Więzienie, Krainy Zewnętrzne, Baator, Słup Czaszek, Zniszczona Klątwa poradnik Planescape Torment
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
01-Z powrotem do Podziemi Klątwy
02- Więzienie Triasa
Trias: musimy pomóc mu się uwolnić
ZADANIE: Uwolnij devę
ROZWIĄZANIE: musimy przynieść Triasowi jego miecz, ma go Kasjusz w centralnej komnacie Więzienia (07)
ZADANIE: Znajdź Rozdwojonego Języka
ROZWIĄZANIE: Fhjull jest w Krainach Zewnętrznych (11), aby się tam dostać musimy skorzystać z portalu (08)
03-Drzwi
Otworzą się gdy wypowiemy sylaby podane nam przez Triasa
04-Strażnicy
Klucz z kości palca: ma go jeden ze strażników
05-Drzwi
Otwiera je Klucz z kości palca
06-Strażnicy
Przypomnienie: ma je jeden ze strażników
07-Sanktuarium
Kasjusz: jeżeli go pokonamy do dostaniemy "Niebiański Ogień" - miecz Triasa. Pokonać go można w walce lub np. odpowiadając na jego zagadki
08-Portal do Krain Zewnętrznych
Będzie dostępny dopiero po uwolnieniu Triasa
09-Vhailor
Vhailor: (postać do przyłączenia) - aby go zrekrutować musimy przejść obok portalu (08) nie wchodząc w niego i odpowiednio z nim porozmawiać
10-Miejsce przybycia
tutaj pojawiamy się po skorzystaniu z portalu (08) w Więzieniu
11-Dom Fhjulla
Fhjull Rozdwojony Język: otwiera dla nas portal do Baator, a następnie powrotny do Zniszczonej Klątwy. Można od niego dostać: Kasseg-pasożyt mózgu, Węzeł Gordyjski, "Dar nienawiści", Zwój Nawałnicy seryjnych błyskawic, Zwój Stygijskiej lodowej nawałnicy, Zwój Klosza niewrażliwości, Zwój Nawałnicy ostrzy, Zwój Nawałnicy kwasu
12-Portal to Baator
Otwiera się po rozmowie z Fhjullem
13-Miejsce przybycia
tutaj pojawiamy się po skorzystaniu z portalu (12) w Krainach Zewnętrznych
14-Droga do Słupa Czaszek
15-Z powrotem do Baator
16-Słup Czaszek
Słup Czaszek: żąda podarków za udzielanie odpowiedzi na pytania, mogą to być informacje lub np. Morte. Do postępu w grze potrzeba nam tylko odpowiedzi na pytanie o naszą "śmiertelność". Powinniśmy tylko uważać, gdy w naszej drużynie znajduje się Vhailor gdyż słup przypomina fakty które Vhailora obracają przeciwko Bezimiennemu. Po uzyskaniu informacji musimy wykonać jego zadanie
ZADANIE: Powróć do Klątwy i porozmawiaj z Triasem
ROZWIĄZANIE: Triasa można znaleźć w Tartarze (19) w Budynku Administracji (13). Aby tam się dostać należy porozmawiać z Fhjullem, on otworzy nam portal do Zniszczonej Klątwy, a tam musimy skorzystać z portalu do Tartaru. W Tartarze musimy przywrócić trochę porządku, wtedy będziemy mogli wejść do budynku Administracji.
17-Aktywator Portalu
gdy go użyjemy to pojawi się portal (18)
18-Portal do Krain Zewnętrznych
będzie można z niego skorzystać po rozmowie ze Słupem Czaszek
19-Portal do Zniszczonej Klątwy
uaktywni go Fhjull gdy poprosimy go o to po powrocie z Baator
Zniszczona Klątwa
Miasto zostało przeniesione do Tartaru (powiedzą nam o tym głowy na bramie do Tartaru), jedyną żyjącą tu istotą jest wałęsający się bies (np. Bies ze Skrzynki Moridora), po jego pokonaniu dostaniemy Aegis Udręki.
Portal do Tartaru: należy z niego skorzystać, zabierze nas do Tartaru.