #1 | Boss w Sekiro Shadows Die Twice Sekiro Shadows Die Twice poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 kwietnia 2019
Poniższy opis walki z bossem Shichimen Warrior opisuje opcjonalne starcie z tym bossem w Głębinach Ashiny, które dostępne jest dopiero po zwiedzeniu w całości i zakończenia wątku fabularnego w Wiosce Mibu. Jest to możliwe drugie starcie z Shichimen Warrior w Sekiro: Shadows Die Twice. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje na temat bossa i walki z nim.
Gdzie odnaleźć Shichimen Warrior?
Lokalizacja: Głębiny w Ashinie [najbliższy punkt kontrolny: Ukryty las / Zatrute rozlewisko]
Nagrody: Pierścień Malkontenta - przedmiot wymagany do wytworzenia ulepszenia protezy: Górskie echo [ulepszenie Gwiżdżącego Palca]
Jest to drugi Shichimen Warrior, którego możesz spotkać w grze. Pojawi się on na arenie bossa Guardian Ape, w drodze do Ukrytego Lasu; stanie się to dopiero, gdy pokonasz ową małpę oraz ukończysz etap rozgrywki w Wiosce Mibu (pokonanie Zdeprawowanej Mniszki [Corrupted Monk] i zebranie przedmiotu fabularnego i przyniesienie go Kuro. Będziesz wiedział, że boss się pojawił w lokacji po tym, że posążek rzeźbiarza w opcjach szybkiej podróży będzie niedostępny.
Jak pokonać Shichimen Warrior?
Do walki z tym przeciwnikiem należy wykorzystać - jak w przypadku walki z każdym Shichimen Warrior: środek uspokajający (lub fioletową tykwę); niezastąpiony jest również Parasola Feniksa, a dodatkowym atutem będzie posiadanie umiejętności Siła miotana (Sztuki protezy).
Podczas walki staraj się pokonać wroga jak najszybciej; im dłużej z nim walczysz, tym więcej paska Strachu zapełnisz - środki uspokajające w końcu się skończą! Parasol Feniksa zabezpiecza przed wszystkimi ":duchowymi" atakami wroga, dlatego jest tak zalecany. Poza tym, wróg używa tylko kilku ataków i tricków:
- atak laską - gdy atakujesz go stojąc blisko, czasem może wykonać pojedynczy lub podwójny atak laską, łatwo go zablokujesz.
- promień - wróg atakuje promieniem, gdy znajdujesz się daleko od niego. Możesz uniknąć go, jeśli zachowasz dystans i będziesz uciekał w jedną stronę: promień potrafi być zabójczy.
- teleportacja - gdy boss czuje się bezsilny, ratuje się ucieczką poprzez teleportację w przeciwległy kraniec areny; w tym przypadku, gdy arena jest okrągła, może pojawić się gdziekolwiek. Boss zawsze po teleportacji używa ataku promieniem!
- wzywanie duchów - może być wykonane w trakcie skoku, w formie promienia lub wezwanie dużych kul, gdy trzyma laskę nad głową a wokoło niego ujrzysz dużo światła; stroń wtedy od zbliżania się do bossa (aura wokół niego zapełnia pasek Strachu), a przed dużymi kulami możesz odszukać głazy, za którymi się schowasz i przeczekasz ofensywę.