Resident Evil 7: Stary dom, dziedziniec, cieplarnia - mapa, sekrety Resident Evil 7 poradnik, solucja Na mapie starego domu zostały zaznaczone wszystkie ważne miejsca, sekrety i przedmioty m.in. starożytne monety, figurki Pana Wszędobylskiego, akta czy stymulanty. Ostatnia aktualizacja: 3 września 2020 7575 Następna Sekrety i mapy lokacji Strefa testów Poprzednia Sekrety i mapy lokacji Główny dom i piwnica 1 – Zestaw naprawczy (do broni) 2 – Zagadka z projektorem i drewnianą siekierą (Pokój dziecięcy). 3 – Zepsuty pistolet M19. 4 – Amunicja do pistoletu MAG .44. 5 – Kryjówka i plecak. 6 – Drewniana figurka. 7 – Projektor i tajne przejście. 8 – Uchwyt palnika. 9 – Końcówka palnika. 10 – Korbka 11 – Klucz kurka 12 – Przejście odblokujesz po walce z Marguerite w cieplarni. 13 – Domek dla lalek 14 – Ręka osobnika serii D 15 – Suplementy Uwaga - zawartość niektórych pojemników i skrzyń może się nieznacznie różnić. Powyższa mapa zawiera lokacje dziedzińca, znajdującego się przed główną posiadłością, Starego domu na bagnach oraz Cieplarni, która dostępna staje się jako ostatnia z wymienionych. Dziedziniec jest w pełni bezpiecznym obszarem, gdzie znajduje się przyczepa - kryjówka. Stąd przedostaniesz się do starego domu, a tam tunelem do cieplarni, po zakończeniu elementów wątku fabularnego. Najważniejszym starciem będzie walka z Marguerite. Na mapie odnajdziesz lokalizację przedmiotów pierwszej pomocy (leki/amunicja - głównie do palnika), materiały do tworzenia przedmiotów oraz sekrety. W poniższej części odnajdziesz wiadomości dotyczące sekretów w tej lokacji: AktaStarożytne monetyFigurki pana Wszędobylskiego Akta14. Notatki Zoe ze śledztwa (Zoe's Investigation Notes) Na dziedzińcu znajduje się biała przyczepa - wewnątrz przyczepione do ściany notatki, koło lodówki. 15. Ostrzeżenie od Marguerite (Marguerite's Warning) Karteczka będzie przyczepiona do drzwi prowadzących na piętro - nie sposób jej ominąć. 16. Dokumentacja dotycząca surowicy (Serum Documentation) Gdy zdobędziesz klucz kruka i wejdziesz na piętro, pierwsze pomieszczenie to ołtarz. Na stoliku leży skrzynka, którą musisz otworzyć (element fabularny) a sekretem jest znajdująca się wewnątrz karteczka. 17. Notatnik Marguerite (Marguerite's Notebook) Na piętrze starego domu, skręcając od ołtarza do małego pokoju znajdziesz notes leżący na komodzie. 18. Notatka przy głowie zastępcy szeryfa (Memo on Deputy's Head) Głowa w lodówce - karteczka jest na jej odwrocie Po powrocie ze starego domu po walce z Marguerite i zdobyciu ramienia, odezwie się do ciebie Lucas, gdy dotrzesz do przyczepy na dziedzińcu. Nakaże ci sprawdzić zawartość lodówki - znajdziesz tam głowę, a na jej tyle - przyczepioną karteczkę. Starożytne monety8. Gdy wyjdziesz na podwórze, skręć w prawo, w róg między wejściem do domu a korytarzem ze schodami do piwnicy widocznym na mapie. Między krzewami znajdziesz białe doniczki a wewnątrz monetę. 9. Kolejna moneta leży koło "sklepiku" wewnątrz białej naczepy na dziedzińcu. 10. W piwnicy, gdzie odnajdziesz statuetkę (w starym domu), na stoliku z kółkami leży moneta. 11. Tą monetę odnajdziesz w najdalej wysuniętym na północ domku na bagnach za starym domem. By dostać się tam potrzebujesz korbki - w szopce znajduje się także klucz kruka, wymagany jako element fabularny, więc sekret zbierzesz przy okazji (leży na toalecie). 12. Ostatnia moneta w starym domu leży przed drzwiami do niedostępnych wstępnie obszarów na piętrze, przed zamkniętymi drzwiami z latarnią. Znajdziesz ja w rogu pomieszczenia, wewnątrz szuflady. Figurki pana Wszędobylskiego7. Figurkę znajdziesz między schodkami prowadzącymi do naczepy Siódma figurka znajduje się na dziedzińcu, przy wejściu do naczepy - a dokładniej, pod schodami do drzwi naczepy. 8. W kryjówce znajdującej się za starym domem (obok miejsca, gdzie odnajdziesz uchwyt do palnika) na oknie leży figurka. 9. Gdy udasz się do małej piwnicy w starym domu, przez dziurę w ścianie i odnajdziesz figurkę do ustawienia na projektorze, wracając popatrz na schodach w prawo - figurka leży przy drewnianej palecie. 10. Gdy pójdziesz odszukać w starym domu korbkę (w tunelu pod podłogą), po zebraniu korbki rozglądnij się, a odnajdziesz figurkę stojącą na wysokości twojej głowy. 11. Figurkę odnajdziesz przed wejściem do dalszej sekcji piętra starego domu, przed zablokowanymi drzwiami, gdzie musisz zawiesić latarnię. Następna Sekrety i mapy lokacji Strefa testów Poprzednia Sekrety i mapy lokacji Główny dom i piwnica