Resident Evil 7: Beginning Hour - Odnalezienie brudnej monety i zamordowanych Jak odnaleźć brudną monetę i zamordowanych?
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2020
W grze istnieje pewien element dodatkowy, który pozwala na odblokowanie brudnej monety (Dirty Coin). By ją zdobyć nie musisz uzyskiwać Dobrego zakończenia. Wstępnie nie posiada ona żadnych właściwości, jednak zakłada się, że może być to element odblokowujący pewną zawartość dodatkową w pełnej wersji gry. Aby odnaleźć monetę należy w odpowiedniej kolejności wykonać kilka czynności, które wyzwolą echa oraz chichoty. Z tego względu należy wsłuchiwać się, by nie pominąć żadnego elementu.
Na korytarzu prowadzącym do piwnicy znajdziesz szufladkę przy ścianie, wewnątrz której znajdziesz notatnik (Blanked Notebook).
Na końcu korytarza, przed kuchnią, znajduje się kolejna szuflada ze sztucznym palcem (Dummy Finger) wewnątrz.
Na strychu, między telewizorami obok łóżka znajdziesz sztuczną dłoń. Otwórz teraz inwentarz i połącz rękę oraz palec ze sobą. Zrobisz to, klikając 2x na przedmiot i z otwartego menu wybierając "Combine items", po czym kliknij na drugi przedmiot.
Ów dłoń i notatnik posłużą ci do opisania pięciu morderstw, poprzez wskazanie za pomocą palca miejsc odnalezienia zwłok (lub ich części). By miejsce morderstwa zostało zapisane w notatniku, musisz nacelować w nie palcem i odczekać chwilę. Grając na padzie, poczujesz wibracje.
Będąc na strychu, koło telewizorów zobaczysz na ścianie czerwony napis - wejdź z nim w interakcję. Następnie zejdź po schodach na parter i używając sztucznej dłoni (badając ją "Examine"), staraj się nacelować na zwaloną szafę w rogu korytarza tak, by poczuć wibrację oraz usłyszeć dźwięk uderzenia. Dopiero wtedy zaliczony zostanie etap.
W następnej kolejność udaj się na strych i przejdź na koniec korytarza. Patrząc na lampę przed zabarykadowanymi drzwiami na strychu usłyszysz drugi chichot.
Teraz udaj się do piwnicy. Weź klucz do okna na strychu, wyjdź z piwnicy i wejdź po schodach wyżej po czym wróć ponownie - potwór zniknie. Ty możesz spokojnie wycelować dłonią w ciało w worku leżące na noszach w rogu pomieszczenia. Weź także wytrych, który leży na niebieskiej maszynie poniżej schodów (ale przed białymi drzwiami). Z jego pomocą otwórz szufladę w kuchni i weź siekierę.
Tą czynność można wykonać również z pomocą pistoletu - idź na schody prowadzące na piętro, na ścianie znajduje się obraz człowieka z głową owiniętą w biały materiał - strzel/uderz w nią, a usłyszysz kolejny chichot. Musisz dobrze wycelować.
Obróć się w lewo i idź kilka metrów korytarzem dalej. Po prawej stronie znajduje się malutki pokoik pod schodami. Wskaż zabarykadowane drzwi sztuczną dłonią. Przed drzwiami na korytarzu znajduje się lustro na szafce - popatrz na nie i użyj klawiszy szybkiego obrotu 180 stopni (X na klawiaturze lub prawy przycisk na padzie). Usłyszysz kolejny chichot.
To już prawie koniec. Udaj się na strych. Nad łóżkiem dostrzeżesz dwa przewody - biały i niebieski - wyceluj w nie palcem, mniej więcej w punkt, gdzie się przecinają. Nie jest to łatwe, lecz wymagane. Później podejdź do telefonu przed pokojem i podnieś słuchawkę.
Musisz jeszcze raz wrócić do piwnicy (potwora już tam nie ma). W miejscu, gdzie znalazłeś klucz, na podłodze leży lalka. Przypatrz się jej (patrz na nią przez około 3 sekundy, kucając), by usłyszeć kolejny chichot.
Na koniec udaj się do kuchni na parterze i podnieś pokrywę garnka leżącego na stole. Wyceluj weń palcem. Teraz jeśli wszystkie kroki wykonałeś poprawnie, udaj się na poddasze.
W pokoju z oknem na zewnątrz na strychu powinieneś dostrzec zamknięte wcześniej drzwi, które teraz są pokryte krwią i otwarte. Wewnątrz znajdziesz bujany fotel z tabliczką oraz przypiętą do niej monetę.