Gwiżdżący palec | Narzędzia protezy w Sekiro Shadows Die Twice Sekiro Shadows Die Twice poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 27 marca 2019
Na tej stronie poradnika do Sekiro: Shadows Die Twice zamieściliśmy opis Gwiżdżącego palca (Finger Whistle), który jest jednym z dostępnych w grze narzędzi protezy. Z naszego opisu dowiesz się o sposobie odblokowania gwiżdżącego palca oraz o jego głównych zastosowaniach.
Jak odblokować Gwiżdżący palec?
Gwiżdżący palec będzie prawdopodobnie jednym z ostatnich głównych narzędzi protezy, jakie odblokujesz w trakcie przechodzenia gry. Komponent potrzebny do wyprodukowania Gwiżdżącego palca możesz zdobyć dzięki odwiedzeniu Zatopionej Doliny (Sunken Valley). Na samym końcu tego obszaru bohatera czeka pojedynek z jednym z głównych bossów gry - Małpim Strażnikiem (Guardian Boss) - opis tej walki znajdziesz w rozdziale Bossowie. Przerośnięta małpa pozostawia po sobie chudy palec (Slender Finger).
Powróć do Zaniedbanej Świątyni (Dilapidated Temple) i spotkaj się ponownie z Rzeźbiarzem (Sculptor). Wybierz opcję stworzenia nowego narzędzia i zaznacz Gwiżdżący palec. Przedmiot zostanie wyprodukowany bez żadnych dodatkowych opłat.
Ustaw nowo wytworzony Gwiżdżący palec w jednym z trzech slotów na narzędzia protezy. W trakcie gry możesz przełączać się pomiędzy aktywnymi gadżetami (domyślnie wciskając Trójkąt / Y).
Zastosowania Gwiżdżącego palca
Gwiżdżący palec ma dwa główne zastosowania, przy czym niezależnie od sposobu użycia tego gadżetu musisz za każdym razem zużyć 3 symbole dusz (Spirit Emblems). Posiadanie niewystarczającej liczby symboli dusz uniemożliwi użycie przedmiotu.
Pierwsze zastosowanie opisywanego gadżetu to odciąganie pojedynczych przeciwników od reszty grupy. Musisz zawsze rozpocząć od zablokowania kamery na jakimś przeciwniku (wciśnięcie prawej gałki analogowej) i dopiero wtedy możesz skorzystać z gwizdka. To dobra metoda jeśli blisko siebie stoi kilku silnych wrogów, ale chcesz stoczyć walkę tylko z jednym z nich.
Drugie zastosowanie dla Gwiżdżącego palca to wprowadzanie wrogich bestii w stan furii. Tak samo jak w przypadku pierwszego wariantu musisz namierzyć jakiegoś potwora zanim użyjesz gwizdka. Bestia po wejściu w stan furii zaatakuje inne potwory rozstawione w okolicy. Najlepiej sprawdza się to na silnych bestiach, które nie mogą łatwo zginąć.