Resident Evil 7: Główny hall - solucja Resident Evil 7 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2020
Główny hall to część łącząca wszystkie obszary domu, łącznie z wyjściem na piętro i korytarzem do piwnicy. Twoim zadaniem jest udać się na zewnątrz, w tym celu jednak będziesz musiał w pierwszej kolejności odnaleźć trzy głowy psa, które umieszczone w drzwiach frontowych pozwolą na ich otworzenie. W tym etapie możesz odblokować strzelbę.
Pierwsza psia głowa
Znajdziesz się w głównym hallu. Ponownie odbierz telefon. By przejść dalej musisz rozwiązać kilka małych zagadek, które pozwolą ci uciec z domu. Musisz zdobyć trzy figurki przedstawiające głowy wilka i wpasować je w drzwi wejściowe.
To tu, to tam - Zestrzel figurkę Pana Wszędobylskiego (taka z ruszającą głową) na stoliku, przy drzwiach do Głównego Hallu lub dowolną w innym miejscu.
Na początek podejdź do zegara przy ścianie naprzeciwko skąd przyszedłeś i weź z niego wahadło (pendulum). Wróć teraz do saloniku w pierwszej części domu, gdzie znajduje się podobny zegar i tam zamontuj część - zamiast niej pojawi się jedna z wymaganych figurek głowy wilka - zamontuj ją w drzwiach frontowych w Głównym Hallu.
Druga psia głowa
Drugą głowę odnajdziesz w Pokoju rekreacyjnym na piętrze. Jest tu bezpiecznie (jeśli utrzymujesz kolejność zapisaną w poradniku). Od południowej strony pokoju znajdziesz książkę na szafce, pomarańczową, którą możesz otworzyć. Wewnątrz znajdziesz drugą głowę. Wróć i zamontuj ją w drzwiach, aby zwolnić pole w ekwipunku.
Opcjonalnie: Ucieczka Mią przed Marguerite
W Pokoju rekreacyjnym na piętrze znajduje się kaseta VHS podpisana "Mia" oraz odtwarzacz video. Podczas nagrania uciekasz przed żoną Jacka. Przejdź przez najbliższe drzwi do wąskiego korytarza ze skrzynką przy ścianie i schowaj się za nią kucając, poczekaj aż kobieta przejdzie dalej.
W następnym pokoju z rzutnikiem schowaj się za otwartymi drzwiami na zewnątrz (po prawej stronie), a gdy kobieta wyjdzie z pokoju ustaw figurkę przed rzutnikiem tak, by jego cień pokrywał się z wzorem na ścianie, co odblokuje tajne przejście.
Po pokonaniu przejścia ukryj się za stosem drewnianych rupieci pośrodku fragmentu pokoju i kucając przejdź wokół niego, gdy kobieta będzie szła po przeciwnej stronie i biegnij do dziury w podłodze przy ścianie. Przejdź na koniec małego tuneliku po czym zakończysz nagranie. Zdobędziesz także trofeum Nie załapiesz mnie.
Teraz wyjdź na piętro przez hall i przejdź przez otwarte drzwi po lewej, idź aż do Łazienki (Bathroom). W muszli znajdziesz starożytną monetę. Spuść wodę w wannie, a znajdziesz tam drewnianą figurkę (Wooden Statuette).
Gdy jednak weźmiesz figurkę ponownie zaatakuje cię Jack - tym razem jest "śmiertelny" - kilka strzałów w głowę i masz od niego spokój na jakiś czas (niezbyt długi, dlatego łazienkę odwiedzaj na końcu).
Ową figurkę musisz umieścić w Głównym Hallu, w małej wnęce z rzutnikiem i obrócić tak, by cień pokrywał się ze wzorem na ścianie. Odblokuje to tajne przejście, gdzie jesteś bezpieczny. Otrzymasz trofeum Postaraj się bardziej za spróbowanie z innym przedmiotem na rzutniku niż statuetka.
Znajdziesz tu nowy przedmiot - psychotropy na stole, które pomagają w odnajdywaniu przedmiotów w świecie gry znacznikami (działa przez kilka minut). Za użycie psychotropów otrzymasz trofeum Wyższa światomość.