Miasto Ul i Aleja Niebezpiecznych Węgłów w Planescape Torment poradnik Planescape Torment
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019






01-Otwarty Grobowiec
Tajne wyjście z Kostnicy. Znajduje się tu List Penna, jest on później potrzebny jeżeli będziemy chcieli się przyłączyć do Frakcji Anarchistów.
02-Karczma "Proch do Prochu"
Emorik: Po wykonaniu przydzielonych przez niego zadań możemy przyłączyć się do Frakcji Grabarzy, daje nam to możliwości zakupu u Emorika przedmiotów i czarów zastrzeżonych tylko dla tej frakcji. Przynależność do Grabarzy pomaga nam czasami również w unikać ataków ze strony Nieumarłych.
Aby zostać przyjęty do Grabarzy musimy wykonać następujące zadania:
ZADANIE: Porozmawiaj z Norochjem i zrób to o co cię poprosi
ROZWIĄZANIE: Norochj jest w karczmie "Proch do Prochu" w Ul (02), należy wykonać dwa zadania które nam zleci.
ZADANIE: Porozmawiaj z Oczekującym Śmierci
ROZWIĄZANIE: Oczekujący Śmierci jest w karczmie "Proch do Prochu" w Ul (02), trzeba go przekonać że śmierć nie jest dobrym rozwiązaniem.
ZADANIE: Porozmawiaj z Sere
ROZWIĄZANIE: Sere jest w karczmie "Proch do Prochu" w Ul (02), trzeba z nią porozmawiać na temat jej wiary w ideologię Grabarzy.
ZADANIE: Odszukaj Soego
ROZWIĄZANIE: Soego jest w Ziemi Umarłych (03)
Dodatkowo dostajemy od Emorika zadanie:
ZADANIE: Ustal "źródło" zwłok Faroda
ROZWIĄZANIE: Informację tą możemy uzyskać od Faroda (znajduje się on w Zakopanej Wiosce (07)), jeżeli powiemu mu iż nie podzielimy się nią z nikim innym.
Norochj: Uczy nas gestów pozwalających wejść do Mauzoleum, dostaniemy od niego 2 zadania do wykonania:
ZADANIE: Zajmij się sprawą nieumarłych w Mauzoleum
ROZWIĄZANIE: trzeba pójść to Mauzoleum (09) i wykonać zadanie od Ducha opiekuńczego (A)
ZADANIE: Wytrop złodzieja przebierającego się za Grabarza
ROZWIĄZANIE: złodziejem tym jest Popielata Opończa, można go znaleźć w Ulu (20)
Sere Sceptyczka: Trzeba porozmawiać z nią na temat jej wiary w ideologię Grabarzy
Oczekujący Śmierci: Trzeba mu udowodnić, iż śmierć nie jest rozwiązaniem jego problemów
Mortai Grobowładny: Trzeba go przestraszyć, że zepsujemy jego reputację u innych Grabarzy, odda nam wtedy Kontrakt Umarłych Angyara
03-Dom Angyara
Żona Angyara: Należy z nią porozmawiać na temat problemów jej męża, otrzymamy wtedy zadanie do wykonania, po jego zakończeniu będzie można u niej kupować Bandaże oraz Igły i nici
ZADANIE: Uwolnij Angyara od Kontraktu Umarłych
ROZWIĄZANIE: trzeba spotkać się z Mortaiem Grobowładnym w Karczmie "Proch do Prochu" (02) i odzyskać od niego Kontrakt Umarłych Angyara.
Angyar: Informuje nas o portalu na Placu Szmaciarzy (kluczem są Rupiecie)
04-Dabusy
Dabus: od pierwszego Dabusa którego spotkamy możemy nauczyć się języka którym się posługują.
05-"Drogowskaz"
"Drogowskaz": Po dokładnej inspekcji jego ciała uzyskamy Kamień brukowy
06-Ingressa
Ingressa: potrzebuje pomocy w powrocie do domu,
ZADANIE: Znajdź sposób na to , aby pomóc Ingressie
ROZWIĄZANIE: Należy porozmawiać o jej kłopotach z Kandrinem znajdującym się w Gospodzie "Pod Gorejącym Człekiem" (17) a następnie ponownie porozmawiać z Ingressą.
07-Baen Wysłannik
Baen Wysłannik: Ma wiadomość do przekazania.
ZADANIE: Odszukaj Kradoka dla Baena Wysłannika
ROZWIĄZANIE: Kradok jest w południowo-zachodniej części Ula (23)
08-Kamień Pamiątkowy Grabarzy
Sev'Tai: chce zemścić się za śmierć siostry.
ZADANIE: Pomóż Sev'Tai w zemście
ROZWIĄZANIE: trzeba zabić trzech członków Gangu Wygłodzonych Psów znajdujących się w południowo-wschodniej części Ula (14)
Grzebiący Imiona: Wypisuje na kamieniu pamiątkowym imiona zmarłych osób.
09-Mauzoleum
A - Wejście do Mauzoleum
Duch opiekuńczy: prosi nas o pomoc.
ZADANIE: Pokonaj intruza w Mauzoleum
ROZWIĄZANIE: należy zabić Strahana Runeshadow znajdującego się w Wewnętrznej Komnacie w Mauzoleum.
B - Wejście do Wewnętrznej Komnaty w Mauzoleum
Strahan Runeshadow: po zabiciu go otrzymujemy następujące przedmioty: Dziennik Strahana, Zwój Wzmocnienia siły, Zwój Zmiennobarwnej kuli, Zwój Lodowego noża, Ochrona czarnoksiężnika, Miedziany kolczyk, Kościany sztylet
10-Anna
Anna: (postać do przyłączenia) Przyłączy się do nas automatycznie w Zakopanej Wiosce po wykonaniu zadania dla Faroda.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie