Otwórz budynek z transformatorem | Rozdział 9 - CERN, Szwajcaria poradnik Secret Files 3: The Archimedes Code
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Otwórz budynek z transformatorem

Jako Max wespnij się po czerwonej drabince po prawej, by wydostać się z szybu windy.

Następnie podejdź do budynku z transformatorem i spróbuj otworzyć drzwi. Oczywiście są zamknięte i nie odblokowuje ich karta dostępu. Użyj na nich walkie-talkie - Max skontaktuje się z Niną. Dziewczyna wytłumaczy mu, że aby otworzyć zamek elektroniczny za pośrednictwem komputera, potrzebny jest jego numer identyfikacyjny.

Przyjrzyj się zatem owemu zamkowi.

Pojawi się zbliżenie, w którym za pomocą karty dostępu odkręć śruby mocujące pokrywę zamka.

Kiedy pokaże się mechanizm zamka, przyjrzyj się widniejącemu w dole numerowi identyfikacyjnemu, po czym wyjdź ze zbliżenia (kliknij poza nim). Ponownie użyj walkie-talkie na wejściu do budynku, a Max poda Ninie ów numer.