Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 7 - poradnik, solucja

Resident Evil 7 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Resident Evil VII - M3 Strefa testów
Resident Evil VII - M3 Strefa testów
Wejście na obszar z Dziedzińca.
Pokój z zamkiem szyfrowym. Hasło: 1408.
Przejście na drugie piętro stodoły.
Mechanizm z bateriami.
Brakująca bateria
Winda
Dokument z hasłem dostępu do drzwi.
Pokój z tortem urodzinowym.
Głowa osobnika serii D.
Mechanizm na korbkę.
Zoe i Mia, walka z bossem (Jack).
Pokój z zamkiem szyfrowym.
Winda
Mechanizm na korbkę.
Wejście na obszar z Dziedzińca.
Powiększ mapę

Resident Evil 7: Pokój testowy, hangar łodzi - mapa, sekrety Resident Evil 7 poradnik, solucja

Na mapie strefy testów zaznaczono wszystkie ważne sekrety, przedmioty i miejsca m.in. starożytne monety, figurki Pana Wszędobylskiego, wytrychy czy apteczki.

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2020

1 – Wejście na obszar z Dziedzińca.

2 – Pokój z zamkiem szyfrowym. Hasło: 1408.

3 – Przejście na drugie piętro stodoły.

4 – Mechanizm z bateriami.

5 – Brakująca bateria

6 – Winda

7 – Dokument z hasłem dostępu do drzwi.

8 – Pokój z tortem urodzinowym.

9 – Głowa osobnika serii D.

10 – Mechanizm na korbkę.

11 – Zoe i Mia, walka z bossem (Jack).

Uwaga - niektóre zamknięte pojemniki mogą mieć sporadycznie inną zawartość!

Lokacja ta odblokowana zostanie po walkach z Marguerite i kolejno odwiedzeniu przyczepy na dziedzińcu. Lucas zleci ci odnalezienie dwóch kart dostępu, które odblokują dostęp do lokacji. Jest ona rodzajem korytarza wyzwań, gdzie czekają na ciebie wybuchowe pułapki na linki oraz ukryte w niektórych skrzyniach, a finalnie walka z mini-bossem oraz sadystyczna zagadka Lucasa. Finalnym obszarem będzie hangar na łodzie, gdzie zmierzysz się z bossem Jackem w ostatniej formie i uratujesz jedną z dziewczyn - Mię albo Zoe.

Strefa testów zawiera także kilka sekretów - aby dowiedzieć się, jak je zdobyć, patrz niżej:

Akta

19. Dziennik Lucasa (Lucas' Journal)

Dziennik leży na komodzie (po lewej stronie po wejściu do pomieszczenia) w pokoju dziecięcym, na piętrze głównego domu. Pokój jednak będzie dostępny dopiero po wykonaniu zadań w starym domu i cieplarni.

20. Strona wyrwana z pamiętnika (Torn Page from Journal)

Ta kartka znajduje się również w pokoju dziecięcym, jednak koło drabiny prowadzącej na strych.

21. Notatka z zegara (Clock Memo)

Sekret to karteczka przyczepiona do lampy przy zegarze (stojących na stoliku obok łóżka) w głównej sypialni na piętrze.

22. Notatka przy spalonych zwłokach (Memo on Burnt Corpse)

Kartka przypięta do spalonych zwłok - Resident Evil 7: Pokój testowy, hangar łodzi - mapa, sekrety - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Kartka przypięta do spalonych zwłok

Tej notatki nie przegapisz - znajduje się w Strefie testów, na samym końcu drogi w poszukiwaniu hasła do elektronicznego zamka. Zaraz po walce z mini-bossem w stajni wyjedziesz na piętro windą, a tam w pomieszczeniu na krześle siedzieć będą zwłoki - przyczepiona jest do nich notatka.

Starożytne monety

13.

Tą monetę odnajdziesz w strefie testów, zaraz gdy wejdziesz do stajni. Nim przejdziesz na piętro zauważ w rogu mały pokoik (z pułapkami na linki). W szufladzie wewnątrz leży poszukiwany obiekt.

14.

Na końcu "labiryntu" przez strefę testów (za stajnią, po walce z mini-bossem i użyciu windy do góry), w pokoju z przypalonym trupem w rogu koło wyjścia odnajdziesz monetę.

Figurki pana Wszędobylskiego

12.

Figurka w przejściu na strych - Resident Evil 7: Pokój testowy, hangar łodzi - mapa, sekrety - Resident Evil 7 - poradnik, solucja
Figurka w przejściu na strych

W pokoju dziecięcym, w miejscu gdzie znajduje się przejście na strych popatrz do góry - w przejściu dostrzeżesz figurkę.

13.

Gdy znajdziesz się w stajni, w połowie długości siatki koło schodów na piętro popatrz na słupki owej siatki - na jednym z nich jest figurka.

14.

Na końcu strefy testów znajdziesz pokój monitoringu z głową osobnika serii D. Wyjdź za pierwsze drzwi w stronę hangaru i obróć się - nad drzwiami powinieneś dostrzec figurkę.

15.

Gdy już opuścisz strefę testów i udasz się do hangaru, gdy przekręcisz drugą korbkę podnoszącą most za plecami znajdziesz małą szopkę. Wewnątrz na podłodze, pomiędzy siatkami leży sekret.