Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Planescape Torment - poradnik do gry

Planescape Torment - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klątwa i Podziemia Klątwy w Planescape Torment poradnik Planescape Torment

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

1 - Klątwa i Podziemia Klątwy w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry
2 - Klątwa i Podziemia Klątwy w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry
Tu pojawiamy się po wyjściu z Labiryntu Raveli - Klątwa i Podziemia Klątwy w Planescape Torment - Planescape Torment - poradnik do gry

01-Miejsce przybycia

Tu pojawiamy się po wyjściu z Labiryntu Raveli

02-Karczma "Brama Zdrajców"

Plugawy Bars: daje nam zadanie:

ZADANIE: Skompletuj klucz, jeżeli je wykonamy to przeniesie nas do podziemi Klątwy

ROZWIĄZANIE: należy wykonać zadania które przydzielą nam Marquez, Kitla, Nabat, Dallan i Dona Kiszał, zostaniemy wtedy przeniesieni do podziemi Klątwy

Marquez: daje nam zadanie:

ZADANIE: Ocal córkę Barsa, po jego wykonaniu możemy się uczyć u niego sztuki posługiwania się bronią

ROZWIĄZANIE: córka Barsa Jasilia znajduje się w Wewnętrznej Klątwie (04) należy zabić pilnujących ją strażników

Kitla: daje nam zadanie, po jego wykonaniu otrzymujemy Zwój Furii Otchłani

ZADANIE: Rozstrzygnij kłótnię rodzinną

ROZWIĄZANIE: należy pojść do kowala Kruszypięścia (05) i gorzelnika Kestera (06), wziąść od nich ich Dziedzictwa i podjąć decyzję (cztery możliwośći), a nastęnie porozmawiać z którymkolwiek z nich

Nabat: daje nam zadanie, po jego wykonaniu możemy uczyć się od niego umiejętności złodziejskich

ZADANIE: Obroń Dozorcę Śmietniska

ROZWIĄZANIE: należy porozmawiać z Dozorcą Wysypiska (07) a potem z Wernetem (08), następnie należy wrócić do Dozorcy i obronić go przed bandziorami Werneta.

Dallan: daje nam zadanie:

ZADANIE: Weź udział w Dyspucie Urzędników

ROZWIĄZANIE: należy kilkukrotnie porozmawiać z An'izjuszem (09) i Sjabą (10), (będą oni przebijać swoje propozycje), a nastęnie donieść na nich do Kapitana Straży znajdującego się w Wewnętrznej Klątwie blisko przejścia do zewnętrznej części miasta (03)

Dona Kiszał: daje nam Zwój Agril-Szanaka i zadanie:

ZADANIE: Uwolnij biesa Dony Kiszał

ROZWIĄZANIE: trzeba mieć przy sobie Zwój Agril-Szanaka i pojść do Spichlerza (12), trzeba przywołać biesa, a następnie go uwolnić (dialog)

03-Do drugiej części Klątwy

04-Jasilia

Jasilia: córka Barsa

05-Kowal

Kruszypięść: Sklep z bronią, podczas rozwiązywania zadania dla Kitli dostaniemy od niego Dziedzictwo Kruszypięścia

06-Gorzelnik

Kester: Sklep ze zwojami, podczas rozwiązywania zadania dla Kitli dostaniemy od niego Dziedzictwo Kestera

07-Wysypisko

Dozorca wysypiska: jeżeli obronimy go przed bandziorami to będziemy mogli się u niego leczyć

08-Wernet

Wernet: chce zdobyć skarb Dozorcy wysypiska

09-Brama do Tartaru

An'izjusz: urzędnik

10-Sjaba

Sjaba: urzędnik

11-Administacja Klątwy

12-Spichlerz

Agril - Shanak: jeżeli w czasie uwalniania zarządamy od niego coś w zamian, to da nam "Kruszyciela serc"

13-Wejście do podziemi Klątwy

Tędy możemy dostać się do podziemi Klątwy z pominięciem zadań z Karczmy " Brama Zdrajców"

14-Wejście z Klątwy

wejście z Wysypiska

15-Wejście z Klątwy

tutaj zostaniemy teleportowani po wykonaniu zadania Plugawego Barsa z Karczmy "Brama Zdrajców"

16-Voorsza

Voorsza: daje nam zadanie

ZADANIE: Zabij gereletha z polecenia Voorszy

ROZWIĄZANIE: należy zabić Grista w podziemiach Klątwy (17)

17-Grist

Grist: gereleth którego mamy zabić z polecenia Voorsza

18-Pustelnik

Pustelnik: możemy u niego odpocząć i uzdrowić się

19-Droga do Więzienia