Klątwa i Podziemia Klątwy w Planescape Torment poradnik Planescape Torment
Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019
01-Miejsce przybycia
Tu pojawiamy się po wyjściu z Labiryntu Raveli
02-Karczma "Brama Zdrajców"
Plugawy Bars: daje nam zadanie:
ZADANIE: Skompletuj klucz, jeżeli je wykonamy to przeniesie nas do podziemi Klątwy
ROZWIĄZANIE: należy wykonać zadania które przydzielą nam Marquez, Kitla, Nabat, Dallan i Dona Kiszał, zostaniemy wtedy przeniesieni do podziemi Klątwy
Marquez: daje nam zadanie:
ZADANIE: Ocal córkę Barsa, po jego wykonaniu możemy się uczyć u niego sztuki posługiwania się bronią
ROZWIĄZANIE: córka Barsa Jasilia znajduje się w Wewnętrznej Klątwie (04) należy zabić pilnujących ją strażników
Kitla: daje nam zadanie, po jego wykonaniu otrzymujemy Zwój Furii Otchłani
ZADANIE: Rozstrzygnij kłótnię rodzinną
ROZWIĄZANIE: należy pojść do kowala Kruszypięścia (05) i gorzelnika Kestera (06), wziąść od nich ich Dziedzictwa i podjąć decyzję (cztery możliwośći), a nastęnie porozmawiać z którymkolwiek z nich
Nabat: daje nam zadanie, po jego wykonaniu możemy uczyć się od niego umiejętności złodziejskich
ZADANIE: Obroń Dozorcę Śmietniska
ROZWIĄZANIE: należy porozmawiać z Dozorcą Wysypiska (07) a potem z Wernetem (08), następnie należy wrócić do Dozorcy i obronić go przed bandziorami Werneta.
Dallan: daje nam zadanie:
ZADANIE: Weź udział w Dyspucie Urzędników
ROZWIĄZANIE: należy kilkukrotnie porozmawiać z An'izjuszem (09) i Sjabą (10), (będą oni przebijać swoje propozycje), a nastęnie donieść na nich do Kapitana Straży znajdującego się w Wewnętrznej Klątwie blisko przejścia do zewnętrznej części miasta (03)
Dona Kiszał: daje nam Zwój Agril-Szanaka i zadanie:
ZADANIE: Uwolnij biesa Dony Kiszał
ROZWIĄZANIE: trzeba mieć przy sobie Zwój Agril-Szanaka i pojść do Spichlerza (12), trzeba przywołać biesa, a następnie go uwolnić (dialog)
03-Do drugiej części Klątwy
04-Jasilia
Jasilia: córka Barsa
05-Kowal
Kruszypięść: Sklep z bronią, podczas rozwiązywania zadania dla Kitli dostaniemy od niego Dziedzictwo Kruszypięścia
06-Gorzelnik
Kester: Sklep ze zwojami, podczas rozwiązywania zadania dla Kitli dostaniemy od niego Dziedzictwo Kestera
07-Wysypisko
Dozorca wysypiska: jeżeli obronimy go przed bandziorami to będziemy mogli się u niego leczyć
08-Wernet
Wernet: chce zdobyć skarb Dozorcy wysypiska
09-Brama do Tartaru
An'izjusz: urzędnik
10-Sjaba
Sjaba: urzędnik
11-Administacja Klątwy
12-Spichlerz
Agril - Shanak: jeżeli w czasie uwalniania zarządamy od niego coś w zamian, to da nam "Kruszyciela serc"
13-Wejście do podziemi Klątwy
Tędy możemy dostać się do podziemi Klątwy z pominięciem zadań z Karczmy " Brama Zdrajców"
14-Wejście z Klątwy
wejście z Wysypiska
15-Wejście z Klątwy
tutaj zostaniemy teleportowani po wykonaniu zadania Plugawego Barsa z Karczmy "Brama Zdrajców"
16-Voorsza
Voorsza: daje nam zadanie
ZADANIE: Zabij gereletha z polecenia Voorszy
ROZWIĄZANIE: należy zabić Grista w podziemiach Klątwy (17)
17-Grist
Grist: gereleth którego mamy zabić z polecenia Voorsza
18-Pustelnik
Pustelnik: możemy u niego odpocząć i uzdrowić się