Resident Evil 7: Główny dom, piwnica - mapa, sekrety Resident Evil 7 poradnik, solucja Na mapie głównego domu i piwnicy zostały zaznaczone wszystkie ważne miejsca, sekrety i przedmioty m.in. starożytne monety, figurki Pana Wszędobylskiego, wytrychy czy apteczki. Ostatnia aktualizacja: 3 września 2020 7575 Następna Sekrety i mapy lokacji Stary dom Poprzednia Sekrety i mapy lokacji Pensjonat - sekrety 1 – Klucz do klapy 2 – Klucze do auta 3 – Pokój z projektorem 4 – Drewniana statuetka do projektora 5 – Wahadło 6 – Zegar w salonie z głową psa 7 – Książka z głową psa 8 – Kaseta "Mia" 9 – Klucz do prosektorium 10 – Klucz skorpiona 11 – Strzelba 12 – Uszkodzona strzelba 13 – Trzecia głowa psa 14 – Sekretne przejście do warsztatu 15 – Czerwona karta 16 – Niebieska karta 17 – Drewniana strzelba i siekiera 18 – Kaseta "Wszystkiego najlepszego" 19 – Skarb ze zdjęcia (kominek) - za kamieniem nad kominkiem (sterydy). Uwaga - zawartość niektórych pojemników i skrzyń może się nieznacznie różnić. Mapa głównego domu zawiera obszary zachodniego i wschodniego skrzydła, głównej sali (hall), oraz piętra i piwnicy (przetwórni). Zamieszczono na niej punkty oznaczające najważniejsze miejsca powiązane z fabułą oraz istotne przedmioty, a także sekrety i przydatne zapasy, jak amunicja czy leki. Nie wszystkie lokacje dostępne są od początku: zaczynasz w zachodnim skrzydle przechodząc do hallu po pierwszej walce z Jackem. Kolejno udajesz się na piętro (gdzie początkowo nie wszystkie lokacje są dostępne) i do przetwórni. Dopiero wtedy będziesz mógł wyjść na dziedziniec. Dwa pokoje na piętrze oraz strych i warsztat (w piwnicy) staną się dostępne dopiero, gdy oczyścisz lokacje Starego domu i Cieplarni. Poniżej zostały opisane dostępne sekrety, ich lokalizacja i sposób zdobycia: AktaStarożytne monetyFigurki pana Wszędobylskiego Akta4. Rachunek ze sklepu budowlanego (Home Improvement Store Receipt) Karteczki na ścianie w jadalni Zaraz po pierwszym przerywniku podejdź do ściany dzielącej jadalnię od kuchni - przylepionych jest tam wiele karteczek, jedną z nich możesz przeczytać. 5. Artykuł z gazety - Zaginione osoby (Newspaper Article - Missing People) Gazety w salonie na stoliku Przejdź do sąsiedniego pomieszczenia - salonu. Na stoliku do kawy pośrodku pokoju znajdziesz gazety. 6. Artykuł z gazety - ponad 20 zaginionych (Newspaper Article - Over 20 Missing) Kolejna gazeta leży w głównym hallu, koło zegara z wahadłem. 7. Pamiętnik Jacka (Jack's Journal) Na I piętrze, w pokoju rekreacyjnym odnajdziesz pamiętnik leżący nieopodal telewizora, na niższej półce. 8. Notatka Jacka (Jack's Memo) Kartka w pokoju rekreacyjnym Karteczkę Jacka znajdziesz w rogu pokoju rekreacyjnego, w którym styka się z pokojem babci (północno-wschodnia krawędź). 9. i 10. Notatka Travisa (Travis' Memo) Dwustronna notatka leży w szufladzie wewnątrz kryjówki przed schodami prowadzącymi do piwnicy. Jest to otwarta szuflada, przy punkcie zapisu stanu gry. 11. Notatka ze spalarni (Incinerator Room Memo) Tą notatkę znajdziesz w spalarni. Znajduje się koło szafki. 12. Notatka dotycząca rzeźby (Memo About Relief) Tą notatkę odnajdziesz w szafie w pokoju babci (dostępny dopiero po zebraniu klucza skorpiona z piwnicy). 13. List od lekarza (Doctor's Letter) List także znajduje się w pokoju babci na piętrze (dostępny dopiero po zebraniu klucza skorpiona z piwnicy), lecz w szufladzie koło łóżka. Starożytne monety2. Moneta na kosiarce pod podłogą W pierwszym etapie gry niedługo po rodzinnym obiedzie, gdy będziesz uciekał przed Jackem do klapy w podłodze, zobaczysz tam czerwoną kosiarkę - na niej leży moneta. 3. Tą monetę odnajdziesz w Głównym hallu, na lewo od telefonu przy drzwiach na zewnątrz. Będzie leżeć w szufladzie. 4. Na I piętrze, w pokoju rekreacyjnym moneta może być łatwo dostrzeżona w rogu pomieszczenia, na łączeniu z pokojem babci - leży na stoliku. 5. Na I piętrze znajduje się łazienka - pójdziesz tam, by odnaleźć drewnianą figurkę. Przy okazji zajrzyj do toalety - leży tam starożytna moneta. 6. Gdy dostaniesz się za projektorem tajnym przejściem do bawialni, przejdź do kolejnego małego pokoiku - na stole pośrodku znajduje się popielniczka, wewnątrz niej - moneta. 7. Ostatnią monetę w tej lokacji znajdziesz w piwnicy. Wchodząc do pomieszczenia z kluczem skorpiona, na rogu zobaczysz monetę w dziurze po wypadniętej cegle, obok drewnianej palety opartej o ścianę. Figurki pana Wszędobylskiego1. Pierwszą figurkę odnajdziesz w kryjówce zlokalizowanej w pralni. Figurka leży poniżej magnetofonu służącego do zapisu gry. 2. Figurka ta znajduje się na końcu korytarza w pierwszej części budynku, dalej niż drzwi prowadzące do hallu, pośród rupieci, na niższej półce. 3. Łatwa do zaobserwowania figurka w głównym hallu Gdy wejdziesz do głównego hallu popatrz w lewo - obok wejścia na stoliku stoi figurka z podpisem "shoot me". 4. Na piętrze w pokoju rekreacyjnym, na rogu przy pokoju babci znajduje się figurka, wraz z dokumentem i monetą. Figurka stać będzie w koszyku na stoliku. 5. W przejściu do schowku koło drzwi zobaczysz pana Wszędobylskiego W bawialni dostrzeżesz drzwi z przypiętym do nich krukiem. Nie możesz teraz przez nie przejść, jednak na prawo, w małym okienku przy owych drzwiach ustawiona została figurka. 6. W piwnicy, za pokojem gdzie odnalazłeś klucz skorpiona znajdują się schody, a na końcu zamknięte drzwi (wymagające klucz węża). Na prawo od tych drzwi, na podłodze leży figurka. Następna Sekrety i mapy lokacji Stary dom Poprzednia Sekrety i mapy lokacji Pensjonat - sekrety