Odnajdź Emre | Rozdział 2 - Göbekli Tepe, Turcja | Secret Files 3 poradnik Secret Files 3: The Archimedes Code
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Odnajdź Emre
Emre wyśle Ninie MMS-a z filmikiem z miejsca, w którym się znajduje. Obejrzyj go, kliknąwszy PPM komórkę w ekwipunku. Tym samym dziewczyna wyodrębni parę charakterystycznych cech, które pomogą jej zlokalizować pomieszczenie, w jakim przebywa archeolog.
Są to: odgłos skrzydeł nietoperzy, sterta gruzu, hałas silnika, płaskorzeźba na ścianie, korzenie drzewa i zapach oleju, o którym wspomniał Erme. Pojawią się one w ekwipunku w postaci stosownych symboli. Zgodnie z sugestią mężczyzny Nina zabierze z jego terenówki (automatycznie) plan wykopalisk - obszar ten jest ogromny i bez mapy nie sposób się po nim poruszać (za jej pośrednictwem możesz przenosić się do konkretnych sektorów).
A zatem wróć w pobliże baraków i ścieżką na lewo od nich maszeruj na teren wykopalisk. Pojawi się mapa, na której kolejno wybieraj sektory.
W każdym z nich klikaj symbolami z ekwipunku na odpowiednich obiektach na powierzchni - kroplą oleju na plamie oleju na ziemi, odgłosem silnika na pompie, korzeniami drzewa na drzewie czy płaskorzeźbą na filarze.
Musisz znaleźć miejsce, w którym są przynajmniej trzy obiekty pasujące do wskazówek z filmiku. Zlokalizujesz je w sektorze E (u góry ekranu pojawią się stosowne symbole).
Teraz trzeba wywiercić dziurę w podłożu, by Emre mógł podać Ninie klucz do windy, od której jest odcięty. Przenieś się więc do sektora D, gdzie stacjonuje solidny świder do odwiertów skalnych. Kliknij go, a jego wizerunek pojawi się w ekwipunku.
Wróć do sektora E i wykorzystaj świder do wywiercenia otworu w skalnej płycie w centrum lokacji. Ninie uda się ponownie porozmawiać z Emre.