Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dostań się do konsoli zawiadującej polem siłowym | Rozdział 8 - Santoryn, Grecja poradnik Secret Files 3: The Archimedes Code

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Dostań się do konsoli zawiadującej polem siłowym

W pomieszczeniu znajdującym się za drzwiami ulokowana jest kapsuła z tak pożądanym przez Jane Cunningham deterrium. Nina ma kilkanaście minut, by zdezaktywować chroniące cenny pierwiastek pole siłowe.

Przejdź w lewo i przyjrzyj się tarczy przypominającej zegar - Dostań się do konsoli zawiadującej polem siłowym | Rozdział 8 - Santoryn, Grecja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Przejdź w lewo i przyjrzyj się tarczy przypominającej zegar. Ma ona 8 wskazówek i 8 cyfr, które zresztą nie idą po kolei, na dodatek I występuje dwukrotnie. U góry widnieje IX, u dołu III, a po prawej i po lewej I. Po prawej u góry znajduje się VI, u dołu V. Po lewej u góry jest II, u dołu IV. Na końcu każdej wskazówki umieszczono symbol.

Podpowiedzią, jak owe wskazówki ustawić, jest rysunek na ścianie (powyżej) - Dostań się do konsoli zawiadującej polem siłowym | Rozdział 8 - Santoryn, Grecja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Podpowiedzią, jak owe wskazówki ustawić, jest rysunek na ścianie (powyżej). Przedstawia on postacie, które wyglądają dziwnie znajomo... Są to kolejno: Archimedes, Kleopatra. Menis-Ra (złodziej z prologu gry), Leonardo da Vinci, Max Gruber, Nina Kalenkova, Jane Cunningham i... czterej jeźdźcy Apokalipsy.

Symbole na wskazówkach związane są właśnie z tymi postaciami, a mianowicie:

Archimedesowi odpowiada cyrkiel;

Kleopatrze - oko;

Menisowi-Ra - sztylet;

Leonardowi da Vinci - pędzel;

Maxowi - Mars (symbol płci męskiej);

Ninie - Wenus (symbol płci żeńskiej);

Jane Cunningham - pistolet;

czterem jeźdźcom Apokalipsy - trupia czaszka.

Teraz zwróć uwagę, w którą stronę na obrazie zwrócone są ręce postaci. To one pokazują kierunek, w jakim powinny zostać ustawione wskazówki z reprezentującymi je symbolami. I tak:

Archimedes wskazuje w dół;

Kleopatra - w prawo;

Menis-Ra - po skosie w dół w lewo;

Leonardo da Vinci - w lewo;

Max - po skosie w dół w prawo;

Nina - do góry;

Jane Cunningham - po skosie w górę w lewo;

czterej jeźdźcy Apokalipsy - po skosie w górę w prawo.

A zatem ustaw wskazówki w następujący sposób - Dostań się do konsoli zawiadującej polem siłowym | Rozdział 8 - Santoryn, Grecja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

A zatem ustaw wskazówki w następujący sposób:

a) cyrkiel na III;

b) oko na I (prawym);

c) sztylet na IV;

d) pędzel na I (lewym);

e) Mars (symbol płci męskiej) na V;

f) Wenus (symbol płci żeńskiej) na IX;

g) pistolet na II;

h) trupia czaszka na VI.

Wskazówki przesuwasz, klikając je tyle razy, aż znajdą się na właściwym miejscu - Dostań się do konsoli zawiadującej polem siłowym | Rozdział 8 - Santoryn, Grecja - Secret Files 3: The Archimedes Code - poradnik do gry

Wskazówki przesuwasz, klikając je tyle razy, aż znajdą się na właściwym miejscu. Ich prawidłowe ustawienie poskutkuje otwarciem kolejnego przejścia. Wejdź w nie.