Resident Evil 7: Mały wynalazca / 1st Place at the Science Fair - jak zdobyć? Resident Evil 7 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2020

Przedmioty łączy się w drugiej zakładce inwentarza
Wymagania: Musisz wyprodukować wszystkie możliwe przedmioty, których składnikami są chemikalia Chem Fluid i Strong Chem Fluid.
Komentarz: Osiągnięcie to powiązane jest z mechaniką craftingu obecną w grze. Możesz mianowicie używać odnajdywanych chemikaliów Chem Fluid ("zwykłej" ich odmiany oraz silniejszej Strong) do tworzenia nowych przedmiotów. Przykładowo, łącząc chemikalia z zieloną rośliną (Herb) możesz wyprodukować lekarstwo, a łącząc chemikalia z prochem strzelniczym (Gunpowder) możesz wyprodukować amunicję. Łączenia przedmiotów dokonuje się w drugiej zakładce inwentarza (Combine).
Dostępne kombinacje to:
- Herb (ziele) + Chem Fluid (chemikalia) = First Aid Med (lekarstwo)
- Herb (ziele) + Strong Chem Fluid (silne chemikalia) = Strong First Aid Med (silne lekarstwo)
- Gunpowder (proch) + Chem Fluid (chemikalia) = Handgun Ammo (amunicja do pistoletu)
- Gunpowder (proch) + Strong Chem Fluid (silne chemikalia) = Enhanced Handgun Ammo (wzmocniona amunicja do pistoletu)
- Solid Fuel (paliwo) + Chem Fluid (chemikalia) = Burner Fuel (paliwo do miotacza)
- Solid Fuel (paliwo) + Strong Chem Fluid (silne chemikalia) = Flame Rounds (paliwo do granatnika)
- Supplements (suplementy) + Chem Fluid (chemikalia) = Psychostimulants (środki pobudzające)
- Supplements (suplementy) + Strong Chem Fluid (silne chemikalia) = Neuro Rounds (zatruta amunicja do granatnika)