Rozwiąż problem oświetlenia w archiwum | Rozdział 4 - San Francisco, USA poradnik Secret Files 3: The Archimedes Code
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozwiąż problem oświetlenia w archiwum

Maszeruj do muzeum, a tam do podziemi, gdzie odblokuj drzwi do archiwum za pomocą karty dostępu. Wejdź do środka.
Niestety - okaże się, że w pomieszczeniu jest tak ciemno (nie ma okien), iż nie sposób się po nim poruszać. Musisz i na to znaleźć jakąś radę.

Wyjdź z archiwum i obadaj wiszącą na ścianie skrzynkę z bezpiecznikami.

Prztyknij górny odpowiadający za światło, niestety - wówczas dolny (odpowiadający za moc) automatycznie się wyłączy.
Na razie to wystarczy, drzwi do archiwum są już przecież odblokowane, teraz priorytetem jest, by móc się tam rozejrzeć.

Wejdź zatem ponownie do środka. Z regału na wprost zabierz małą przenośną lampkę.

Przejdź w prawo i zainstaluj ją w kontakcie przy komputerze (w dole ściany na prawo od drzwi do właściwego archiwum).

Opuść pomieszczenie i w skrzynce z bezpiecznikami zaktywuj teraz ten, który odpowiada za moc (dolny).
Wróć do archiwum - wprawdzie oświetlenie w suficie nie działa, ale mała lampka daje wystarczająco dużo światła, by się rozejrzeć, a przy tym skorzystać z urządzeń podłączanych do prądu.