Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Planescape Torment - poradnik do gry

Planescape Torment - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Niższa Dzielnica, Wielka Kuźnia, Kości Nocy w Planescape Torment poradnik Planescape Torment

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

1 - Niższa Dzielnica, Wielka Kuźnia, Kości Nocy w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry
2 - Niższa Dzielnica, Wielka Kuźnia, Kości Nocy w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry
W chwili wejścia do Niższej Dzielnicy Morte zostaje porwany, aby go odzyskać musimy iść do zrujnowanego domostwa (02) - Niższa Dzielnica, Wielka Kuźnia, Kości Nocy w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry

01-Do Alei Uporczywych Westchnień

W chwili wejścia do Niższej Dzielnicy Morte zostaje porwany, aby go odzyskać musimy iść do zrujnowanego domostwa (02)

02-Zrujnowane domostwo

Lotar: To na jego zlecenie został ukradziony Morte, aby go odzyskać musimy wypełnić jego zadanie:

ZADANIE: Odszukaj czaszkę o wielkiej wartości

ROZWIĄZANIE: Czaszką tą może być Głowa Soego z Ziemi Umarłych (03) lub czaszka Mantuoka z Kości Nocy (05)

Lotar informuje nas też o Raveli Szaradnej

ZADANIE: Odszukaj nocną wiedźmę Ravelę Szaradną

ROZWIĄZANIE: Ravela znajduje się w Labiryncie Raveli (03), aby się tam dostać trzeba mieć Składany portal i Zakrwawioną chusteczkę

Jeżeli nie byliśmy jeszcze w grobowcu w Zatopionych Ziemiach, Lotar da nam kolejne zadanie:

ZADANIE: Wydostań czaszkę z zamkniętego grobowca

ROZWIĄZANIE: po wizycie w grobowcu z Zatopionych Ziemiach (04), musimy wrócić do Lotara z informacją że jest on pusty

03-Do zrujnowanego domostwa

04-Do katakumb pod Kośćmi Nocy

05- Mostek

Mantuok: Po zabiciu go otrzymamy: Czaszka Mantuoka, Grimuar szkodliwych myśli

Grimuar szkodliwych myśli: Jest to bardzo zła księga i takie same są też zadania które nam da do wykonania (lepiej je opuścić), w zamian dostaniemy kolejno: Zwój Ociemniałości, Zwój Pocałunku węża, Zwój słowa mocy-Giń

ZADANIE: Obejrzyj księgę zarazy

ROZWIĄZANIE: właściwie nic nie musimy robić, wystarczy jedynie zacząć dalej studiować księgę

ZADANIE: Sprzedaj towarzysza przygód w niewolę

ROZWIĄZANIE: Vriszika ze Sklepu z Osobliwościami w Dzielnicy Urzędników (09) odkupi od nas Morte'go

ZADANIE: Zabij towarzysza przygód

ROZWIĄZANIE: należy samemu i bez pomocy magii zabić jednego z członków drużyny, (należy go najpierw odłączyć)

06-Do katakumb Łkających Kamieni

Możemy teraz zwiedzić Labirynty Myśli bez konieczności straty reputacji.

07-Korur

Korur: Potrafi nas nauczyć władania bronią na wyższych poziomach

08-Lombard

Sklep, można tu kupić np. Okruchy przeznaczenia

09-Giltspur

Giltspur: Sklep, pokoje do wynajęcia, daje nam kilka zadań do wykonania:

ZADANIE: Weź ulotkę do Penna Szydercy w drukarni

ROZWIĄZANIE: ulotkę należy dostarczyć do Penna w drukarni w Niższej Dzielnicy (10)

ZADANIE: Zanieś wiadomość do Kuźni dla Keldora z Dorian

ROZWIĄZANIE: Keldor jest w Wielkiej Kuźni w Niższej Dzielnicy (24) w Sali Bogowców (29)

ZADANIE: Zanieś ulotkę do Barkisa

ROZWIĄZANIE: Barkisa znajdziemy w Gospodzie "Pod Gorejącym Człekiem" w południowo-wschodniej części Ula (17)

10-Drukarnia

Penn Szyderca: Posługując się hasłem otrzymanym od Bedai-Lin (38) z Kuźni możemy przyłączyć się tutaj do frakcji Anarchistów. Dostaniemy wtedy zadanie do wykonania.

ZADANIE: Wstąp do Anarchistów

ROZWIĄZANIE: musimy zabić Qui-Saia, znadziemy go w Dzielnicy Urzędników (19) w Miejskim Gmachu Rozrywki

Po wykonaniu zadania dowiemy się, że jedna z komórek anarchistów znajduje się w Magazynie (18) a przewodzi jej Leena

Podczas wykonywania zadania dla Julii możemy kupić u Penna List miłosny

11-Sebastion

Sebastion: Prosi nas o przysługę.

ZADANIE: Zabić abiszai Grosuka dla Sebastiona

ROZWIĄZANIE: Grosuk jest w Niższej dzielnicy (12), po wykonaniu zadania dostajemy Charyzma +2 (na stałe)

12-Grosuk

Grosuk: abiszai

13-Xanthia

Xanthia: Informuje nas o nierównej walce pomiędzy Tokolami (14) i Abishai

14-Tokole

Tokole: Powinniśmy ich ostrzec o Abishai a następnie wrócić z tą wiadomością do Xanthia

15-Byron Szpicer

Byron Szpicer: Trzeba zapytać go o złodziei, kieruje nas wtedy do Lenniego. Po rozmowie z Trist trzeba zapytać go o dokumenty pożyczkowe Trist.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie