Niższa Dzielnica, Wielka Kuźnia, Kości Nocy w Planescape Torment poradnik Planescape Torment
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
01-Do Alei Uporczywych Westchnień
W chwili wejścia do Niższej Dzielnicy Morte zostaje porwany, aby go odzyskać musimy iść do zrujnowanego domostwa (02)
02-Zrujnowane domostwo
Lotar: To na jego zlecenie został ukradziony Morte, aby go odzyskać musimy wypełnić jego zadanie:
ZADANIE: Odszukaj czaszkę o wielkiej wartości
ROZWIĄZANIE: Czaszką tą może być Głowa Soego z Ziemi Umarłych (03) lub czaszka Mantuoka z Kości Nocy (05)
Lotar informuje nas też o Raveli Szaradnej
ZADANIE: Odszukaj nocną wiedźmę Ravelę Szaradną
ROZWIĄZANIE: Ravela znajduje się w Labiryncie Raveli (03), aby się tam dostać trzeba mieć Składany portal i Zakrwawioną chusteczkę
Jeżeli nie byliśmy jeszcze w grobowcu w Zatopionych Ziemiach, Lotar da nam kolejne zadanie:
ZADANIE: Wydostań czaszkę z zamkniętego grobowca
ROZWIĄZANIE: po wizycie w grobowcu z Zatopionych Ziemiach (04), musimy wrócić do Lotara z informacją że jest on pusty
03-Do zrujnowanego domostwa
04-Do katakumb pod Kośćmi Nocy
05- Mostek
Mantuok: Po zabiciu go otrzymamy: Czaszka Mantuoka, Grimuar szkodliwych myśli
Grimuar szkodliwych myśli: Jest to bardzo zła księga i takie same są też zadania które nam da do wykonania (lepiej je opuścić), w zamian dostaniemy kolejno: Zwój Ociemniałości, Zwój Pocałunku węża, Zwój słowa mocy-Giń
ZADANIE: Obejrzyj księgę zarazy
ROZWIĄZANIE: właściwie nic nie musimy robić, wystarczy jedynie zacząć dalej studiować księgę
ZADANIE: Sprzedaj towarzysza przygód w niewolę
ROZWIĄZANIE: Vriszika ze Sklepu z Osobliwościami w Dzielnicy Urzędników (09) odkupi od nas Morte'go
ZADANIE: Zabij towarzysza przygód
ROZWIĄZANIE: należy samemu i bez pomocy magii zabić jednego z członków drużyny, (należy go najpierw odłączyć)
06-Do katakumb Łkających Kamieni
Możemy teraz zwiedzić Labirynty Myśli bez konieczności straty reputacji.
07-Korur
Korur: Potrafi nas nauczyć władania bronią na wyższych poziomach
08-Lombard
Sklep, można tu kupić np. Okruchy przeznaczenia
09-Giltspur
Giltspur: Sklep, pokoje do wynajęcia, daje nam kilka zadań do wykonania:
ZADANIE: Weź ulotkę do Penna Szydercy w drukarni
ROZWIĄZANIE: ulotkę należy dostarczyć do Penna w drukarni w Niższej Dzielnicy (10)
ZADANIE: Zanieś wiadomość do Kuźni dla Keldora z Dorian
ROZWIĄZANIE: Keldor jest w Wielkiej Kuźni w Niższej Dzielnicy (24) w Sali Bogowców (29)
ZADANIE: Zanieś ulotkę do Barkisa
ROZWIĄZANIE: Barkisa znajdziemy w Gospodzie "Pod Gorejącym Człekiem" w południowo-wschodniej części Ula (17)
10-Drukarnia
Penn Szyderca: Posługując się hasłem otrzymanym od Bedai-Lin (38) z Kuźni możemy przyłączyć się tutaj do frakcji Anarchistów. Dostaniemy wtedy zadanie do wykonania.
ZADANIE: Wstąp do Anarchistów
ROZWIĄZANIE: musimy zabić Qui-Saia, znadziemy go w Dzielnicy Urzędników (19) w Miejskim Gmachu Rozrywki
Po wykonaniu zadania dowiemy się, że jedna z komórek anarchistów znajduje się w Magazynie (18) a przewodzi jej Leena
Podczas wykonywania zadania dla Julii możemy kupić u Penna List miłosny
11-Sebastion
Sebastion: Prosi nas o przysługę.
ZADANIE: Zabić abiszai Grosuka dla Sebastiona
ROZWIĄZANIE: Grosuk jest w Niższej dzielnicy (12), po wykonaniu zadania dostajemy Charyzma +2 (na stałe)
12-Grosuk
Grosuk: abiszai
13-Xanthia
Xanthia: Informuje nas o nierównej walce pomiędzy Tokolami (14) i Abishai
14-Tokole
Tokole: Powinniśmy ich ostrzec o Abishai a następnie wrócić z tą wiadomością do Xanthia
15-Byron Szpicer
Byron Szpicer: Trzeba zapytać go o złodziei, kieruje nas wtedy do Lenniego. Po rozmowie z Trist trzeba zapytać go o dokumenty pożyczkowe Trist.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie